המועמד לראשות העיר זאב אלקין ויו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן (צילום: מטה המועמד לראשות העיר זאב אלקין)
(צילום: מטה המועמד לראשות העיר זאב אלקין)

צפו – אבי ניסנקורן לזאב אלקין: "הרבה בהצלחה, אני תומך בך"

חיזוק משמעותי למועמד לראשות העיר זאב אלקין: אבי ניסנקורן, יו"ר הסתדרות העובדים, הודיע היום, (שלישי) על תמיכתו - "אני בטוח שאתה תהיה ראש עיר מעולה וממלכתי שפועל לטובת כלל אזרחי ירושלים"

פורסם בתאריך: 7.8.18 18:26

המועמד לראשות העיר זאב אלקין רושם הערב, שלישי, הישג משמעותי ומקבל חיזוק מיו"ר הסתדרות העובדים אבי ניסנקורן, שמביע תמיכה חד משמעית במועמדותו לראשות העיר ירושלים.

בסרטון שפרסנו השניים בצוותא בשעה האחרונה משבח ניסנקורן את אלקין ומביע ביכולותיו ובכישוריו."אני בטוח שאתה תהיה ראש עיר מעולה וממלכתי שפועל לטובת כלל אזרחי ירושלים", אומר ניסנקורן.





לא ניתן להתעלם מכך שהבעת התמיכה הפומבית של ניסנקורן באלקין מגיעה יומיים בלבד, לאחר שיו"ר מרחב ירושלים בהסתדרות דני בונפיל – המדורג כמובן מתחת לניסנקורן בהיררכיה של ההסתדרות – הביע תמיכה במועמדותו של משה ליאון.

עוד אומר ניסנקורן לאלקין בסרטון: "הרבה בהצלחה, אני תומך בך. אני בטוח שאתה תהיה ראש עיר מעולה, ממלכתי שפועל לטובת כלל אזרחי ירושלים. אתה יודע לעשות את העבודה עם השפעה. והאזרחים צריכים ראש עיר חזק, הרבה בהצלחה ואני מאוד מאוד מקווה שאנחנו נראה את ירושלים פורחת ומצליחה למען התושבים, כלל התושבים והעובדים".

השר אלקין ענה לניסנקורן והבהיר את חשיבות העובדים בירושלים וחשיבות שיתוף הפעולה בין השניים: "אבי היקר תודה רבה לך. אנחנו הרבה שנים יודעים לשתף פעולה למען העובדים ולכן התמיכה הזאת מאוד מאוד חשובה. יש הרבה מאוד עובדים בירושלים ואין לי ספק שכראש עיר, בשיתוף פעולה איתך, נעשה המון כדי לשפר את מצבם של העובדים בירושלים".

ניסנקורן חתם את השיחה: "אני שמח שאמרת את זה, העובדים זה הנשמה שכל מקום עבודה ושל כל מקום מגורים ואני מאוד מאוד שמח".

כך לאחר הודעת התמיכה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, השר אלקין יכול לרשום היום את אמונו של אחד האנשים המשפיעים במשק הישראלי – ניסנקורן – העומד בראש גוף המאגד עשרות אלפי עובדים בירושלים, ויש לו השפעה רבה על יושבי ראש הוועדים הגדולים במגזר הציבורי והפרטי בירושלים. במטה אלקין ציינו הערב כי תמיכתו של ניסנקורן חשובה ולא צפויה, בשל העובדה כי הוא נחשב לאחת הדמויות המשפיעות במפלגת העבודה, ומביע תמיכה ברורה בשר מהליכוד.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר