התאונה ברחוב קינג ג'ורג' (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
התאונה ברחוב קינג ג'ורג' (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

קינג ג'ורג': אוטובוס פגע בהולכת רגל בת 80 – פונתה במצב אנוש

תאונת דרכים קשה התרחשה ברחוב קינג' ג'ורג במרכז העיר - הולכת רגל בת 80 נפגעה מאוטובוס - היא פונתה באורח אנוש לבית החולים; שוטרים עיכבו את הנהג

פורסם בתאריך: 19.9.19 12:08

תאונה קשה התרחשה לפני זמן קצר ברחוב קינג' ג'ורג' שבמרכז העיר – הולכת רגל כבת 80 נפגעה קשה מאוד. במשטרה מציינים כי היא פונתה על ידי גורמי הרפואה במצב אנוש לבית החולים.

הנהג עוכב על ידי משטרת ירושלים שהוזעקה למקום.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ממד"א נמסר: "בשעה 11:43 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולכת רגל שנפגעה מאוטובוס ברחוב המלך ג'ורג' בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק אישה במצב קשה עם חבלה קשה בגפיים".



חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א ישי לוי סיפר: "על הכביש בסמוך לאוטובוס שכבה הפצועה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפציעה קשה מאוד בגפיים התחתונות. הענקתי לה טיפול מציל חיים שכלל עצירת דימום מסכן חיים והעלנו אותה לניידת טיפול נמרץ. במהלך הפינוי לבית החולים הפראמדיקים המשיכו את הטיפול הרפואי שכלל נוזלים ותרופות".

מיקי כהן, מנהל מרחב ירושלים של איחוד הצלה מדווח מהזירה: "הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה להולכת הרגל שנפגעה מאוטובוס. לאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשמצבה מוגדר קשה".


זירת התאונה ברחוב קינג ג'ורג' (צילום: נתן קניג - דוברות זק"א)

זירת התאונה ברחוב קינג ג'ורג' (צילום: נתן קניג – דוברות זק"א)


ממשטרת ירושלים נמסר: "לפני זמן קצר, הוזעקו שוטרים לרחוב קינג ג'ורג' בירושלים בעקבות דיווח על אוטובוס שככל הנראה פגע בהולכת רגל, כתוצאה מכך נפצעה הולכת הרגל באורח אנוש ומטופל במקום ע"י גורמי הרפואה. שוטרים נמצאים במקום ועיכבו את נהג האוטובוס".

משערי צדק נמסר: "ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הגיעה אישה כבת 80 במצב קשה עם פגיעה קשה בגפיים כתוצאה מתאונת דרכים. לאחר טיפול ראשוני וסדרת בדיקות הדמיה היא הועברה לחדר ניתוח".



 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר