מיכל סלה ז"ל, בן זוגה החשוד ברצח ובתם התינוקת (צילום: מתוך פייסבוק)
מיכל סלה ז"ל, בן זוגה החשוד ברצח ובתם התינוקת (צילום: מתוך פייסבוק)

הרצח המזעזע של מיכל סלה ז"ל: התייצב מצבו של בן הזוג החשוד – בהכרה מלאה

בהדסה עין כרם מדווחים הבוקר (א') כי מצבו של החשוד, בן הזוג של מיכל סלה ז"ל, ששמו עדיין אסור בפרסום, התייצב וכעת הוא הוא מוגדר קל ויציב; מעצרו הוארך עד ליום חמישי, 10.9

פורסם בתאריך: 6.10.19 10:04

לאחר שאושפז במצב קשה: בהדסה עין כרם מדווחים הבוקר, ראשון, כי מצבו של החשוד ברצח של מיכל סלה ז"ל, בן זוגה אשר שמו נאסר לפרסום, התייצב והוא מוגדר קל. החשוד נמצא בהכרה מלאה.

מהדסה נמסר כי "השתפר מצבו של הגבר אשר פונה ביום חמישי ליחידת הטראומה בהדסה עם סימני דקירה על גופו. הוא נותח ביום חמישי והיה מורדם ומונשם. כעת מוגדר במצב קל ויציב, בהכרה מלאה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ביום שישי שעבר הובאה למנוחות מיכל סלה ז"ל, בת 32 במותה, שלפי החשד נדקרה למוות על ידי בן זוגה בביתה ביום חמישי בערב. מאות בני משפחה וחברים ליוו אותה בדרכה האחרונה.

מעצרו של החשוד הוארך ביום שישי בבוקר בבית משפט השלום בירושלים, שלא בנוכחותו מאחר והוא אושפז במצב קשה בבית החולים הדסה עין כרם. כעת, לאחר שעבר ניתוח ביום חמישי התייצב, כאמור, מצבו, והוא מוגדר במצב קל.


 

מיכל סלה (צילום: באדיבות המשפחה)

מיכל סלה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)


כפי שפורסם, מהחשד הראשוני עולה כי הוא דקר למוות את מיכל סלה ז"ל באמצעות סכין שנמצאה בבית בני הזוג במוצא, בזמן המעשה שהתה בבית בתם התינוקת. לאחר מכן, לפי החשד, הוא פצע את עצמו ואז הביא את בתו התינוקת לשכנים כשהוא שותת דם. על שאר פרטי החקירה מוטל צו איסור פרסום.

אתמול, שבת, פרסמה לילי בן עמי, אחותה של מיכל סלה ז"ל, פוסט כואב שבו היא מספרת על האישיות המוארת של אחותה. בין השאר בפוסט כותבת בן עמי על התבטאות חריגה של החשוד ברצח בארוחת שבת האחרונה: "רק בשבת שעברה היינו כולנו יחד. באותו הרכב מלא. משפחה גרעינית בת 22 ראשים, כולל מיכלי. בסעודה האחרונה ההיא, לרוצח שלה היתה אמירה חריגה מאד. הוא אמר שבעבירות – הסבל של התוקף הוא גדול יותר מהסבל של הקורבן. מיכל אמרה לו בתוקף שזה לא נכון וכך גם אני ונגה. הוא התעקש שהתוקף סובל יותר ונימק ברקע שהתוקף בא ממנו, הדברים שהוא חווה בעברו".

בן עמי קראה בפוסט לכל מי שיש זיכרון מאחותה שיצור קשר עם המשפחה, לטובת הכנת ספר זיכרון לבתה הקטנה, בת השמונה חודשים. "משימת החיים החדשה שלנו היא לגדל את הבת הקטנה של מיכל", ציינה בן עמי. "בת שמונה חודשים בלבד, שעד אתמול ינקה מאמה האוהבת. היא תהיה לעד עבורנו זיכרון חי של מיכל. אני יודעת שכאשר היא תגדל היא תשאל הרבה שאלות והיא תרצה להכיר את אמא שלה שכל כך אהבה אותה. להכיר אותה דרך הסרטונים והתמונות והסיפורים והזיכרונות שנותרו והררי המילים שמיכל כתבה".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. ירושלמי

    מזעזע, לא ברור איך אנשים מגיעים למצב כזה, ובמיוחד ששניהם עבדו יחד עם נוער במצוקה…
    שלא נדע, בשורות טובות.
    מסכנה הילדה שעכשיו תהיה בלי אבא ובלי אמא, עצוב נורא – ומזעזע.

  2. אני

    הם תמיד פוגעים בעצמם בקטנה כדי לקבל רחמים…מעניין אייך כמעט אף פעם הם לא מצליחים למות…קח את הילדה לשכנים לביבי סרט 5 שעות ואז תתקע לעצמך חבילת כדורי שינה ועוד דקירה קטנה באבי העורקים…מעניין לבחןר לרצוח את האמא מול הבייבי שלה ואז לחתוך את עצמו ואז ללכת עם הקטנה לשכנים ולהתעלף כשהמטרה בדרך האינפורמציה על נסיון התאבדות משותף מפוקח לאוויר! בן אלף!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר