פעילויות שבת למשפחות של העירייה ושל התנועה הירושלמית (צילומים: ברל'ה, פרטי)
פעילויות שבת למשפחות של העירייה ושל התנועה הירושלמית (צילומים: ברל'ה, פרטי)

בעוד שעה: הפעיליות למשפחות הירושלמיות בארבעה פארקים בעיר

גם היום, שבת, 7.9, בשעה 16:30 יתקיימו הפעילויות החינמיות לכל המשפחה. והפעם בטיילת ארמון הנציב, בגן השבשבת בבית הכרם, בגן הצב בפסגת זאב ובפארק ליפשיץ בבקעה

פורסם בתאריך: 7.9.19 13:28

גם השבת, 7.9, יתקיימו הפעילויות למשפחות הירושלמיות – 'שבת ירושלמית' – הפעם בארבעה פארקים ברחבי העיר: טיילת ארמון הנציב, גן השבשבת בבית הכרם, גן הצב בפסגת זאב ופארק ליפשיץ בבקעה.

כמדי שבת, הפעילויות יתקיימו בין השעות 18:30-16:30 והן יכללו שעת סיפור או הצגה, מתחם משחקי קופסא, משחקי ספורט, הפעלת ג'אגלינג ומתחם פיקניקים לכל המשפחה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


האירועים מתקיימים בחסות עיריית ירושלים ובהפקת רשות הצעירים, אשר תקצבה את הפעילויות עד לסוף השנה בסכום של כחצי מיליון שקלים. החל מהשבוע הפעילויות יתקיימו בשיתוף התנועה הירושלמית, הראשונה שיזמה פעילויות שבת למשפחות בירושלים ועשתה זאת בהצלחה גדולה עם אירועי ב'רלה בשנים עברו.

בשיחה עם "כל העיר" אומרת רחלי חזון-טסלר, מנכ"לית התנועה הירושלמית: "כבר קרוב לעשור שאנו בתנועה הירושלמית מקדמים מהשטח פעילות שבת משמעותית עבור משפחות צעירות בירושלים. אנו שמחים לראות כיצד אחרי שנים בהם פעלנו עם מיזם ברל'ה בכל רחבי העיר והוצאנו אלפי משפחות לחגיגת השבת בלב הפארקים – עיריית ירושלים בראשות משה ליאון ובהובלת אגף רשות הצעירים – בחרה למסד ולהרחיב את הפעילות. לא מעט יוזמות צומחות בעקבות צורך אמיתי העולה מהשטח. הבשורה האמיתית הנה בעצם מיסוד אותם צרכים, תקצובם והפיכתם למדיניות עירונית של ממש. אנו מודים לכל מי שעמל כדי שפרוייקט השבת הירושלמית יצא לדרך.
כתנועה אזרחית נמשיך לחבר בין הקולות העולים מהשטח לרשות – שבכוחה לייצר מדיניות של ממש".



יש לציין כי אירועי 'שבת ירושלמית', שמתקיימים בעיר החל מחודש יולי, זוכים להצלחה גדולה. בכל שבוע, גם מציינים בעיריית ירושלים, משתתפים בפעילויות מאות משפחות ירושלמיות. עוד מציינים בעירייה כי הביקוש לפעילויות הולך ועולה, כאשר עוד ועוד תושבים בשכונות שונות פונים לרשות הצעירים ומבקשים לקיים את האירועים באחד הפארקים שבשכונתם.



כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", אירועי השבת העירוניים צפויים להימשך גם לאחר סיום חופשת הקיץ, והם יתקיימו גם בימי החורף – במבנים של המינהלים הקהילתיים. כדי למסד את הפעילויות ולהבטיח את קיומן עד לסוף השנה האזרחית, יצא קול קורא להפעלת וביצוע האירועים. מדובר על מודל הפעלה קבוע עד ל-31.12.19.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר