הרכבים שהוצתו הלילה במושב אבן ספיר (צילום: כבאות והצלה ירושלים)
הרכבים שהוצתו סמוך לביתו של גילי גורני (צילום: כבאות והצלה ירושלים)

הטירוף – רכבו של מנהל אגף התברואה בעירייה וכן הרכבים של אשתו ובנו הוצתו הלילה: "הכל בטיפול המשטרה"

האירוע החמור התרחש הלילה. המשטרה מציינת כי נפתחה חקירה. יש לציין כי באחרונה מקודם בעירייה מהלך הפרטה של שירותי התברואה שכרוך בפיטורי עובדים

פורסם בתאריך: 24.9.19 10:47

שלושה רכבים בבעלותו של גילי גורני, מנהל אגף התברואה בעיריית ירושלים, הוצתו הלילה (בין שני לשלישי) מחוץ לביתו במושב אבן ספיר. משטרת ירושלים פתחה בחקירה.

בשיחה עם "כל העיר" הבוקר, שלישי (24.9) מאשר גורני את הפרטים ומשחזר: "קצת אחרי חצות הלילה קמנו מרעש של פיצוצים. כשיצאתי מהבית, ראיתי את התמונה של הרכבים עולים באש. הזמנו מיד משטרה ומכבי אש. הרכבים שייכים לי, לאשתי ולבני".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


גורני אינו יודע לדבריו מי עומד מאחורי הצתת הרכבים והאם הדבר קשור לעבודתו בעיריית ירושלים. ל"כל העיר" הוא אומר: "הכל בטיפול המשטרה, היא תאסוף את הראיות. אני בעירייה מהבוקר, ממשיך בעבודה כרגיל. יש לי משימה לנקות את ירושלים".



מכבאות והצלה ירושלים נמסר: "הלילה (שלישי) סמוך לשעה 0:40 הוזנקו שלושה צוותי כיבוי והצלה מתחנות כבאות והצלה לישראל-ירושלים בעקבות דיווח על שריפת רכבים בחניית בית מגורים במושב אבן ספיר הנמצא בדרום מערב ירושלים. לוחמי האש שהגיעו תוך זמן קצר למקום, השתלטו במהירות על הלהבות, כיבו את הרכבים הבוערים, ומנעו את התפשטות האש לבתים ורכבים סמוכים".


גילי גורני, מנהל אגף התברואה החדש בעיריית ירושלים (צילום: פרטי)

גילי גורני, מנהל אגף התברואה החדש בעיריית ירושלים (צילום: פרטי)


הרכבים שהוצתו הלילה במושב אבן ספיר (צילום: כבאות והצלה ירושלים)

הרכבים שהוצתו הלילה במושב אבן ספיר (צילום: כבאות והצלה ירושלים)


בכבאות מציינים כי "מחקירה של חוקרי כבאות והצלה לישראל תחנת ירושלים שהגיעו למקום עולה כי השריפה החלה ככל הנראה כתוצאה מהצתה של הרכבים הנ"ל. בסיום פעולות החקירה של חוקרי כבאות והצלה לישראל תחנת ירושלים, יועברו המסקנות לידי האגף המשפטי של כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים ולידי משטרת ישראל".



ממשטרת ירושלים נמסר כי נפתחה חקירה.

יש לציין כי בחודשים האחרונים מקודם בעיריית ירושלים מהלך להפרטת חלק משירותי הניקיון בעיר. שירותי הטאטוא יועברו מאגף התברואה לקבלן פרטי.כחלק ממהלך ההפרטה צפויים להיות מפוטרים עובדים באגף התברואה, ואילו אחרים הגיעו ועוד יגיעו להסכמות על פרישה מרצון. יצוין עוד כי המהלך זוכה לגיבוי מצד הנהלת העירייה והסתדרות העבודים, אך גורר ביקרות מקרב חלק מעובדי אגף התברואה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר