הגיפט קארד של Tabit
הגיפט קארד של Tabit

מתנה לשעת מלחמה – שלמו עכשיו, איכלו אחר כך: כך תסייעו למסעדנים הירושלמים

כשהמדינה לא מתפקדת - החברה האזרחית שוב נקראת אל הדגל: Tabit - חברת התוכנה לניהול מסעדות - נרתמה לטובת המסעדנים ובתי הקפה בירושלים ובכלל ומציעה גיפט קארד, שיזרים חמצן מיידי לבתי העסק. הרעיון - אתם רוכשים שובר, המסעדה מקבלת את כל הסכום באותו הרגע, והשובר ממתין למימוש עתידי

פורסם בתאריך: 25.10.23 16:32

19 ימים חלפו מאז החלה מלחמת 'חרבות ברזל' ורבים מבתי הקפה והמסעדות בירושלים (ובארץ בכלל) עדיין לא חזרו לשגרה, וגם אם חזרו – אז מדובר בשגרה חלקית בלבד. התוצאה, כמעט מיותר לציין, ירידה משמעותית בהכנסות, עובדים שיושבים בבית ופגיעה ממשית בענף.

בשבוע האחרון עלה מספר המקומות הפתוחים, אבל זה עדיין לא 100 אחוז וכאמור – הלקוחות עדיין לא ממהרים לחזור, בין אם בשל המתיחות הביטחונית, בין אם בשל חשש או בשל היעדר מצב רוח. הממשלה, כמו שכולם יודעים, כמעט ולא קיימת. היא עדיין לא נכנסה לאירוע – בוודאי שלא לאירוע הכלכלי והיא עדיין לא החלה לטפל במגזר העסקי. כן, יש הרבה דיבורים, יש הרבה תוכניות ויוזמות, אבל שום דבר אופרטיבי. בעלי העסקים, בהם גם אלו מהתחום הקולינרי, לא יודעים איך הם יפוצו, מה תציע המדינה וגם לא כמה זמן זה ייקח. בינתיים, הם אלה שצריכים להשאיר את הראש מעל המים. וכמו בניהול המלחמה כולה – גם כאן החברה האזרחית פועלת ומנסה לתת מענה. תושבים בלי מדינה כבר היו כאלה שאמרו.

הנה דוגמא אחת, יוזמה חשובה שעשויה להציל בתי עסק ולהשאיר אותם עם הראש מעל המים. על היוזמה חתומה 'Tabit' – חברת התוכנה לניהול מסעדות, שאותה הם בטח מכירים ממגוון הזמנת המקום שביצעתם דרכה כמעט לכל המסעדות בארץ. אז  Tabit החליטה לנסות ולסייע לשותפים שלה – המסעדנים ובעלי בית הקפה – והיא מציעה כעת כרטיסי מתנה (גיפט קארד) פטורים מעמלה, כאשר המטרה היא הזרמת חמצן (מזומנים) באופן מיידי לבתי העסק הקורסים.

 

 

הרעיון פשוט בעיקרו – אתם רוכשים גיפט קארד בסכום מסוים, המסעדה מקבלת את כל הסכום באותו הרגע, והשובר ממתין למימוש עתידי. שהמצב הביטחוני יירגע, שמצב הרוח יחזור או בכל זמן אחר שתבחרו. אתם למעשה נותנים את הכסף עכשיו למסעדה, ואת האוכל תקבלו במועד אחר.

גם ההליך פשוט. נכנסים לאתר של Tabit, בוחרים מסעדה שאליה תרצו ללכת כשהמצב יירגע, ומחליטים מהו הסכום ואם השובר הוא עבורכם או מתנה. חשוב לציין שרשימת בתי העסק כוללת גם מסעדות שאינן לקוחות של Tabit ולא היו רשומות לשירות לפני המלחמה – המטרה, שוב, לעזור למסעדנים. לכמה שיותר מהם. בחלק מהמסעדות תקף הגיפט קארד גם במשלוח.

ליאת כהן, מנהלת השיווק של Tabit, מתייחסת ליוזמה ואומרת: "החלטנו להיעזר בטכנולוגיה שלנו במטרה לעזור למשק ולמנוע את קריסתו. ניסינו לחשוב מה אנחנו יכולים לעשות כדי לעזור לכל השוק, מעבר לביטול תשלומים שוטפים ללקוחותינו הקבועים. הבנו שגיפט קארד הוא מוצר שיכול לסייע להנעה התזרימית של השוק שסגור כרגע וזקוק לכסף".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר