קניון מלחה (צילום: איל ורשבסקי)
קניון מלחה (צילום: איל ורשבסקי)

קניון מלחה: 50 מקומות חניה בחינם לתושבי השכונה

בהמשך לפרסום ב"כל העיר": השבוע החלו תושבי מלחה לחנות ללא תשלום בתוך הקניון - סך הכל הוקצו כ-50 מקומות חניה בשל ביטול החניות של התושבים, במסגרת עבודות ההקמה של הרכבת הקלה בשכונה

פורסם בתאריך: 10.9.19 14:12

החל מהשבוע: תושבי מלחה יוכלו לחנות ללא תשלום בתוך קניון מלחה בשלוש השנים הקרובות – וזאת בהמשך לביטול מקומות החניה בשכונה בשל עבודות התשתית לסלילת הרכבת הקלה, שהחלו בחודש שעבר.

מדובר בכ-50 מקומות חניה שהוקצו עבור תושבי מלחה מתוך כ-1,700 מקומות חניה במתחם הקניות. המהלך יוצא אל הפועל לאחר שעיריית ירושלים פנתה לקניון וביקשה להקצות מקומות חניה עבור התושבים.

כפי שפורסם ב"כל העיר" לפני כחודש – הפתרונות שהושגו לטובת תושבי מלחה במהלך עבודות ההקמה של הרכבת

  • 50 חניות יועמדו לרשות תושבי הרחוב בחניון הקניון.
  • שטח עפר חלופי ברחוב אגודת הספורט המקביל לגן הטכנולוגי יוכשרו לטובות הסטודנטים.
  • החניות הנותרות ברחוב הכפיר יועמדו לרשות התושבים בלבד החל משעה 17:00 ועד לשעה 7:00 למחרת.

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


יורם פיק מנכ"ל קניון עזריאלי ירושלים מציין: "אנו שמחים ומברכים על תנופת הפיתוח בעיר ירושלים, ופועלים בשיתוף פעולה מלא עם עיריית ירושלים למען תושבי העיר. אנו מבינים את מצוקת החניה של שכונת מלחה בעיר ופועלים בכל העת לעזור ולייעל את המצב ולכן לא היססנו להקצות 50 חניות בחניון של הקניון עבור תושבי שכונת מלחה וזאת ללא תמורה".


דפו הרכבת הקלה במלחה (הדמיה: צוות אב לתחבורה)

דפו הרכבת הקלה במלחה (הדמיה: צוות אב לתחבורה)


יחד עם זאת, כפי שפורסם ב"כל העיר", הסטודנטים בקריה האקדמית אונו בסניף הגן הטכנולוגי במלחה זעמו על העירייה שגרעה מקומות חניה רבים לטובת העבודות. במסגרת ההסדר הוקצה מגרש חניה זמני מול הגן הטכנולוגי המאפשר חניה ללא עלות בין השאר לסטודנטים של המכללה.

העבודות להקמת תוואי הרכבת החלו ברחובות יצחק מודעי ואגודת ספורט הפועל – לאורך הרחובות הללו מבוצעות עבודות בימים ראשון עד חמישי, החל מהשעה 7:00 בוקר עד 19:00 בערב, ובימי שישי לפי הצורך. הסדרי התנועה החדשים כוללים צמצום של נתיבי הנסיעה לשני הכיוונים וביטול חניות לאורך הרחוב. עבודות לילה יבוצעו לפי צורך ובהנחיית המשטרה.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. סנופי

    "במסגרת ההסדר הוקצה מגרש חניה זמני מול הגן הטכנולוגי המאפשר חניה ללא עלות בין השאר לסטודנטים של המכללה". לא ברור מדוע עדיין ממשיכים לספק פה חניה בחינם. אין מקום לזה בעיר כמו ירושלים.

  2. S

    חבל שבמקומות ליד כמו קרית היובל לא מוצאים פתרונות חניה לתושבים לאור הבניות האחרונות שמתקיימות שם- בעיקר ברחוב סירני ופלורנטין .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר