ישי ריבו, בהלוויתו של אברהם מצליח ז"ל (צילום: יחזקאל איטקין)
ישי ריבו, בהלוויתו של אברהם מצליח ז"ל (צילום: יחזקאל איטקין)

שבעה חודשים אחרי התרסקות המטוס: אבי מצליח ז"ל נקבר בבית העלמין בגבעת שאול

אבי מצליח ז"ל, 49, שנהרג בחודש מרץ בהתרסקות המטוס באתיופיה, הובא היום (א') למנוחת עולמים בבית הקברות בגבעת שאול - בני משפחה וחברים ממעלה אדומים ליוו אותו בדרכו האחרונה

פורסם בתאריך: 27.10.19 16:55

למעלה משבעה חודשים אחרי התרסקות המטוס באתיופיה – אברהם (אבי) מצליח ז"ל, ממעלה אדומים, הובא היום (א') לקבורה בבית העלמין בגבעת שאול בירושלים. עשרות מבני משפחתו של מצליח ז"ל וחברים רבים ליוו אותו בדרכו האחרונה.

במסגרת דברי ההספד שר הזמר ישי ריבו, שאותו אהב מצליח ז"ל, את השיר "כל הזמן". המשפחה מספרת כי מצליח ז"ל אהב מאוד את שיריו של ריבו, במיוחד את השיר "כל הזמן". יש לציין כי ריבו, הנגנים וההגברה הגיעו בהתנדבות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כזכור, בחודש שעבר מתנדבי זק"א הצליחו לאתר את שרידי גופתו של מצליח ז"ל מתוך הממצאים הרבים, שנאספו בזירת ההתרסקות. כמו כן, זוהו והובאו לקבורה שרידי גופתו של המנוח שמעון ראם ז"ל, הישראלי הנוסף שהיה על הטיסה.


אבי מצליח ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

אבי מצליח ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)


מצליח ז"ל, 49, נשוי לנועה ואב לשתי בנות ממעלה אדומים שהה ב-10.3.19 במטוס הנוסעים של חברת 'אתיופיאן אירליינס' מסוג בואינג 737, שיצא מאדיס אבבה, בירת אתיופיה, במסגרת עבודתו בחברת הייטק. המטוס התרסק בדרכו לניירובי שבקניה, ועליו 157 נוסעים ואנשי צוות. כל הנוסעים שהיו על המטוס נהרגו.


הלוויתו של אברהם מצליח ז"ל (צילום: יחזקאל איטקין)

הלוויתו של אברהם מצליח ז"ל (צילום: יחזקאל איטקין)


"מיד עם התרסקות המטוס, הוציא ארגון זק"א צוות מתנדבים, שפעלו בזירת ההתרסקות באתיופיה במשך ימים רבים בעבודה סיזיפית ובתנאים קשים", תיארו בזק"א, "באיתור ובאיסוף אלפי ממצאים שהתפזרו ברדיוס גדול ובמכתש בעומק של עשרות מטרים, שנוצר כתוצאה מהתרסקות של המטוס שהתרסק במהירות של כ-600 קמ"ש".

יומיים לאחר אסון ההתרסקות סיפרה בשיחה עם "כל העיר" אחותו, מירב אבלס, כי "אבי ז"ל היה בנאדם משכמו ומעלה, אחד שמסתכל רק על חצי הכוס המלאה. כל הזמן רצה לעזור לאנשים, כל הזמן צחק. זה נשמע אולי כמו קלישאה, דברים שאומרים על בנאדם אחרי מותו, אבל הוא היה כזה – אפשר להיכנס לפייסבוק שלו ולראות – אין שם תמונה אחת שבה הוא לא מחייך. הוא אהב אנשים ברמות מטורפות. בחור משכמו ומעלה. הוא היה אדם איכפתי, כזה שלא משנה מתי תבקש את עזרתו או למה – הוא תמיד מתייצב בשמחה. הוא היה איש משפחה מדהים, אח מדהים ודוד נהדר. הוא שירת כקצין מילואים בגבעתי, לא היה מוכן לוותר על השירות למרות שהוא היה יכול".


אבי מצליח ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

אבי מצליח ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר