עופר ברקוביץ, יוסי חביליו, רחל עזריה (צילומים: ראובן קפוצינסקי, ישראל כהן, פרטי)
עופר ברקוביץ, יוסי חביליו, רחל עזריה (צילומים: ראובן קפוצינסקי, ישראל כהן, פרטי)

האם סקר יכריע מי מבין ברקוביץ, חביליו ועזריה ירוץ עד הסוף?

ברקוביץ וחביליו מביעים נכונות לקיים סקר שהמפסידים בו יתאחדו סביב המנצח כמועמד מוסכם לראשות העיר. המחלוקת: מועד קיום הסקר

פורסם בתאריך: 29.7.18 12:09

ההחלטה שקיבלה השבוע מזכירות אגודת ישראל על תמיכה בסגן ראש העיר יוסי דייטש כמועמד לראשות העיר, החזירה לשיח את נושא איחוד הכוחות של המועמדים הפלורליסטים לראשות העיר.



ביום רביעי שעבר בבוקר יצא המועמד יוסי חביליו, יו"ר סיעת מצילים את ירושלים, לקריאה לאחד כוחות. חביליו החזיר לשולחן את קיומו של עריכת סקר.

"כנציגי ציבור גדול בירושלים הציפייה מאיתנו היא לקחת אחריות ולהסכים על מועמד אחד, כדי למנוע פיצול קולות", ציין חביליו בהודעה שפרסם. "אם טובת ירושלים לנגד עיני המועמדים האחרים, עליהם להסכים".

במכתב תגובה ששיגר ברקוביץ לחביליו נכתב: "אמנם נערכו כבר סקרים רבים, ובכולם הפער בינינו הוא של עשרות אחוזים, אבל עתידה של ירושלים מספיק חשוב, ואסור לעסוק בקטנות, ולכן אני נענה לקריאה. נצא לסקר באופן מידי. שני המועמדים שיפסידו בסקר יודיעו על תמיכה במנצח בריצה לראשות העיר באופן פומבי".

מי שמשאירה את עצמה בשלב זה מחוץ לעניין היא עזריה: "השאלה היחידה שנכון וצריך לבדוק גם בסקרים ובעיקר בקלפיות היא מי המועמדת או המועמד שיכולים להגדיל ולחבר קהלים שונים בעיר. ירושלים זקוקה עכשיו למנהיגות לא סקטוריאלית, שאומרת ויודעת שלחיות ביחד זה אפשרי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר