עופר ברקוביץ בממילא (צילום: אורן בן חקון)
עופר ברקוביץ בממילא (צילום: אורן בן חקון)

הבחירות בירושלים | על רקע היעדר יום השבתון – ברקוביץ ל"כל העיר": "אני קורא לגלות אחריות, ולצאת להצביע בסיבוב השני"

האם היעדר יום השבתון ב-13.11.18 ירשום שיא שלילי חדש באחוזי ההצבעה בירושלים? במטה המועמד לראשות העיר בסיבוב השני עופר ברקוביץ פועלים בכל הכוח לעודד את התושבים לצאת לקלפיות

פורסם בתאריך: 5.11.18 09:02

האם היעדר יום השבתון ביום הבחירות לראשות העיר, במסגרת הסיבוב השני, שייערך ביום שלישי, 13.11.18, ירשום שיא שלילי חדש באחוזי ההצבעה בירושלים? כידוע, ביום זה, בניגוד ליום הבחירות האחרון – ב-30.10.18, הפעם לא יהיה שבתון. מדובר יהיה ביום עבודה רגיל שבו גם רוב מוסדות החינוך יעבוד כסדרו. זאת ועוד, ביום הבחירות לראשות העיר בסיבוב השני, שייערך בין המועמדים עופר ברקוביץ ומשה ליאון, שעות ההצבעה בקלפיות קוצרו – הקלפיות יפעלו החל מהשעה 13:00 ועד 22:00.



במטה של המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ, שהתאכזבו מאחוזי ההצבעה הנמוכים שנרשמו ביום הבחירות האחרון, במיוחד בקלפיות שבשכונות הלא חרדיות, מודאגים מהיקף ההצבעה הצפוי ביום הבחירות הקרוב, שכאמור, אינו יום שבתון. על אף יום השבתון, ביום 30.10.18, נרשם אחוז הצבעה נמוך – כ-38 אחוז. נראה כי מרבית המצביעים העדיפו להישאר בבית או לצאת ולבלות, מבלי להקדיש כמה דקות להצבעה בקלפי.

"אני קורא לכלל תושבי ירושלים לגלות אחריות, ולצאת להצביע בסיבוב השני", אומר ברקוביץ ל"כל העיר". "עתיד ירושלים מונח על השולחן ואנו לא מוכנים לאבד את עירנו לטובת קומבינות ודילים. אני בטוח כי הציבור הירושלמי ייצא בהמוניו ב-13.11 ויצביע לי בקרב על עתיד ירושלים, חרף קיצור שעות ההצבעה. אנו זוכים להתגייסות אדירה מאז תוצאות הסיבוב הראשון של מתנדבים ותומכים, מדובר בירושלמים יקרים שרוצים שעירנו האהובה, תהיה תחת הנהגה ראויה ונקייה ולא חשוכה המנוהלת על ידי בובות, קומבינות ודילים המסכנים את עתידה וצביונה".


עופר ברקוביץ (צילום: אורן בן-חקון)

עופר ברקוביץ (צילום: אורן בן-חקון)


עוד מוסיף ברקוביץ ואומר כי "הציבור כבר אמר את דברו בשבוע שעבר כשלא נתן ולו מנדט אחד למועצה למועמד המוצנח של אריה דרעי, ואין לי ספק שבקרב על עתיד העיר, ירושלים ואני ננצח".

כפי שפורסם, לפי התוצאות של יום הבחירות, 30.10.18, עופר ברקוביץ קיבל 73,079 קולות מבעלי זכות ההצבעה – המהווים כ-29 אחוזים; וליאון קיבל 81,426 קולות מתוך בעלי זכות ההצבעה, המהווים כ-33 אחוז. בקרב על ראשות העיר נהנה ליאון, ככל הנראה, מהמספר המדהים של 75,000 מצביעי דגל התורה וש"ס, שרובם כמובן הצביעו בפתק השני לסיעתם.

במסגרת האסטרטגיה של מטה המועמד לראשות העיר ברקוביץ להוצאת המצביעים לקלפיות, במהלך סוף השבוע, פתחו פעילי המטה קבוצות וואטסאפ שכונתיות. לתוך הקבוצות הוספו מספרי טלפון של אלפים מתושבי העיר. כמו כן, גם השבוע מקיים ברקוביץ חוגי בית ומסייר בשכונות. המטרה במטה היא להוציא את האנשים מהשאננות ולהביא את התושבים אל הקלפיות ב-13.11.18.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חשוד חשוב להצביע
    אומנם לנו זה לא יום שבתון אבל לחרדים כן
    כך שחייבים לצאת ולהצביע למרות שאת המועצה הם השיגו ויפעלו לטובת.עסקנים חרדים חיצוניים

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    צאו להצביע לברקוביץ'. מאמץ של חצי דקה ימנע את החורבן המוחלט של העיר הזו. החרדים רוצים את ליאון, השפויים רוצים להציל את המעט שנשאר מירושלים. אל תתעצלו ואל תהיו אדישים. זה עדיין גם הבית שלנו (ואנחנו היחידים שמשלמים את וועד הבית בירושלים)

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ברקוביץ מתנהג כמו ילד אינו ראוי לנהל את עיר הבירה של ישראל

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר