הפיצרייה באגרון, שף אבי סינקלייר עם התעודה (צילומים: באדיבות LA PIEDRA)
הפיצרייה באגרון, שף אבי סינקלייר עם התעודה (צילומים: באדיבות LA PIEDRA)

הפיצה הטובה בעולם: הפיצרייה הירושלמית הזו שוב נכנסה לדירוג

מגזין הפיצות הנחשב בעולם - TOP 50 PIZZA - דירג את 'LA PIEDRA', הירושלמית הכשרה שלה סניפים בעיר במקום ה-39 בעולם בקטגוריית אסיה-פסיפיק. בעלי הפיצרייה - שף אבי סינקלייר קיבל את הפרס עם חולצה שעליה הכיתוב BRING THEM HOME - להחזרת החטופים מעזה

פורסם בתאריך: 4.3.24 15:57

כאשר אחד המדריכים הנחשבים בעולם מדרג אותך בטופ 50 בתחום – מדובר בגאווה. כשזה קורה שנתיים ברציפות – כנראה שאתה ממש טוב בתחום העשייה שלך. אז כן – כנראה שהפיצרייה הירושלמית 'LA PIEDRA' ממש טובה בהכנת פיצות, ולראייה: הפיצרייה זכתה היום, שני, 4.3, בפעם השנייה ברציפות להיכלל בדירוג של 'TOP 50 PIZZA' – מגזין הפיצות הנחשב בעולם בסגנון איטלקי/נאפוליטני.

הטקס נערך לפני שעות ספורות באירוע השנתי של המדריך הנחשב, שמתקיים מדי שנה בטוקיו – ובו מדורגים הפיצריות הטובות בעולם לפי קטוגריות שונות. 'LA PIEDRA' הירושלמית נבחרה כאחת מ-50 הפיצריות הטובות בעולם בקטגוריית אסיה-פסיפיק, הקטגוריה בה פיצריה מישראל זכאית להתחרות, כשדורגה במקום ה-39.

הפיצרייה, כידוע, הוקמה בשנת 2016 ברחוב בפינת הרחובות גרשון אגרון-קינג ג'ורג' וקנתה לעצמה שם מצוין בקרב הלקוחות הירושלמים ולא רק. לאחר ההצלחה של הסניף הראשון – נפתח סניף נוסף של הפיצרייה בארנונה. בשנה שעברה נכללה הפיצרייה לראשונה בדירוג היוקרתי.


הפיצרייה באגרון (צילום: באדיבות LA PIEDRA)

הפיצרייה באגרון (צילום: באדיבות LA PIEDRA)


 

 

במהלך האירוע היוקרתי שקיבץ לתוכו את מיטב הפיציולואים מרחבי העולם, נקרא לבמה אבי סינקלר, שף ושותף בלה פיאדרה וקיבל בצוותא עם שותפו יואל דרקסלר את התעודה הנכספת מהמדריך, המכונה גם 'המישלן של הפיצות'. בזמן שקיבל את התעודה הנכספת סינקליר עלה אל הבמה ועשה מחווה למען החזרת החטופים והחטופות מעזה, כשעל חולצתו התנוסס בגדול הכיתוב 'BRING THEM HOME'.


שף אבי סינקלייר עם התעודה (צילום: באדיבות LA PIEDRA)

שף אבי סינקלייר עם התעודה (צילום: באדיבות LA PIEDRA)


"אנו, ב-'LA PIEDRA' שמחים וגאים להיכלל, זו השנה השניה ברציפות ברשימת הפיצות הטובות בעולם, גאים לייצג את ישראל וגאים שגם בתקופה קשה ומורכבת אותה כולנו חווים, יש גם רגעים עם בשורות טובות", אמר סינקלייר לאחר קבלת התעודה הנחשבת. "אני מתרגש מהמעמד ומהאירוע המרשים. גאה שזכינו בתואר הנכסף ועל כך ששימרנו את איכות הפיצה שלנו".

סינקלייר הוסיף ואמר: "לצד הרגע המשמח, היה לנו חשוב מאוד להזכיר מעל הבמה המרכזית כי בעזה סובלים 134 החטופים ולקרוא לשחרורם לאלתר. מבטיח לכולם כי אנו נמשיך לתת את הכבוד המירבי למוצר שאנו חיים, נושמים ואוהבים כל כך – הפיצה. תודה רבה לכל מי שבחר בנו".

 

תגובות

4 תגובות
4 תגובות
  1. רז

    משהו פה מסריח
    הייתי שם הוזמנתי חצי מהתפריט וכל דבר היה פחות טעים מהשני
    השירות היה נורא המקומות היו עקומים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר