עינב בר כהן (צילום: שרון גבאי)
עינב בר כהן (צילום: שרון גבאי)

התפקיד החדש של עינב בר כהן: תמונה לראש מטה של ראש העיר רמת גן

ל"כל העיר" נודע כי בר כהן, מספר 2 בסיעת התעוררות, הולכת לעבוד עם כרמל שאמה הכהן בעיריית רמת גן. בר כהן ל"כל העיר": "אני ממשיכה בהתעוררות, במועצה ובירושלים"

פורסם בתאריך: 11.9.19 18:02

ל"כל העיר" נודע כי עינב בר כהן, מספר 2 בסיעת התעוררות – הסיעה הגדולה ביותר במועצת עיריית ירושלים – צפויה להתמנות הערב (רביעי, 11.9) לתפקיד ראש המטה של כרמל שאמה הכהן, ראש העיר רמת גן.

בר כהן, בת 32, מכהנת במועצת העירייה מאז שנת 2013, זאת מטעם סיעת התעוררות. בקדנציה הקודמת היא החזיקה בתיק העסקים ופעלה למען קידום המרכזים המסחריים בעיר ולמען הוזלה של מיסי השילוט שמשלמים בעלי העסקים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בשיחה עם "כל העיר" מאשרת בר כהן את הפרטים ומבהירה מיד כי "אני ממשיכה התעוררות, ממשיכה במועצת העירייה ובוודאי שבירושלים. במקביל אני לוקחת את הידע שלי – הדברים שאני טובה בהם בתחומים המוניציפאליים – למקומות אחרים. אני חושבת שזו זכות לעבוד לצד כרמל שאמה הכהן. אני מתחברת להרבה מהעשייה שלו".



בר כהן  מתגוררת ברמת שרת ביחד עם בן זוגה אסף כהן. השניים הורים ליובל בת השנתיים וחצי. "זה שחבר מועצה הוא בסוף מתנדב – כולם יודעים", מוסיפה בר כהן. "יש לזה את הקשיים, אבל לאורך השנים תמיד עבדתי במקומות שונים. אחרי שסיימתי את ההסמכה לעריכת דין, אני מרגישה שאני מוכנה לעשות דברים נוספים והתפקיד הזה הוא בעיני הזדמנות מאוד גדולה".


כרמל שאמה הכהן (צילום: מרק ישראל סלם)

כרמל שאמה הכהן (צילום: מרק ישראל סלם)



תפקיד ראש המטה הוא תובעני – איך יישאר זמן לירושלים ולעירייה?
"לאורך כל העשייה הציבורית שלי, תמיד עשיתי הרבה דברים כבדים במקביל. עשיתי התמחות כעורכת דין, במקביל הייתי חברת מועצה ובהריון עם יובל – ואני חושבת שלאורך כל הדרך המשכתי לעבוד קשה למען ירושלים, וזה מה שאני אעשה גם עכשיו. יש לזה מחירים ברמה האישית שלי, ברמה המשפחתית, אני אולי אשן קצת פחות, אבל אני אמשיך לעבוד קשה כמו שתמיד עשיתי. לאורך כל הקדנציה שלי תמיד עשיתי עוד דברים במקביל לחברות במועצה ואני אמשיך לעשות את זה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חכמון

    וזה אני מבין כי נחלה הצלחה "בתיק העסקים ופעלה למען קידום המרכזים המסחריים בעיר ולמען הוזלה של מיסי השילוט שמשלמים בעלי העסקים" ?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר