משרד מבקר המדינה, עופר ברקוביץ (צילומים: אמיל סלמן, ארנון בוסאני)
משרד מבקר המדינה, עופר ברקוביץ (צילומים: אמיל סלמן, ארנון בוסאני)

חשיפת "כל העיר": במשרד מבקר המדינה בוחנים את היקף הוצאות הבחירות של הסיעות, וייפגשו עם עופר ברקוביץ

הפגישה בין ברקוביץ לצוות מבקר המדינה תיערך בימים הקרובים. משרד מבקר המדינה ל"כל העיר": "נערכת ביקורת על הסיעות ורשימות המועמדים שהשתתפו בבחירות בירושלים ובכלל זה סיעת התעוררות"; "כל העיר" פנה לברקוביץ שטרם מסר את תגובתו

פורסם בתאריך: 12.9.19 13:39

ל"כל העיר" נודע כי בימים הקרובים ייפגש יו"ר סיעת התעוררות בעירייה עופר ברקוביץ עם צוות מבקר המדינה. הפגישה תיערך בנושא בירור המבקר על היקף הוצאות הבחירות של של סיעת 'התעוררות'.

משרד מבקר המדינה – שבראשו כידוע עומד המבקר הטרי מתניהו אנגלמן – עורך בדיקה כללית ורוחבית לגבי כל הסיעות שהשתתפו בבחירות המוניציפליות בשנה שעברה – מדובר בהליך קבוע לשם תקינות הוצאות הבחירות של הסיעות. הביקורת, יש לציין, נמצאת בשלבים סופיים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ממשרד מבקר המדינה נמסר השבוע ל"כל העיר" כי "על פי הסמכות שהוקנתה למבקר המדינה בחוק, נערכת ביקורת על כל הסיעות ורשימות המועמדים שהשתתפו בבחירות לרשויות המקומיות. בין היתר, נערכת ביקורת על הסיעות ורשימות המועמדים שהשתתפו בבחירות בירושלים ובכלל זה סיעת התעוררות. הביקורת על כל הסיעות נערכת באופן שוויוני ולפי אמות מידה אחידות, במסגרתה נבחנות כלל הוצאותיהן של הסיעות בהתייחס לנורמות שנקבעו. הביקורת נמצאת בשלבים סופיים. לכשתסתיים הביקורת יפורסמו תוצאותיה לידיעת הציבור".

"כל העיר" פנה שוב למשרד המבקר בשאלה "האם במסגרת הבדיקות של מבקר המדינה התגלה אצל סיעת 'התעוררות בירושלים' חשד להתנהלות כספית בלתי תקינה? התשובה שהתקבלה היא כי "משרד מבקר המדינה אינו מפרסם פרטים על ביקורת שנערכת בטרם הסתיימה. תוצאות הביקורת יפורסמו לציבור לאחר סיום הביקורת ובמועד אותו יקבע מבקר המדינה".

"כל העיר" פנה לברקוביץ שטרם מסר את תגובתו.


 

מבקר המדינה מתניהו אנגלמן (צילום: אילן אסייג)

מבקר המדינה מתניהו אנגלמן (צילום: אילן אסייג)


כידוע, ברקוביץ, יו"ר סיעת התעוררות בעיריית ירושלים, השקיע את כל מרצו בהתמודדות בבחירות לראשות העיר שהתקיימו בשנה שעברה. ספירת הקלפיות הראשונות הצביעה על יתרון של ברקוביץ, אך הפער הלך והצטמק עד למהפך דרמטי ולהכרעה הסופית בהפרש של 3,765 קולות לטובת ראש העיר הנבחר משה ליאון. סיעת התעוררות זכתה בבחירות להצלחה מסחררת – מדובר בסיעה הגדולה ביותר במועצת עיריית ירושלים – שבעה חברי מועצה מכהנים.

***

בתוך כך, מס' 2 בסיעת התעוררות עינב בר כהן מונתה לתפקיד ראש המטה של ראש העיר רמת גן כרמל שאמה הכהן, כך כפי שפורסם אמש לראשונה ב"כל העיר". בר כהן מכהנת במועצת העירייה מאז שנת 2013, זאת מטעם סיעת התעוררות, בקדנציה הקודמת היא החזיקה בתיק העסקים ופעלה למען קידום המרכזים המסחריים בעיר ולמען הוזלה של מס השילוט שמשלמים בעלי העסקים. בר כהן לא עוזבת את תפקידה כחברת מועצה בעיריית ירושלים – היא הבהירה אתמול (ד') בשיחה עם "כל העיר" כי היא נשארת בהתעוררות, במועצה ובירושלים.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר