משה ליאון מצביע הבוקר ברחביה (צילום: אורן בן-חקון)
משה ליאון מצביע אתמול בבוקר ברחביה (צילום: אורן בן-חקון)

המועמד לראשות העיר משה ליאון, הבוקר, ל"כל העיר": "יש תחושות טובות, אני מאוד מקווה שזה יסתיים בסיבוב ראשון"

צפו: המועמד לראשות העיר משה ליאון הצביע הבוקר בקלפי שבבית הספר אוולינה דה רוטשילד בשכונת רחביה. ליאון ל"כל העיר": "יש לי תמיכה רחבה מאוד בירושלים, חוצת מגזרים, חוצת אוכלוסיות"

פורסם בתאריך: 30.10.18 11:00

המועמד לראשות העיר משה ליאון ורעייתו סתוית ליאון הצביעו הבוקר, שלישי, יום הבחירות, בקלפי שבבית הספר אוולינה דה רוטשילד, סמוך לביתם, שברחביה. את יום הבחירות פתח ליאון בתפילה בכותל המערבי ובביקור בקברו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל. הבוקר, אומר ל"כל העיר" כי "יש תחושות טובות, הרגשה טובה. קודם כל הרגשה של סיום פרק של 5 שנים, ובתוך 5 שנים – שבעה חודשים של קמפיין קשה מאוד עם הרבה עבודה, הרבה נחישות והרבה רצון".

ליאון אמר ל"כל העיר": "התחושה היא טובה מאוד, אני מאוד מקווה שבעזרת השם זה יסתיים בסיבוב ראשון. אבל בואו נצפה – יש לנו עוד 12 שעות כדי לקבל תשובות. יש לי תמיכה רחבה מאוד, חוצת מגזרים, חוצת אוכלוסיות, בקרב התושבים המסורתיים, החילוניים, כיפות סרוגות והחרדים. כל הסימנים מראים סימנים טובים, צריך לחכות בסבלנות".




לאחר ההצבעה, ביציאה מהקלפי, אמר ליאון: "צאו להצביע וממשו את זכותכם הדמוקרטית להשפיע כיצד ייראו חייכם וחיי ילדיכם בשנים הקרובות. אני נרגש מהאהבה ומהתמיכה שאני מקבל ברחוב, ומאמין שאנחנו בדרך לניצחון בסיבוב הראשון. עבדנו לקראת היום הזה 5 שנים".

משה וסתוית ליאון 30.10.18 (צילום: גיא אדרי)

משה וסתוית ליאון, הבוקר סמוך לקלפי ברחביה (צילום: גיא אדרי)

בשבוע שעבר סיפרו בין השאר ל"כל העיר" במטה ליאון כי "אנחנו מגיעים ליום הבחירות עם מאות מתנדבים ופעילים, עם רכזי שטח ועם מנהלי מטה יום בחירות שאמונים אך ורק על דבר אחד – לפקח על הגעתם של עשרות אלפי הבוחרים שכבר התפקדו למטה ליאון. אנחנו בדרך לניצחון ברור בסיבוב הראשון".

משה וסתוית ליאון 30.10.18 (צילום: גיא אדרי)

משה וסתוית ליאון, הבוקר סמוך לקלפי ברחביה (צילום: גיא אדרי)

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר