אתר ההטבות הייעודי למילואימניקים הירושלמים (צילום מסך)
אתר ההטבות הייעודי למילואימניקים הירושלמים (צילום מסך)

המבורגר ביהושע, בירה בשושנה וצ'ייסר בנוקטורנו – ההטבות למילואימניקים הירושלמים

מילואימניקים ירושלמים נהנים יותר: העירייה, בשיתוף בעלי עסקים בעיר, השיקו הטבות ייעודיות למשרתי המילואים. קבלת ההטבה פשוטה ונעשית דרך מועדון ירושלמי. הרשימה המלאה - בפנים

פורסם בתאריך: 19.11.23 13:49

משרתי המילואים הירושלמים – שימו לב: כשאתם מגיעים הביתה לאפטר קצר, עיריית ירושלים בשיתוף עסקים מתחם האוכל והמסעדנות מעניקים לכם הטבות חינמיות נחמדות, זאת לאות הערכה והוקרה על התייצבותם והתגייסותם למערכה.

אז מה תוכלו למצוא באתר ההטבות הייעודי? המבורגר, ציפ'ס ושליש גולדסטאר בקפה יהושע, שתי כוסות בירה ונשנוש קטן בשושנה, בירה וצ'ייסרים בנוקטורנו, פיצות, ארוחת פסטה ואפילו ארוחת בוקר.

את מגוון ההטבות המוצעות במסגרת 'וואוצ'ר לאפטר' תוכלו למצוא ממש כאן.

אז איך מקבלים את ההטבה? זה מאוד פשוט: ההטבות ניתנות בכפוף לרישום למועדון ירושלמי ואישור משרת מילואים. לאחר ביצוע הפעולה ותוך חמישה ימי עסקים, תקבלו מסרון (הודעת SMS) עם קוד וואוצ'ר שניתן להציג בבית העסק.

 

 

אחד החידושים המעניינים במועדון ההטבות למילואימניקים הוא שבין העסקים המשתתפים גם כאלה שאינם כשרים, גם אם המנות הכלולות עצמן כשרות.

בכיכר ספרא מציינים כי ההטבות למילואמניקים מצטרפות לאתר הטבות ייעודי שהושק בשבוע שעבר עבור תושבי הדרום והצפון המתארחים בעיר.
ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "העיר ירושלים גאה, מעריכה ומוקירה את חיילי המילואים תושבי העיר, שעם פרוץ הקרבות עזבו את ביתם ועיסוקיהם ונרתמו למערכה. כולנו מודים לכם על שרותכם ומאמצכם, תוך תקווה שבמהרה, נדע ימים שקטים. כולנו מתפללים שתחזרו אלינו שלמים ובריאים. בערבות ההדדית וברוח הירושלמית – ננצח".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר