אזור התעשייה עטרות (צילומים: טס שפלן, אוליבייה פיטוסי)
אזור התעשייה עטרות (צילומים: טס שפלן, אוליבייה פיטוסי)

עטרות החדשה – נחנך מתחם מפעלים ענק בהשקעה של כ-45 מיליון שקלים

היום (ב') נחנך שטח חדש בעטרות, שבו יפעלו 11 מפעלים שצפויים לקום תוך שלוש שנים; ראש העיר משה ליאון: "מדובר בהחלטה אסטרטגית לעיר"

פורסם בתאריך: 23.9.19 13:30

מתחם מפעלים ענק חדש נחנך הבוקר, שני, באזור התעשייה בעטרות – מדובר בשטח שנבנה בהשקעה כוללת של כ-45 מיליון שקלים, ובו יפעלו 11 מפעלים חדשים. השטח החדש מתפרס על 18 מגרשים (50 דונם). בין המפעלים שיתקעו יתד במתחם החדש – עוף ירושלים, עוגיות עבאדי, אייל גור מזון איכות ועוד.

הפרויקט הוקם על ידי משרד הכלכלה ורשות מקרקעי ישראל, בשיתוף עיריית ירושלים ובביצוע של הרשות לפיתוח ירושלים וחברת מוריה וכן משרד ירושלים ומורשת.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


במהלך הטקס שנערך הבוקר הודיע ראש העיר משה ליאון על הקצאת תקציבים מיוחדים לפיתוח אזור התעשייה הר חוצבים, ותוכנית מענקים ייחודית להקמה של בנייני משרדים בירושלים. סך הכל מדובר בהשקעה של 90 מיליון שקלים לפיתוח אזורי התעסוקה והמשרדים בירושלים, זאת בנוסף להקמת האזור תעשייה והקצאת המגרשים בעטרות ג'. "ההחלטה לקדם את תכנית השדרוג של עטרות ולהשקיע 45 מיליון שקלים בפיתוח פארק התעשייה היא אסטרטגית לעיר", מסר ליאון, "פיתוח אזור תעשייה משגשג לעיר שיכניס רוח חדשה, יוסיף יזמים ותעשייה. השדרוג שיחל היום הוא ביטוי אחד של הנחייה רחבה ומדיניות של חיזוק התעשייה בעיר, זהו יום חג לירושלים שיניב תשואות לרווחתם של תושבי העיר".

בטקס החגיגי נכחו גם שר הכלכלה והתעשייה ח"כ אלי כהן, מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים אייל חיימובסקי, מנכ"ל חברת מוריה יואל אבן, חברי הוועד המנהל של אזור התעשייה עטרות והתאחדות התעשיינים במרחב ירושלים.


חניכת אזור התעשייה החדש בעטרות (צילום: דוברות ראש העיר)

חניכת אזור התעשייה החדש בעטרות (צילום: דוברות ראש העיר)


שר הכלכלה והתעשייה, ח"כ אלי כהן, ציין בטקס כי "התעשייה הישראלית היא מנוע צמיחה חשוב בכלכלה הישראלית והמדינה מסייעת באמצעות מענקים רבים להמשך הצמיחה. פתיחת והרחבת פעילות מפעלים וחברות לצד קידום התעשייה והתעסוקה בכל רחבי המדינה, הינה משימה הנמצאת בראש סדר העדיפויות של משרד הכלכלה והתעשייה. המשרד פועל ליצירת תעסוקה איכותית ולהעלאת הפריון, בייצור משרות באיכות גבוהה, וקידום התעשייה והכלכלה".

שר ירושלים ומורשת ח"כ זאב אלקין הוסיף: "אני שמח לחנוך את אזור התעשייה החדש בעטרות. ירושלים זקוקה לתעשייה מפותחת בשטחה, ואני חושב שאזור התעשייה המחודש הוא צעד חשוב לחיזוק הכלכלה של העיר. אנחנו במשרד ירושלים נמשיך לפעול בכל התחומים שתורמים לחיזוקה של עיר הבירה של ישראל".



מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים אייל חיימובסקי: "הרחבת אזור התעשייה עטרות, הינה חלק ממימוש התוכנית האסטרטגית שלנו לעידוד התעסוקה בעיר. עטרות ימשיך להיות בית לתעשייה הישראלית"

"חברת מוריה שמחה להיות חלק בלתי נפרד מתנופת הפיתוח האדירה שחווה העיר ירושלים", אמר מנכ"ל חברת מוריה יואל אבן, "מוריה ביצעה עבור הרשות לפיתוח ירושלים, את הקמת אזור התעשייה עטרות ג' ,תוך שמירה על איכות הביצוע ועמידה בתקציב ובלוחות הזמנים שנקבעו החל משלב התכנון. מדובר בפרוייקט בעל חשיבות רבה, שיביא להגדלת שטחי התעשייה וליצירת מקומות תעסוקה נוספים בעיר ויהווה נדבך נוסף בצמיחתה הכלכלית של ירושלים בשנים הקרובות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. צביקה

    בזמן שאת מטה דואר ישראל מסלקים מירושלים. מתקצבים משרדים חדשים. כדאי שישקיעו בקיים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר