הכניסה לעיר, גשר המיתרים (צילום: TSR)
הכניסה לעיר, גשר המיתרים (צילום: TSR)

המגה פרויקט בכניסה לעיר, השבוע: עבודות להסדרת 'גל ירוק' ברמזורים

לקראת הצפי לעומסים הכבדים ביום ראשון, ה-1 בסטפמבר: החל מהיום, שני בבוקר, ועד יום שישי (30.8), יבוצעו עבודות להסדרת 'גל ירוק' ברמזורים בארבע צמתים בציר שדרות יצחק רבין - שוטרים ופקחים יכוונו את התנועה

פורסם בתאריך: 26.8.19 07:34

המגה-פרויקט בכניסה לירושלים: החל מהיום, שני, 26.8, בשעה 10:00, יחלו עבודות תשתית להסדרת "גל ירוק" של רמזורים בארבע צמתים בשדרות יצחק רבין. העבודות יימשכו עד ליום שישי, 30.8 בשעה 15:00. את התנועה יסדירו בימים אלה שוטרים ופקחים.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מדובר בעבודות שמטרתן להקל על עומסי התנועה הכבדים הצפויים באזור החל מה-1 בספטמבר, יום ראשון הקרוב, עם החזרה לשגרה של העובדים הירושלמים ועם תחילת שנת הלימודים.

במשטרת ירושלים מציינים כי "עבודות ושינויים גיאומטריים בצומת הרחובות: דרך רבין-יוסף בורג, דרך רבין-הנשיא השישי, שד' ויצמן-נתנאל לורך, מבקר המדינה-הנשיא השישי.

"במטרה לעמוד ביעדי הפרוייקט וליעל את זרימת התנועה בכניסה וביציאה מהעיר בתקופה מאתגרת זו, תבוצע עבודת תשתית יעודית, על פי התכנון, להרחבת נתיבים והתקנת הרמזורים אשר התשתית להם בוצעה במהלך השבועות האחרונים", כך נמסר מהנהלת פרויקט הכניסה לעיר. "בימים הקרובים, עד יום שישי, ה- 30 באוגוסט 2019, תבוצע העבודה סביב שדרות יצחק רבין, בו יורכבו מנגנוני הרימזור ויצירת 'גל ירוק' מתמשך. בנוסף, במסגרת העבודות, יתבצעו שינויים ב-4 צמתים על ציר רבין, שם תסתיים עבודת הרחבת הנתיבים במטרה לנתב את התנועה במהירות מירבית ליציאה ומהכניסה לעיר".



עוד נמסר מהנהלת הפרויקט כי "צוות הפרויקט פועל כל העת על מנת לשפר את החלופות התחבורתיות באזור, הן על ידי שיפור התשתיות, אכיפת משטרה בנת"צים ועל ידי שיפור התחבורה הציבורית בעיר. יחד עם זאת, אנו שבים ומבקשים מהציבור להתאזר בסבלנות ולנהוג ע"פ הוראות הפקחים והמכוונים בשטח".

כמו כן, ניתן להתעדכן גם בשינויים באפליקציות WAZE ו- MOOVIT; מומלץ להשתמש בתחבורה הציבורית, ברכבת הקלה וברכבת ישראל.


 

אזור הכניסה לעיר שייחסם לתנועת רכבים (צילום: דוברות העירייה)

אזור הכניסה לעיר שנחסם לתנועת רכבים (צילום: דוברות העירייה)



כפי שפורסם ב"כל העיר", אתמול, 25.8, משטרת ירושלים החלה לתגבר את האכיפה באזור הכניסה לעיר בעקבות דיווחים על נהגי כלי רכב פרטיים שנוסעים בשדרות שז"ר, בניגוד לחוק. נהגי כלי רכב פרטיים שייתפסו נוסעים בשדרות שז"ר, בהן רשאית לנסוע רק תחבורה ציבורית, ייקנסו. גובה הקנס: 500 שקלים.

הנחיות המשטרה לנהגים:

  • חל איסור מוחלט להיכנס עם רכב שאינו מוגדר רכב ציבורי, לנתיב התחבורה הציבורית בשדרות שז"ר, גם לא לצורך הורדה\העלאה של נוסעים.
  • יש להישמע להוראות השוטרים והפקחים המוצבים במקום.
  • ניתן להוריד ולאסוף נוסעים בחניון הציבורי, הנמצא בין גשר המיתרים לתחנת הרכבת 'נבון'.

לפני כחודש וחצי, כזכור, החלו הסדרי התנועה החדשים ותחילת עבודות התשתית באזור הכניסה לעיר, זאת במסגרת ה'מגה פרויקט' המדובר – אולי הגדול ביותר בירושלים מאז קום המדינה. שדרות שז"ר נסגרו לתנועת כלי רכב פרטיים במקטע שבין גשר המיתרים לבין צומת נורדאו (סמוך לבנייני האומה). העבודות יימשכו כשלוש שנים, כאשר הצפי לסיום הינו בסוף שנת 2022 – או בתחילת שנת 2023.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עג

    את כל המבנה הענקי והריק ברובו של תחנת נבון אפשר היה להמיר לחניון 6 מפלסים, שהיה יכול לצמצם משמעותית תנועת רכב פרטי

  2. יאיר

    צריך להסדיר באזור גם גל ירוק להולכי רגל,לא יאומן שלחצות את את רחוב הרצל מול גשר המיתרים לוקח בין 3ל 5 דקות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר