סיור זאב אלקין ובינימין נתניהו בשוק מחנה יהודה (צילום: פרטי)
סיור זאב אלקין ובינימין נתניהו בשוק מחנה יהודה (צילום: פרטי)

הבחירות לראשות העיר ירושלים 2018: כיצד נערך מטה אלקין?

הישורת האחרונה: כיצד המטה של המועמד לראשות העיר ירושלים זאב אלקין נערך לקראת יום הבחירות, שלישי, 30.10.18?

פורסם בתאריך: 25.10.18 10:34

במטה המועמד לראשות העיר זאב אלקין, יו"ר רשימת "ירושלים תצליח וירושלמים", מציינים השבוע את תמיכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ומעידים כי "הסיור של ביבי וזאב בשוק מחנה יהודה היה חם ומלא אהבה. סיור של מנצחים".



בתחילת השבוע אף פרש המועמד החרדי מהפלג הירושלמי חיים אפשטיין מהמרוץ לראשות העיר, והביע את תמיכתו במועמדות אלקין לראשות העיר.

"אלקין הוא ראש הבא של ירושלים", אומרים השבוע במטה אלקין ל"כל העיר", "הפידבקים שאלקין מקבל מהתושבים ברחוב מוכיחים שעבודת השטח הכי טובה היא של המטה שלנו. כל פעיל שהצטרף לקמפיין למד את החומר על מנת שיידע את מי הוא מייצג, המשימה היא לא רק לחלק פליירים. בסוף התושבים רוצים להכיר את ראש העיר הבא שלהם, ולכן היה לנו מאוד חשוב שהחבר'ה יעבדו בצמוד אליו לאורך הקמפיין".

אנשיו של אלקין מספרים השבוע כי "לזאב נקבעה ליישורת האחרונה תוכנית עבודה עמוסה ולוז צפוף, לפי יומן עמוס ומתוקתק, מפאנלים בערבים דרך חוגי בית וסיורים ופגישות משעות הבוקר המוקדמות ועד הערב".

עוד מוסיפים במטה כי "חלוקת העבודה בין נציגי הרשימה די ברורה. למשל, מרינה קונצביה, חברה ברשימת ירושלים תצליח, פועלת לאורך הקמפיין בשילוב צוות מקצועי מיומן בקרב עולי ברית המועצות, ולטיפול בחוגי הבית בקרב העלייה הצרפתית שובצה תמר אבוחצירא".

זאב אלקין (צילום: מטה הבחירות של זאב אלקין)

זאב אלקין (צילום: מטה הבחירות של זאב אלקין)

"ככה אנחנו ממקסמים את הפער בינינו לבין שאר המתמודדים", מסביר גורם במטה, "אין מגזרים או תתי קבוצות שדילגנו או שלא פילחנו במטרה למנף עוד יותר את הסחף בתמיכה בזאב. נכון לעכשיו, העפלה לסיבוב השני היא וודאית, ועיקר המאמצים עכשיו מתמקדים בלהשיג ניצחון כבר בסיבוב הראשון".

לדברי מקורב לאלקין, "רגע לפני סוף המרוץ והכתרתו לראש העיר הבא של ירושלים – בשבת הקרובה יעביר זאב את השבת באחד מבסיסי הכח הכי חזקים שלו – פסגת זאב, השכונה בה הוא מתגורר, לאחר אינספור שבתות בהן הסתובב בעשרות בתי כנסת וקהילות מ-6 בבוקר ועד מוצאי השבת".

ומה לגבי יום הבחירות עצמו? "ביום שלישי זאב יסייר במספר שכונות ומוקדים מרכזיים, כשבמקביל הצוות המקצועי יישב בחפ"ק המרכזי ויפקח אונליין על האשכולות בשכונות ויתמרץ כל הזמן את המצביעים שלנו להגיע לקלפי. לאלקין יש ניסיון לא מהיום במערכות בחירות. הוא דורש מאיתנו לפעול בצורה המקצועית הטובה ביותר ועם האנשים שיידעו להעיף את השטח".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר