משאית עולה באש בשכונת פת (צילום: אריק אבולוף, כבאות והצלה ירושלים)
המשאית - הלילה בשכונת פת (צילום: אריק אבולוף, כבאות והצלה ירושלים)

שכונת פת: הוצתה משאית עם מכלית דלק

לוחמי האש הוזעקו הלילה לשכונת פת בעקבות משאית עם מכלית דלק שעלתה באש - החשד: הצתה על רקע פלילי. כבאות והצלה ירושלים: "נמנעה פגיעה קשה בבתי התושבים ובדיירים הגרים בהם"

פורסם בתאריך: 3.9.19 12:01

הלילה הוצתה משאית עם מיכלית דלק בשכונת פת – הרקע להצתה: פלילי. השריפה החלה סמוך לשעה 1:15 אחר חצות, "התקבל דיווח במוקד המבצעים של כבאות והצלה לישראל תחנת ירושלים, על שריפת מיכלית דלק סמוך לבנייני מגורים, ברחוב ברל לוקר בדרום העיר", כך מספרים הבוקר בכבאות והצלה ירושלים.



 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לזירה הוזנקו באופן מיידי ארבעה צוותי כיבוי והצלה בסיוע רכב אספקת מים והיחידה לטיפול בחומרים מסוכנים. הצוותים שהגיעו תוך זמן קצר למקום, הבחינו במשאית להובלת חומרים מאיצים (בנזין) אשר בוערת בעוצמה בחלקה הקדמי, וכי יש חשש מיידי להתלקחות מיכלית הדלק, דבר שהיה יכול לגרום לפגיעה קשה בתושבים הרבים, אשר ישנו בדירותיהם בבניינים סמוך לשריפה. "לוחמי האש החלו מיד בפעולות כיבוי של מיכלית הדלק ובמקביל, צוותים נוספים ביצעו קירור של המיכל והגנה על בתי התושבים, בכדי למנוע את פיצוץ המיכל והתפשטות האש לעבר הבניינים הנמצאים בסמוך", מציינים בכבאות. "תוך זמן קצר יחסית, השיגו הצוותים שליטה באירוע ומנעו פגיעה קשה בנפש ורכוש".


משאית עולה באש בשכונת פת (צילום: אריק אבולוף, כבאות והצלה ירושלים)

שכונת פת – הלילה (צילום: אריק אבולוף, כבאות והצלה ירושלים)


מחקירה ראשונית של השריפה על ידי חוקרי כבאות והצלה לישראל תחנת ירושלים, עולה כי השריפה החלה בעקבות הצתה. בסיום פעולות החקירה של חוקרי כבאות והצלה לישראל תחנת ירושלים, יועברו המסקנות לידי האגף המשפטי של כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים ולידי משטרת ישראל.

להב שלומי הרוש, קצין ביחידה לחומרים מסוכנים של כבאות והצלה לישראל תחנת ירושלים: "הוזנקנו לשריפה באישון לילה, שריפה של משאית להובלת נוזלים דליקים שחנתה בסמוך לבתי תושבי השכונה. התחלקנו למספר צוותים, חלק ביצעו הגנה על בתי התושבים ומניעת התלקחות כוללת של חומרי הדלק במיכלית, וצוותים אחרים ביצעו כיבוי של חזית המשאית שבערה כליל –  רק בזכות הפעילות המהירה והמקצועית של לוחמי האש נמנעה פגיעה קשה בבתי התושבים ובדיירים הגרים בהם".





תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר