אילן גרוסי, ושופטי מאסטר שף - אייל שני, מיכל אנסקי, חיים כהן וישראל אהרוני (צילומים: מאיר אליפור, צילום מסך)
אילן גרוסי, ושופטי מאסטר שף - אייל שני, מיכל אנסקי, חיים כהן וישראל אהרוני (צילומים: מאיר אליפור, צילום מסך)

שף אילן גרוסי נגד 'מאסטר שף': "זילות ובזבוז של חומרי הגלם"

שף אילן גרוסי, בעלי המסעדה הירושלמית "סאטיה" יוצא נגד התוכנית "מאסטר שף". בשיחה עם "כל העיר" הוא מסביר כי מדובר בריאליטי שבו "המוצר הסופי שיוצא מזעזע. שלא לדבר על החוסר התייחסות למוצרים ולחומרי הגלם ולזלזול בהם"

פורסם בתאריך: 5.8.19 14:31

שף אילן גרוסי, מבעלי מסעדת סאטיה שברחוב קרן היסוד בירושלים, יוצא נגד ריאליטי הבישול "מאסטר שף". בשיחה עם "כל העיר", אומר גרוסי: "התוכנית, גם ברמה קולינרית, גם ברמת השיפוט וגם ברמת המתמודדים, מאוד מאכזבת. מעבר לכך, נעשה שימוש בחומרי גלם סופר-סופר איכותיים ואין הערכה אליהם. לא מבינים מהן העלויות של חומרי הגלם: של הבשר, הטונה והלוקוסים. גם באופן הטיפול בחומר גלם. זה לא שאדם קונה במיטב כספו נתח ואומר 'אני אנצל את הדג עד תומו'. כל כך הרבה אנשים רואים את מזווה החלומות המטורף, אפשר לקחת כל מה שרוצים. יש משהו בהתייחסות לחומרים האלה שהוא קצת נוגד את כללי ההתנהגות – יש שם זילות ובזבוז של חומרי הגלם, אותי זה מכעיס ברמות".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


גרוסי פרסם אתמול, ראשון, בפייסבוק פוסט שבוא הוא תוקף את התוכנית, שעונתה השמינית משודרת בימים אלה. "לפעמים חוטא ומסתכל במאסטר שף", כתב גרוסי, "נכון, יש לפעמים איזה משהו נחמד או מתמודד ראוי, אבל זו תוכנית האוכל הכי נמוכה בטלוויזיה הן ברמת המתמודדים והשופטים, שלא מזלזל ברזומה ובעשיה הקולנרית שלהם אבל המוצר הסופי שיוצא מזעזע. שלא לדבר על החוסר התייחסות למוצרים ולחומרי הגלם ולזלזול בהם. נטשתי סופית. אין שום דבר שמזכיר עבודה במטבח הן ביתי שלא לדבר על מסעדות".


אילן גרוסי (צילום: מאיר אליפור)

אילן גרוסי (צילום: מאיר אליפור)


גרוסי מוסיף ואומר ל"כל העיר" כי "יש שם שופטים שאני מכבד יותר ויש פחות. אני מבין שזו טלוויזיה, אבל אני חושב שזה מופרך ברמת השיפוט והליהוק. זה לא טוב. גם ברמת התגובות שהשופטים נותנים, גם הידע וגם ההתחנפות. אני מבין שהאמת הולכת ומטשטשת ומעגלים פינות, אבל נראה לי שאיבדו איזשהו כיוון ברמת הביקורתיות".

גרוסי מוסיף ומתייחס למקצועיות בתכנית "משהו במקצועיות אבד", הוא מסביר, "אני חושב שהיא חוטאת בשם התכנית 'מאסטר שף'. היא מאבדת לא רק אותי כטבח מקצועי, אפילו אנשים חובבנים שמבשלים בבית. ברור לי שהכל עריכה ומנסים ליצור רייטינג. אני באמת עושה הפרדה רצינית בביקורת שלי מהעניין הזה. אני רואה הרבה תכניות אוכל. יש תכניות שהן חגיגה, וזו זוועת עולם. זה מעצבן אותי לראות. אני לא מצפה למנות ממסעדה של שף מהמנות שלהם. אבל זו קבוצה קטנה מתוך מאות ואלפי מתמודדים, ומה שמוצג הוא לא ברמה טובה. יש הבלחות פה ושם כמו המתמודד הקווקזי, שהוא עושה דברים נחמדים, יש ניצוצות לפעמים ופתאום יש אור באפלה, שזה נחמד. אבל מבחינת הקונפספט הכללי והליהוק יש שם משהו שהוא לא עובד. אני רואה בזה ריאליטי ללא ערך מוסף מבחינתי. הם יכולים פשוט לקרוא לזה 'האח הגדול במטבח'".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. דנה

    ממש כך. מסכימה עם כול מילה. נהפך למסחטת דמעות ורייטניג על חשבון הבישול… ברור שיש מתמודדים, כמו רוחמה או דנה, שיעברו משימות לא משנה מה יבשלו.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל מילה בסלע!!! אחיזת עיניים וציניות.הזניה של המקצוע.

  3. א.א.חיפה.

    אלה שיוצאים נגד התוכנית.סתם קנאים וצרי עין.אפשר לההחן מהם כאילו עושים פרוטקציה לכמה מהם ברור שימשיכו בתוכנית.אומרים שלא נראה שהם מבשלים משהו מיוחד.אני מאוד נהנית מהתוכנית.יש דברים מאוד מעניינים שמכינים המתחרים.התבשילים מאוד מיוחדים.כמו בישול מלוח ומתוק.הכבד עם ביסקווטים.היו שם דברים שאף אחד לא חלם לבשל כך השמע הזוי.מי דלר נראה לו שלא יסתכל.אם רל כך לא טוב מדוע אחוז הרייטינג הכי גבוהה למאסטר שף

  4. מישהוא

    איך זה שהשיער של הבחורות לא אסוף ונכנס לאוכל איכסה מגעיל קצת ניקיון עם האוכל

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא הייתי מכיר את השיף הזה שמתלונן אם לא היה רוכב עליהם כך: לא רואים את התכנית אבל ככה בחדשות עד כדי כך?שיטה לפרסום בחינם…

  6. יוני

    ומי שמע עלייך אדון ״שף״? נראה לי שכדאי שתי״שף״ בשקט צר עין קטנטנן .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר