סיפור חוזר, סניף קרן היסוד, ירושלים (צילום: באדיבות 'סיפור חוזר')
סיפור חוזר, סניף קרן היסוד, ירושלים (צילום: באדיבות 'סיפור חוזר')

רשת הספרים החברתית "סיפור חוזר": נפתח סניף חדש בירושלים

רשת חנויות הספרים הקהילתית "סיפור חוזר" פותחת סניף שלישי בירושלים - ברחוב קרן היסוד 25, שמתווסף לשני הסניפים ברחוב שמואל הנגיד ובמאה שערים; כמה עולה ספר? 20 שקלים בלבד

פורסם בתאריך: 27.8.19 11:21

רשת חנויות הספרים החברתית "סיפור חוזר" פתחה סניף חדש בירושלים. הסניף החדש ממוקם ברחוב קרן היסוד 25, שמתווסף לשני הסניפים ברחוב שמואל הנגיד במרכז העיר ובמאה השערים.

"סיפור חוזר" היא רשת ספרים יד שנייה הגדולה בישראל, שמהווה מרכז הכשרה תעסוקתי עבור מתמודדי נפש. ההכשרה התעסוקתית השיקומית בסיפור חוזר מאפשרת התנסות ולמידה במיומנויות וכלים מקצועיים שונים והזדמנות להסתגלות מחדש לשוק העבודה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


סיפור חוזר, סניף קרן היסוד, ירושלים (צילום: באדיבות 'סיפור חוזר')

סיפור חוזר, סניף קרן היסוד, ירושלים (צילום: באדיבות 'סיפור חוזר')


הסניף החדש של סיפור חוזר מציע כ-20,000 ספרים יד שנייה שנמצאים במצב מצוין. יש מגוון רחב של ספרים – מהישנים והנדירים ביותר בעולם ועד לספרים החדשים ביותר בעלות של 20 שקלים בלבד. רשת "סיפור חוזר" – מקבוצת העסקים החברתית "שכולו טוב", מפעילה 18 סניפים ברחבי הארץ וכ-500 נקודות מכירה והשאלת ספרים שונות בפריסה ארצית, ביניהם יש ברכבת ישראל, בבתי קפה, בפארקים ציבוריים ועוד במקומות רבים.

לראשונה, בשונה משאר הסניפים של "סיפור חוזר" בארץ המכשירים אנשים המתמודדים עם קשיים נפשיים בשיתוף משרד הבריאות, הסניף החדש של "סיפור חוזר" יהווה מרכז הכשרה לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותיות בשיתוף של משרד הרווחה ועירית ירושלים.

אלעד אור, מנהל אזור ירושלים ברשת "סיפור חוזר": "אני מזמין את קהל הלקוחות שלנו ליהנות מקריאת ספרים בעלות ששווה לכל כיס ובדרך גם לקחת חלק ולקדם את הערכים המרכזיים שהרשת מובילה- קיימות ואיכות הסביבה לצד חיבור לקהילה ומתן שירות תעסוקתי והתנסות בעצימות גבוהה לאנשים המתמודדים עם קשיים תעסוקתיים שונים. אני קורא לקהל הלקוחות השיקומיים לקבל אצלנו הכשרה תעסוקתית-שיקומית המאפשרת להם התנסות ולמידה במיומנויות וכלים מקצועיים והזדמנות להסתגלות מחדש לשוק העבודה".





 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עג

    אם הספרים יהיו מסודרים בצורה שניתן למצוא משהו, ואם החנות תהיה פתוחה עד 7 בערב, אולי אעבור.

    כרגע שני התנאים לא מתקיימים. גם משלוח בדואר לא קיים. העיקר שהמצג נשמר

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר