פרופ’ יונתן הלוי, מנכ”ל המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: ארנון בוסאני)
פרופ’ יונתן הלוי, מנכ”ל המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: ארנון בוסאני)

השמועות סביב שערי צדק: המנכ"ל, פרופ' יונתן הלוי, בהתייחסות חריגה במכתב פנימי לעובדים

לידי "כל העיר" הגיע מכתב ששלח פרופ' הלוי לעובדי בית החולים ובו הוא מתייחס לגל השמועות סביב שערי צדק ואף סביב מעמדו האישי

פורסם בתאריך: 14.6.18 20:21

לאור גל השמועות הפתאומי שפרץ בימים האחרונים סביב בית החולים שערי צדק, ובו בין השאר טענות לגירעון גדול של המרכז הרפואי ולהחלטת עזיבה כביכול של המנכ"ל פרופ' יונתן הלוי, החליטה ההנהלה לשים קץ לשמועות. במסמך פנימי ששלח היום (חמישי) פרופ' הלוי אל העובדים, הוא מציג התייחסות חריגה לאותן שמועות. "לאור שמועות זדוניות שהופצו בשתי היממות האחרונות, ברצוני לפנות אליכן ולהציג את העובדות לאשורן", כך פותח הלוי את מכתבו אשר הגיע לידי "כל העיר" וממשיך: "השמועות המדברות על גירעון של מעל מיליארד שקל אינן נכונות ומתייחסות לגרעון שעיקרו אקטוארי ולא תפעולי – מדובר על התחייבות פנסיונית שפירעונה פרוס לפי תחשיב על עשרות שנים – עד שנת 2095.



"התשלומים הפנסיונים השוטפים מתבצעים על חשבון התקציב השוטף של בית החולים, זאת בניגוד למוסדות אחרים בהם התשלום הפנסיוני באחריות המדינה.

ההוצאה הפנסיונית בשנת 2017 עמדה על 4 אחוז מהכנסות הפעילות", מוסיף הלוי במכתבו, "שיעורים אלה, שהינם נמוכים כבר היום, עתידים להוסיף ולרדת במהלך השנים הבאות לנוכח שינויים דמוגרפיים טבעיים של אוכלוסיית העובדים. אי לכך, הגרעון האקטוארי הנצבר מההתחייבות בגין פנסיה תקציבית אינו מהווה כל איום על היציבות הפיננסית של בית החולים".

אלא שפרופ' הלוי אף מתייחס גם לשמועות הנוגעות אליו אישית: "שמועה נוספת מתייחסת לפרישתי. ברצוני להדגיש שמאחר והגעתי לגיל 70 הנני מתכנן מזה לא כבר את פרישתי לעוד כשנה. אין לי ספק שבכוחות משותפים נמשיך את חדוות העשייה החיובית. שערי צדק ימשיך לצעוד מחיל אל חיל.

"זו האינפורמציה המדויקת", כך מסכם פרופ' הלוי, "וכל מידע אחר הוא מגמתי וחוטא לאמת. צר לי על הצורך להזים שמועות חסרות בסיס זדוניות אלו".


המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: שערי צדק)

המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: שערי צדק)

***
יו"ר חבר הנאמנים של שערי צדק צר בן ציון הוכשטיין מוסיף: "אין כל שחר למידע שהופץ. נהפוך הוא, למועצת המנהלים אמון מלא במנהיגותו של פרופ' הלוי וביכולותיו, וחבריה מלאי הערכה והוקרה לפועלו ולהישגיו. פרופ' הלוי הוא ממנהלי בתי החולים הטובים בישראל ומן הבולטים ביניהם בכישוריו. פרופ' הלוי הצעיד את שערי צדק להישגים ושגשוג חסרי תקדים ב-30 שנות פעילותו המפוארת".

פרופ' יונתן הלוי (צילום: אמיל סלמן)

פרופ' יונתן הלוי (צילום: אמיל סלמן)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. צבי יור

    מורכב מאד,בסופו של דבר נראה שהאזרח משלם המיסים ישלם את החשבון הכללי בהחלטת ממשלה ביום הדין,בו לא יהיה דיין לתת את הדין. עצוב לראות התנהלות מכוונת מראש,שתשבר על ראשינו.

  2. שושנה

    בית חולים בלתי נסבל.הלך ופתח מחלקות חדשות אך לא דאג לחניה.בפעם האחרונה נאלצתי לאחר שעה של תמרונים בלתי אפשריים לחזור הביתה ולוותר על התור ועל הבדיקה שנקבעה כחודשיים לפני.נשבעתי לעצמי שלעולם לא אפנה למקום זה ,שאינו מכבד באופן בסיסי את לקוחותיו החולים והנכים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר