נוה עמית, רמת אשכול (צילום: טל נתנאל-נוריאל)
נוה עמית, רמת אשכול (צילום: טל נתנאל-נוריאל)

נוה עמית, רמת אשכול: התנגדות להעברת המחלקה הסיעודית לקבלן חיצוני

ל"כל העיר" נודע כי הנהלת נוה עמית שברמת אשכול מתכננת להעביר את תפעול המחלקה הסיעודית לקבלן חיצוני; לדברי רוני יוניוב, שאמו בת ה-89 מאושפזת במחלקה: "אנחנו מתנגדים, מדובר בחולי אלצהיימר שרגילים למטפלים הקבועים שלהם"; נוה עמית: "המחלקה תמשיך לפעול במתכונת משופרת; נמשיך לפקח על הטיפול הרפואי"

פורסם בתאריך: 6.8.19 09:08

ילדים של מטופלים סיעודיים בדיור המוגן "נוה עמית", שברמת אשכול, מתנגדים להחלטת ההנהלה להעביר את הטיפול בחולים הסיעודיים לידי קבלן חיצוני. מדובר בכ-40 מטופלים סיעודיים שנמצאים במתחם. "אמא שלי בת 89 מאושפזת שם כחמש שנים, המטופלים רגילים למקום ולצוות", מספר ל"כל העיר" רוני יוניוב, בן של מטופלת במחלקה הסיעודית. "בהנהלה של נוה עמית לא עירבו אותנו בהחלטה, רק בישרו לנו אותה. נתנו לכל מי שאחראי על ההורים שלו במחלקה הסיעודית אופציה של כ-90 ימים להחליט מה לעשות עם המטופל מרגע הבשורה. לאחר מכן, המטופלים צריכים לעבור למקום אחר או להסכים להישאר תחת הצוות של הקבלן החדש. אנחנו מתנגדים, מדובר בחולי אלצהיימר שרגילים למטפלים הקבועים שלהם".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ל"כל העיר" נודע כי חלק מילדי המטופלים מתכוונים לפעול בדרכים משפטיות ושכרו שירותי עורך דין. לדברי יוניוב, "אנחנו רוצים לדעת מה קורה במחלקה הסיעודית בדיור המוגן בנוה עמית. לא אומרים לנו כלום, על פניו נראה שהטיפול עבר לקבלן חיצוני. לא מערבים אותנו כלל. אם יחליפו צוות רפואי אנחנו לא יודעים מה יעלה בגורל הורינו שכבר רגילי למטפלים הרגילים שלהם. מדובר בהחלטה שרירותית, אני מרגיש שלא אכפת להם מהמטופלים הסיעודיים".

"כל שאר הילדים של המטופלים מתנגדים, אך, להרבה אין כוח להתמודד מול הבירוקרטיה. אנחנו רוצים לעמוד על הזכויות של ההורים שלנו", מציין יוניוב. "אנחנו לא יודעים מה הם אמורים לתת להורינו עם הצוות החדש, רופאים, פעילויות וכו'. הם אומרים שהם ישמרו על התנאים אבל איזה תנאים? מדובר באנשים מוגבלים סיעודיים, אשר ההתמודדות איתם היא קשה. אנחנו מבקשים שיגנו על הזכויות של ההורים שלנו".



מ'נוה עמית' – מאוחדת שירותי בריאות נמסר בתגובה: "המחלקה הסיעודית תמשיך לפעול בנווה עמית שברמת אשכול, ירושלים, במתכונת משופרת באמצעות חברה חיצונית מקצועית המתמחה בטיפול סיעודי בקשישים, עם זאת הנהלת נווה עמית תמשיך לפקח ולוודא איכות מצויינת הן בטיפול הרפואי והסיעודי והן ברמת שביעות הרצון של המאושפזים ובני משפחותיהם".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר