בנימין נתניהו, זאב אלקין (צילום: עמית שאבי)
בנימין נתניהו, זאב אלקין (צילום: עמית שאבי)

ראש הממשלה נתניהו הודיע רשמית: "אני תומך בשר אלקין לראשות העיר ירושלים"

הערב, שלישי, לפני שעה קלה, הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני תומך בשר זאב אלקין לראשות העיר ירושלים. כח"כ, כשר ובמיוחד כשר ירושלים ומורשת, פעל השר אלקין רבות למען בירתנו"

פורסם בתאריך: 24.7.18 18:45

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב, שלישי, לפני כשעה קלה, באופן רשמי ופומבי, כי הוא תומך בשר זאב אלקין במרוץ לראשות העיר ירושלים.

בהודעה בפרופיל הטוויטר שלו כתב ראש הממשלה נתניהו: "אני תומך בשר זאב אלקין לראשות העיר ירושלים, כח"כ, כשר ובמיוחד כשר ירושלים ומורשת, פעל השר אלקין רבות למען בירתנו והוכיח שהיא קרובה לליבו ויקרה לו מאוד. אני מאחל לו הצלחה רבה".



הציוץ של ראש הממשלה בנימין נתניהו

צילום מסך


בכך, נתניהו שם קץ לחרושת השמועות והפרשנויות האם יעמוד מאחורי מועמדותו של אלקין. כעת, נראה שגם אם אלקין לא מצליח למצוא את הנוסחה המדויקת עם ראשי סניף הליכוד המקומי בעיר, הוא עדיין יהנה במרוץ הזה מרוח גבית ותמיכתו של נתניהו.

כך או כך, דקות לאחר הודעתו של נתניהו, הוציא גם אלקין הודעה משל עצמו ובה הוא מודה לראש הממשלה על תמיכתו. "אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על האמון והתמיכה שלו במועמדות שלי לראשות העיר ירושלים. שנים רבות עבדתי לצידו בצמתים חשובים בפולטיקה הישראלית ועשינו הרבה דברים ביחד. אין לי ספק שכראש עיר ירושלים וכראש ממשלה נמשיך לעבוד ביחד ונעשה את ירושלים עיר חזקה יותר".



אלקין, כזכור, נהנה גם מתמיכתו של ראש העיר המכהן ניר ברקת, שכבר הודיע על כך בהזדמנויות רבות. מנגד, סניף הליכוד המקומי בירושלים לא ממהר לחבק את המועמד אלקין. כזכור, חברי ההנהלה הגישו מכתב התנגדות חריף למועמדותו. נכון לעכשיו, סניף הליכוד יריץ רשימה משל עצמו למועצת העירייה, ואילו אלקין יתמודד על ראשות העיר ועל מקומות במועצה ברשימה עצמאית. ועדיין, נראה כי בסניף הליכוד ירושלים יעשו שוב חושבים – וזאת בעקבות תמיכתו הרשמית והפומבית הערב של ראש הממשלה נתניהו באלקין.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ישראלי

    אלקין קיפל את ביבי ששוב עשה פליקפלק מהמועמדים אחרים כמו משה ליאון ששכבו עבורו על הגדר .
    אלקין יוסף בירושלים ,הוא לא שייך לעיר הזאת ,הא לא גר בירושלים ,הוא מתנחל .
    ראש עיר בירושלים ק לירושלים ערסלים ולא לטרמפיסטים .
    אלקין יבעיר את העיר הזאת בדיעותיו הקיצוניות .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר