(מימין) מיכל סלה ז"ל, לילי בן עמי (צילום: מתוך הפוסט שהעלתה בן עמי בפייסבוק)
(מימין) מיכל סלה ז"ל, לילי בן עמי (צילום: מתוך הפוסט שהעלתה בן עמי בפייסבוק)

הטרגדיה של מיכל סלה ז"ל: "משימת החיים החדשה שלנו היא לגדל את הבת הקטנה של מיכל"

בפוסט כואב וקורע לב מספרת לילי בן עמי, אחותה של מיכל סלה ז"ל, על הקהילה התומכת ועל האמהות ששלחו 20 ליטר חלב אם; לצד זאת, היא כותבת על התבטאות חריגה של החשוד ברצח בארוחת שבת האחרונה: "הוא אמר שהסבל של התוקף גדול יותר מהסבל של הקורבן"

פורסם בתאריך: 5.10.19 19:51

"איך אפשר לישון כשאחותי הקטנה מוטלת מתחת לאדמה? איך אפשר לישון כשלפני כמה שעות תהית איך להסביר לילדייך שהיא נרצחה? על ידו?", כך כותבת היום, שבת, לילי בן עמי בפוסט כואב וקורע לב בפייסבוק על אחותה מיכל סלה ז"ל, בת 32, שנדקרה למוות בביתה שבמוצא ביום חמישי.

בן עמי, יועצת חינוך ופעילה חברתית, מספרת בפוסט, שאותו שיתפו מאות, על הקהילה התומכת. היא מציינת כי מאז שיצאה הקריאה לשלוח חלב אם לתינוקת של מיכל סלה ז"ל, בת שמונה חודשים שאינה אוכלת תחליפי חלב, הוצף בית המשפחה בבית זית במנות רבות של חלב אם – למעלה מ-20 ליטרים של חלב אם.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"בשעתינו הקשה מכל גילינו קהילה תומכת ואוהבת", מציינת בן עמי, "תודה לבתי הספר על התמיכה בילדיי. תודה שהתקשרתם ושאלתם וייעצתם ותמכתם ובאתם. תודה על העזרה להמשיך לנשום. תודה לקהילת המושב שלא מפסיקים לבוא ולנחם ולהציע עזרה ולתת עזרה וחיבוק ודמעות. תודה למזכירות על הכל, כולל סידורי ההלוויה. תודה למועצת מטה יהודה על התמיכה האדירה בכל דבר שאפשר להעלות על הדעת. תודה לבגדים להחלפה ששלחתם לתינוקת של מיכל. המשטרה נעלה את הבית ואין לנו גישה לחפצים שלה. תודה לכל האמהות שממשיכות לשלוח לנו חלב אם. איננו יודעים מי יזמו את זה. בבקשה אל תשלחו יותר כי אין לנו מקום במקפיא. הגיעו מעל 20 ליטר חלב ואני יודעת כמה כל טיפה יקרה".

"תודה לחברות המתוקות של מיכל שלא מפסיקות לבכות איתנו ולחבק אותנו ולהיות איתנו", ממשיכה וכותבת בן עמי. "תודה לכל הטלפונים והווטסאפים ותודה לא/נשי התקשורת הרגישים".


מיכל סלה (צילום: באדיבות המשפחה)

מיכל סלה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)


"על כולנו כמשפחה לאזור כל בדל כוחות כדי לחייך מול התינוקות והפעוטות של המשפחה. עופר שלי רק בן שנתיים וחצי. הערב איכשהו הצלחנו לאסוף את עצמנו ולעשות ארוחת קידוש משפחתית. הדמעות… לא קל לראות את אבא שלך מתייפח מולך".

בן עמי כותבת על התבטאות של החשוד ברצח בארוחת שבת האחרונה: "רק בשבת שעברה היינו כולנו יחד. באותו הרכב מלא. משפחה גרעינית בת 22 ראשים, כולל מיכלי. בסעודה האחרונה ההיא, לרוצח שלה היתה אמירה חריגה מאד. הוא אמר שבעבירות – הסבל של התוקף הוא גדול יותר מהסבל של הקורבן. מיכל אמרה לו בתוקף שזה לא נכון וכך גם אני ונגה. הוא התעקש שהתוקף סובל יותר ונימק ברקע שהתוקף בא ממנו, הדברים שהוא חווה בעברו".

"משימת החיים החדשה שלנו היא לגדל את הבת הקטנה של מיכל", מציינת בן עמי. "בת שמונה חודשים בלבד, שעד אתמול ינקה מאמה האוהבת. היא תהיה לעד עבורנו זיכרון חי של מיכל. אני יודעת שכאשר היא תגדל היא תשאל הרבה שאלות והיא תרצה להכיר את אמא שלה שכל כך אהבה אותה. להכיר אותה דרך הסרטונים והתמונות והסיפורים והזיכרונות שנותרו והררי המילים שמיכל כתבה".



מיכל סלה ז"ל הובאה למנוחות אתמול, שישי, בבית העלמין הסמוך לבית זית. עוד באותו יום הוארך מעצרו של הבעל, החשוד ברצח, בבית משפט השלום בירושלים שלא בנוכחותו מאחר והוא עדיין מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם במצב קשה. מההחשד הראשוני עולה כי הוא דקר למוות את מיכל סלה ז"ל באמצעות סכין שנמצאה בבית הזוג, בזמן המעשה שהתה בבית בתם התינוקת. לאחר מכן, לפי החשד, הוא פצע את עצמו ואז הביא את בתו לשכנים כשהוא שותת דם. על שאר פרטי החקירה מוטל צו איסור פרסום.

בן עמי קוראת בפוסט לכל מי שהכיר את אחותה ליצור קשר עם המשפחה, לטובת יצירת ספר זיכרון מודפס לבתה התינוקת: "בבקשה, אם הכרתם את מיכל ויש לכם זיכרון ממנה – בכל אחד משלבי חייה – צרו קשר. החל מילדותה ועד היום, כולל ביה"ס, המכינה הקדם צבאית נחשון, שירותה הצבאי, הטיול בחו"ל, הלימודים האקדמאים, הפסטיבלים שהיא אהבה להשתתף בהם, קהילות האמהות ויד2 שהיא היתה חלק מהן ועוד. בבקשה העבירו אלי זיכרונות בסיפורים וגם בתמונות ובסרטונים וצילומים של כרטיסי הברכה שופעי האהבה והברכה שהיא נהגה לכתוב ולחלק. בבקשה שילחו אלי את הכל. נכין מזה ספר זיכרון מודפס, שבתה תוכל לאחוז, וגם סרטון שנוכל לצפות בו ולהרגיש את מיכל שוב".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חינוך של הממשלה … הכל מותר … וזו התוצאה רוצחים מסוממים אונסים ועוד כהנה וכהנה … רשימה ארוכככככככככה … בושה לעם ישראל … חינוך פרוץ ללא גבולות ..

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל ההיסטוריה של בנאדם זו היסטוריה של מלחמות ואלימות. תיקרא בתורה – שם כתוב הכל. זה טבע של אנשים – להרוג כל מה שלא מתאים לך. הממשלה לא קשורה לכך בכלל. מה הקשר? לא ברור. זאת הטרגדיה של משפחה של הילדה הקטנה שתצטרך לחיות בלי אמא ואבא. ולא קשור לפוליטיקה. כואב הלב.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר