(מימין) ענת כהן - מאושפזת במצב קשה בשערי צדק, (משמאל) יהושע (שוקי) כהן ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
התמונה שצולמה בעת חתונת בנם בשבוע שעבר - (מימין) ענת כהן - מאושפזת במצב קשה בשערי צדק, (משמאל) יהושע (שוקי) כהן ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

התאונה המחרידה בגילה: הערפל סביב ההתרחשות שגרמה לטרגדיה

יומיים לאחר התאונה הטראגית במהלך החג בגילה - במשטרת ירושלים עדיין חוקרים את הנסיבות שהובילו למותו של יהושע (שוקי) כהן ז"ל. אחיו אנדרי כהן ל"כל העיר": "אנחנו מתפללים שאשתו ענת תבריא, זה הדבר שהכי חשוב לנו"

פורסם בתאריך: 3.10.19 11:56

מאות חברים ובני משפחה, כולם המומים וכואבים, ליוו אתמול (רביעי) את יהושע (שוקי) כהן ז"ל בדרכו האחרונה בהלוויה, שנערכה בצהריים בבית העלמין בגבעת שאול. ילדיו נקרעים בין יחידת טיפול נמרץ בשערי צדק – בה מאושפזת אימם ענת כהן במצב קשה, לבין השבעה בבית ההורים בגילה. רק בשבוע שעבר חגגה המשפחה את חתונת בנם הבכור של הזוג כהן.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


יש לציין כי נסיבות התאונה עדיין בחקירת המשטרה. לטענת גורמים המקורבים לחקירה "מדובר בתאונה מחרידה". אותם גורמים מציינים כי הרכב הפוגע דהר לתוך הצומת ופגע ברכבם של הזוג כהן. ביומיים האחרונים בוחני התנועה במשטרת ירושלים חוקרים לעומק את הממצאים מזירת התאונה, כדי לגבש מסקנות חד משמעיות על הנסיבות שהובילו לטרגדיה הקשה מנשוא של משפחת כהן.

אנדרי כהן, אחיו של שוקי כהן ז"ל, מספר ל"כל העיר" על הרגע הנורא, שבו נודע לו כי אחיו נהרג: "ביום שלישי, בחג, הייתי בבבית מלון בתל אביב וכשעליתי לחדר ראיתי שיחות שלא נענו מאחיות שלי. כשחזרתי אליהן הן סיפרו לי שאחי נהרג בתאונה. התנעתי את האוטו ונסעתי לשערי צדק. זה לא נתפס – לפני שבוע הוא ליווה את הבן שלו לחופה".


יהושע כהן ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

יהושע כהן ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)


התאונה המזעזעת התרחשה, כאמור, ביום שלישי בצהריים, בחג ראש השנה, בצומת מחלף הרוזמרין בגילה. כפי שפורסם ב"כל העיר", בתאונה היו מעורבים כמה כלי רכב. יהושע (שוקי) כהן פונה במצב אנוש לשערי צדק, ואשתו ענת כהן פונתה במצב קשה. לאחר מאמצי החייאה נאלצו בבית החולים לקבוע את מותו של יהושע (שוקי) כהן ז"ל. נוסעים אחרים ששהו בכלי רכב אחרים פונו במצב בינוני-קל.


זירת התאונה הקטלנית בכביש בגין (צילום: פרטי)

זירת התאונה הקטלנית במחלף הרוזמרין (צילום: פרטי)


האח אנדרי כהן, בעל מוסך בתלפיות, מוסיף ומספר כי "השוטרים לא אומרים לנו בדיוק מה קרה. אנחנו משפחה מאוד מגובשת, תשעה אחים, עוזרים אחד לשני. כולנו באבל, בשוק, אבל כרגע אנחנו מתפללים שאשתו ענת תבריא, זה הדבר שהכי חשוב לנו. שוקי היה אדם שאהב לתת הרבה, כל הזמן חייך. יש לו הרבה חברים".

בשערי צדק מעדכנים הבוקר, חמישי, על מצבה של האם, ענת כהן, מורה ומחנכת במקיף גילה: "מצבה של ענת כהן שנפצעה בתאונה במחלף הרוזמרין מוסיף להיות קשה, אולם קיימת התייצבות קלה במצבה. היא עדיין מורדמת ומונשמת ביחידה לטיפול נמרץ".





תגיות:

תגובות

10 תגובות
  1. שי

    לבן גביר היקר.
    ברכה והצלחה בכל המשפטים.
    יברכך ה. וישמרך.בהצלחה בעה. בראש מורם תהיה אור
    לגוים .אל תערוץ ואל תיחת .זכור אחריה הצלחות
    סעודה לעניים חזק ואמץ.

  2. אני

    איך אפשר לגבש מסקנות לגבי משהו שהוא סתם: סתם רשעות, סתם טמטום, סתם זלזול בחיי אדם. סתם. ערס אלים, דהר לצומת והמיט חורבן נוראי על משפחה שלמה. אין דרך לתאר את הכאב ואת הפחד הנוראי. זה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו, כי יש נהגים שעולים על הכביש ורוצחים סתם. פשוט סתם. אף חקירת משטרה לא תצליח להיכנס לראש המעוות של הנהג שבלי סיבה השתולל בכביש, רצח את שוקי כהן ז"ל, פצע את אשתו והחריב חיים של כל כך הרבה אנשים מסביב. אין בנמצא מילים שיוכלו לנחם. יש המון עצב והמון פחד…

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הבני דודים הצעירים חסרי האחריות
    נוסעים על הכביש עם מוסיקה כמו מטורפים
    כל פעם הם הורסים משפחה אחרת
    ברברים מטורפים
    בלי שום טיפת הבנה של נהיגה נורמטיבית
    עשרות תאונות כאלה מתרחשות באיזור
    בדיוק כך בגללם
    נוהגים כמו חיות בעיקר בחגים של היהודים
    חייב לטפל בהם
    חייב בגללם נהרסה משפחה
    נמאס כבר
    הלב מתפוצץ מרוב עצב וכאב

  4. אני

    בשביל לחקור את הנסיבות שהובילו לרצח שוקי כהן ז"ל ולפציעתה הקשה של אשתו, צריך יהיה להכנס לראש המעוות והחולה של הנהג שפגע בהם. הממצאים יהיו: סתם. סתם הוא השתולל על הכביש. סתם נסע בפראות, סתם החריב משפחה. יש אלפי נהגים כאלו בכבישים, ובשכונת גילה יש אחוז גבוה ביותר. תאונה מחרידה כזו, יכולה לקרות לכל אחד. הפחד בכבישים בכלל, ובשכונה שלנו בפרט, הוא משתק. זוג תמים, שעמד עם הרכב באור אדום, נפל קורבן לנהג רצחני, ששום חקירה ושום מוח נורמטיבי, לא יצליחו להבין את ה"למה" שלו. עצוב עצוב עצוב, ומאוד מאוד מפחיד. תנחומי הכנים למשפחה על מותו המזעזע של שוקי כהן ז"ל, והחלמה מהירה לענת כהן

  5. ירושלמי

    מתי בפעם האחרונה עצר אתכם שוטר ובדק רישיונות? כמה רכבים נוסעים בירושלים ללא טסט? כמה נהגים ללא רישיון? אם היינו תופסים את כל מי שנוהג ללא רישיון בתוקף היתה יותר הרתעה. כיום גם מי ששלללו לו את הרשיון יכול להמשיך לנהוג

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר