ההכנות לבניית הסוכה של קהילת הרב ברלנד במוסררה (צילום: כוכבית 9661)
ההכנות לבניית הסוכה של קהילת הרב ברלנד במוסררה (צילום: כוכבית 9661)

ניצחון לדיירי מוסררה: צו מניעה להקמת סוכת הענק של החסידות הקיצונית

בית משפט השלום החליט לתת צו מניעה האוסר להקים את סוכת הענק של החסידות בהנהגת הרב ברלנד, שהורשע בעבירות מין; הסיבה: הסוכה נבנית באמצע הרחוב וחוסמת דרכי מעבר, בין השאר לילד מונשם שמתגורר בשכונה. צפו

פורסם בתאריך: 10.10.19 08:16

‏ניצחון לתושבי מוסררה: בית משפט השלום בירושלים החליט ביום שלישי, לפני ערב יום הכיפורים, צו מניעה ארעי האוסר על החסידות הקיצונית של הרב אליעזר ברלנד ברחוב החומה השלישית להקים סוכת ענק שחוסמת את המעבר הציבורי.

התושבים הציגו לבית משפט השלום תמונות של קונסטורוקציה שהוקמה ללא אישורים של מהנדס. "רואים שזה לרוחב כל הרחוב", ציין עו"ד אפרים אבן צדק, שייצג את התושבים, בדיון שנערך בבית משפט השלום בירושלים, "ויש קידוחים במדרכות. יש גנרטור שהם מורידים אותו באחד המעברים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



כמו כן, עורך הדין הציג תמונות של ילד שמתגורר בשכונה והינו מונשם – הסוכה מונעת את הגישה לבניין שבו הוא מתגורר. "הם קודחים בשטח ציבורי", אמר עורך הדין, "הם חופרים במדרכות וקודחים. אם צריך אמבולנס לרחוב, אין מעבר, והוא לא יוכל להיכנס. אנו למודי ניסיון משנה שעברה. היתה שתייה חריפה והשתוללויות, צרכים שאנשים עושים באמצע הרחוב, בכניסה. התובעת מסכנה". כמו כן, עורך הדין ציין בבית המשפט כי התושבים מאוימים.

כידוע, ברחוב החומה השלישית מתרכזים חסידיו של הרב אליעזר ברלנד, מנהיג הפלג הקיצוני "שובו בנים" בחסידות ברסלב. הרב ברלנד, כידוע הורשע על פי הודאתו, במסגרת עסקת טיעון, בעבירות של מעשים מגונים ותקיפה ונידון ל-18 חודשי מאסר, מתוכם ריצה 10 חודשי מאסר.

השופטת מיקה בנקי ציינה בהחלטתה: "ניתן בזאת צו מניעה ארעי המונע הקמת סוכה או כל מבנה ארעי אחר ברחוב החומה השלישית בירושלים, ואוסר על כל עבודה מכל סוג שהוא ברחוב. כמו כן, ניתן בזאת צו מניעה האוסר על משיבה 2 (עיריית ירושלים, ש"ה) או מי מטעמה ליצור קשר ישיר או עקיף עם המבקשת או מי מבני משפחתה".




תגיות:

תגובות

7 תגובות
  1. הרב הקדוש!!!!!!יודע הכול !!!!!!!ממקור אמין!!!!!

    איזה הבלים דיברתם בכתבה ,אם כבר קיצוני זה הסוכות של סאטמר ,גור .
    ברסלב היא לא קיצונית !והר ברלנד מי שמדבר עליו אבוי לו שיתכונן לסקילה ,שרפה, הרג וחנק.
    עלק צרכים בושה שאתם מכפישים ככה ,אני יותר לא נכנסת לכתבות שלכם גועל נפש!!!!הוצאת דיבה רצינית ..

  2. שכן

    המשפחה עם הילד ה'חולה כלל לא התלוננה רק מי שרצה לקלקל את החגיגה איים על האימא של החולה שבכלל לא יוצא מהבית,כל הסיפור מצוץ מהאצבע,כל תושבי הרחוב חסידים של הרב ,ואין פה שום "תושבי מוסררה"אלא רק קומץ של שונאי הרב

  3. אלי

    שכחת לציין שכול חסידי הרב ברלנד הם חוזרים בתשובה שעשו צבא…צבוע מסריח הכתב

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר