זאב אלקין, הבוקר, בנוה יעקב (צילום: שלומי כהן)
זאב אלקין, הבוקר, בנוה יעקב (צילום: שלומי כהן)

המועמד לראשות העיר זאב אלקין, הבוקר, ל"כל העיר": "אנו מעריכים שנעלה לסיבוב השני ושם ננצח"

צפו: המועמד לראשות העיר זאב אלקין הגיע הבוקר להצביע בקלפי, שבבית הספר ברנדט בנוה יעקב. אלקין ל"כל העיר": "יש קרב צמוד, בעיקר בין שלושה מועמדים על עלייה לסיבוב השני"

פורסם בתאריך: 30.10.18 09:11

המועמד לראשות העיר זאב אלקין הגיע הבוקר, שלישי, 30.10.18, יום הבחירות, להצביע בקלפי שבבית הספר ברנדט בנוה יעקב. אלקין אמר הבוקר ל"כל העיר" כי "יש קרב צמוד, בעיקר בין שלושה מועמדים על עלייה לסיבוב השני. אנו מעריכים כי נעלה לסיבוב השני ושם ננצח. בגלל ריבוי המועמדים ההערכה שלי שיהיה סיבוב שני".

אלקין הוסיף ואמר ל"כל העיר" כי "ההרגשה שלי היא הרגשת מסע ארוך של 5 חודשים, שפגשתי בו עשרות אלפי ירושלמים נפלאים. אנו נמצאים בסופו של המרוץ, וכמו שאמרתי – לא חשבתי על זה במושגים של כדורגל, מנצחים ומפסידים, אלא חשבתי במושגים של אחריות עצומה. מי שיבחר יקח על כתפיו אלפי שנים של היסטוריה יהודית".





רגע לפני שהכניס את מעטפות ההצבעה לקלפי, אמר אלקין: "ביקרתי עם רעייתי בכותל, כשעמדתי ליד אבני הכותל חשבתי איך כשהייתי בן 14, שנחשפתי לתמונה של האבנים האלה כילד במחתרת היהודית בברה"מ, לא העליתי על דעתי שאני אזכה לעלות לירושלים, לעמוד ליד האבנים האלה כשר לירושלים ומועמד לראשות עיריית ירושלים".

השר זאב אלקין בוחר בנוה יעקב 30.10.18 (צילום טל נתנאל נוריאל)

המועמד לראשות העיר זאב אלקין, הבוקר, בנוה יעקב (צילום טל נתנאל-נוריאל)

עוד אמר אלקין: "בדרך כלל ברגעים האלה מקובל לחשוב ולהתפלל על ניצחון, אבל לא התפללתי על ניצחון, התפללתי שהקדוש ברוך הוא יבחר את האדם הראוי והמתאים ביותר לקחת את האחריות הגדולה, זה לא משחק כדורגל, זו אחריות עצומה על העיר הזו. ואם אני אזכה להיות הבן אדם שנבחר התפללתי ששום תקלה לא תצא מידי כי זו אחריות עצומה לקחת פיקדון הכי יקר שיש".

השר זאב אלקין בוחר בנוה יעקב 30.10.18 (צילום טל נתנאל נוריאל)

זאב אלקין, הבוקר, בנוה יעקב (צילום טל נתנאל-נוריאל)

אלקין, כמו כל המועמדים לראשות העיר, מתכוון לסייר במהלך היום בקלפיות בשכונות פסגת זאב, נוה יעקב, הר חומה, גילה, קרית היובל וקרית מנחם. במטה אלקין ציינו כי "ביום שלישי זאב יסייר במספר שכונות ומוקדים מרכזיים, כשבמקביל הצוות המקצועי יישב בחפ"ק המרכזי ויפקח אונליין על האשכולות בשכונות ויתמרץ כל הזמן את המצביעים שלנו להגיע לקלפי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר