(צילום :דוברות כללית)
(צילום :דוברות כללית)

כללית: שירות חדש של רופא עור און ליין בעיר

באמצעות אפליקציה חדשה ניתן לשלוח לרופא תמונות סטילס להתרשמות מהבעיה

פורסם בתאריך: 26.6.17 10:36

שירותי בריאות כללית השיקה לאחרונה בירושלים שירות מקוון חדש, רופא עור און ליין המאפשר להתייעץ עם מומחים ברפואת עור און  ליין. השירות מספק ייעוץ והכוונה רפואית למטופלים עם בעיות עור שונות. חדשנות השירות מתבטאת בזה שבנוסף לשיחת הוידאו- צ'ט, המטופל שולח תמונות סטילס שמתארות את הבעיה באמצעות אפליקציה מאובטחת שכללית פיתחה.

המענה הרפואי ניתן למגוון בעיות עור כמו: אקנה (פצעי בגרות) המופיעה אצל 85 אחוז מבני ה־35-12, אסתמה של העור שממנה סובלים 30 אחוז מהילדים וכ־10 אחוז מהבוגרים, נשירת שיער והקרחה הרווחת בקרב כ־80 אחוז מהגברים הישראליים, דלקות עור, פטרת בעור ובציפורניים, גרד, הפרעות פיגמנטציה, הרפס, עקיצות חרקים ועוד. השירות אינו מיועד להערכה של נקודות חן, חשד להימצאותם של גידולים סרטניים של העור או מצבים מסכני חיים. סיכום הייעוץ של רופא העור נשלח למטופל במייל ומתועד בזמן אמת בתיק הרפואי האישי של המטופל.

לדברי מנהל מחוז ירושלים של כללית, יורם סגל: "שירותי האון ליין מנגישים את השירות הרפואי ומסייעים ללקוחות בקבלת שירות איכותי, מהיר ומקצועי בכל דבר הקשור בבריאות המשפחה. מדובר בשירותי רפואה און־ליין שניתן לצרוך מכל מקום ובכל שעה, ללא ביקור במרפאה וללא תורים".

השירות פועל בימים א'-ה', בין השעות 20:00-24:00 וניתן ללא תשלום. לקבלת השירות ניתן להתקשר למוקד 2700* או באמצעות גלישה באתר האינטרנט של 'כללית'.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר