צילום: גיל אבירם
צילום: גיל אבירם

אחרי צום יום הכיפורים: איפה אפשר לצאת לאכול בירושלים?

פיצה, המבורגר, סושי ואפילו חלה - המסעדות הירושלמיות שייפתחו דלתות בצאת יום הכיפורים. בתיאבון וגמר חתימה טובה

פורסם בתאריך: 14.9.21 16:07

הצום הסתיים וממש מתחשק לכם לרדת על ארוחה עתירת קלוריות כדי להחזיר לעצמכם את החדווה? בירושלים יש כמה מסעדות שיפתחו את הדלתות בצאת הצום וישמחו לסגור לכם את הפינה


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


במקצב איטלקי

קראפט פיצה משוק מחנה יהודה, שהוכתרה ע״י מבקרי בלוג פיצות עולמי ויוקרתי כאחת הפיצות הטובות שטעמו (top pizza 50) תפתח את הקראפט פיצה ביסטרו ברחוב שלומציון 1 במרכז העיר ירושלים. בתפריט תמצאו פיצות מגוונות ומקוריות שנאפות בטאבון פחם מדורה מבצק מחמצת שזכה להכנה מיוחדת בפרק זמן של 72 שעות על מנת לייצר פיצה טעימה יותר עם בצק אווירירי וקריספי שניתן בקלות יותר לעיכול. עוד בתפריט מנות פתיחה רבות, קוקטיילים וכמובן בירה מהחבית.

 

צילום: אסף קרלה

(צילום: אסף קרלה)


בחלה 

אם בא לכם להתפרע ,ב"חלאתי" ישמחו לספק לכם את הסחורה עם חלה אישית עם שניצל, מטבוחה ופלפל חריף (׳חלאתי הבית׳) בתוספת של צ׳יפס רגיל/צ׳יפס בטטה/טבעות בצל ׳חלאתי אסאדו מפורק׳ (חלת אסאדו)  ומנה אחת שהפכה למנת דגל מבוקשת ביותר: ״קרואסון אסאדו מפורק״ המורכבת מרוטב הבית, עלי בייבי, אסאדו מפורק, צנונית, ריבת בצל ונגיעות צ׳ימיצ׳ורי. קחו בחשבון שהתור שישתרך יגיע עד למחרת, אבלל היי, לפחות ניסיתם. 

 

צילום: דוד מויאל

(צילום: דוד מויאל)


יוקרתיים משהו

סושי urans מציעה מגוון מנות מהמטבח היפני כגון רולים וקומבינציות מיוחדות של סושי, מרק ראמן שאת האטריות שלו מכינים במקום, סביצ'ה, סשימי סלטים אסייתים, לחמניות באן מאודות ועוד. המסעדה באווירה קלילה ולא מחייבת, ואם לא ממש מתחשק לכם לצאת תוכלו פשוט להזמיןמשלוחים לכל רחבי ירושלים וסביבתה. המנות יגיעו ארוזות בתוך קופסאות יוקרתיות המעוצבות כקופסאות תכשיטים.
צילום: אסף קרלה

(צילום: אסף קרלה)


במסורת 

כשמסעדת צדקיהו שמוכרת לכל ירושלמי, נאלצה, בהוראת הממשלה, לסגור את האפשרות לישיבה במקום בשל התפרצות נגיף הקורונה, חזי צדקיהו החליט להפעיל את המסעדה במתכונת קצת שונה. עכשיו הם מציעים שירות של TA למנות במיוחדות והמוכרות של המסעדה. בצאת הצום תוכלו להתפנק על מעורב ירושלי בפיתה או לאפה, או שווארמה דגים ואפילו שיפודי אנטריקוט.

צילום: גיל אבירם

צילום: גיל אבירם


בדיאטטי 

מחנה ASADA  מציעים לכם בשר שנצלה באיטיות עם רטבים, ציר הבקר, ועוד ואם ממש בא לכם להתחזר, אחרי הצום תוכלו לקבל מנות כמו – שניצל וואגיו ,פלאט איירון סטייק  ואפילו אסאדו או  נקניקיות צ׳וריסו. חשבתם לפתוח בדיאטה? קחו את העוף במרינדת 12 תבלינים ותודו לנו אחר כך.

 

צילום: רון ירקוני

צילום: גיל אבירם


מעושנים

Harvey`s Burger Shack היא האחות הצעירה של מעשנת הבשרים של השף חיים (הרווי) סנדלר, מסעדת המבורגרים שהביאה את בשורת הסמאש בורגר לירושלים. בין ההמבורגרים בתפריט: בורגר מיוחדים; האמריקאי, המעושן, וויסקי ג'ק, האיטלקי, המבורגר צמחוני ועוד מבחר ענק של בורגרים עם תחליפי גבינות צמחוניים.

 

 צילום - לירן מימוני

צילום – לירן מימוני


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר