אוטואוכל (צילום: נועם רומנו)
אוטואוכל (צילום: נועם רומנו)

מיום שלישי ועד סוף הקיץ: היריד הקולינרי בגיא בן הינום חוזר

פסטיבל האוכל בגיא בן הינום חוזר זה הקיץ החמישי ברציפות. החל מיום שלישי הקרוב, 5.7. ועד ה-25.8 ניתן יהיה ליהנות ממנות אוכל מוזלות של מיטב המסעדות והשפים הירושלמים, מהופעות חיות ועוד

פורסם בתאריך: 2.7.22 21:20

יריד הקיץ הקולינרי של השפים הירושלמים חוזר ובגדול זאת השנה החמישית. המסעדות המפורסמות שעושות את הסצנה הקולינרית בירושלים יבשלו במשאיות אוכל צבעוניות (food trucks) בגיא בן הינום, לצד הופעות חיות מתחלפות של הרכבים מוזיקליים ו-DJ מובילים. הפסטיבל ייערך החל מ-5.7 ועד ה-25.8.

בין המסעדות שישתתפו ניתן יהיה למצוא את: אנג'ליקה, ג'קו סטריט, 1868, לוצ'יאנה, פרינג', רחל בשדרה, פיורי, שגב, קדמה ממילא, דוויני, איירון בר, טלביה, שמלץ, אישטבח, בורגר רום, מחנה אסאדה, דוויני, ליאור חפצדי, הכנענית, שמלץ, זוני, Tommy's, ג'אקו סאן, פרינג', ג'וי, ממילא ועוד.

ל"כל העיר" נמסר כי "מחירי מנות השף יהיו אטרקטיביים וינועו בין 30-40 שקלים למנה. כך למשל, אנג'ליקה תגיש אסאדו מעושן בחלה, סלט קולסלאו וקורנישון, צ'יפס של דלעת וערמונים. מסעדת 1868 תציע כריך רוסטביף אנטריקוט, קורנישון, ויניגרט חרדל והפתעות קולינריות נוספות של המסעדות השונות".


תפריט השבוע הראשון

תפריט השבוע הראשון


עוד נמסר כי "במהלך פסטיבל הסרטים 2022 יתקיימו הופעות והקרנות במתחם האוטואוכל JLM 2022. כמו כן, מתחם האוטואוכל יהיה גדול ומשודרג יותר משנים קודמות, כשהמטרה הגדולה היא לחשוף את המבקרים למנות ולטעמים של המסעדות הירושלמיות הכי מוכרות ואייקוניות, וליהנות מאוכל משובח במחירים נוחים לכל כיס".

יש לציין כי בכל תקופת פעילות יריד האוטואוכל ייהנו המבקרים מהופעות חיות מתחלפות: להקת ערוץ הכיבוד, הרכבים מוזיקליים ו-DJ מובילים, שירימו את האווירה. כולם מוזמנים ליהנות מאוויר הפסגות הירושלמי ואוכל משובח וטעים.

 

 

יצוין כי הפרויקט הינו ביוזמת משרד ירושלים ומורשת, עיריית ירושלים, הרשות לפיתוח ירושלים ובהפקה של חברת כפיים.


מחפשים דירת גן בגבעת משואה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר