אבי מצליח ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
אבי מצליח ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

משפחתו של אבי מצליח ז"ל: "רוצים להביא אותו לקבורה; מבקשים עזרה מהנשיא וראש הממשלה"

מצליח ז"ל, ממעלה אדומים, נשוי ואב לשתי בנות, הוא אחד משני הישראלים שנהרגו בהתרסקות. אחותו אומרת ל"כל העיר": "לא נותנים למשלחת הישראלית להיכנס לשטח ולסייע באיתור. אני מבקשת מהרשויות בישראל להפעיל לחץ"

פורסם בתאריך: 12.3.19 12:41

אבי (אברהם) מצליח בן 49, נשוי לנועה ואב לשתי בנות ממעלה אדומים הוא אחד משני הישראלים שנהרגו בתאונת המטוס באתיופיה ביום ראשון. כידוע ביום ראשון בבוקר דווח כי מטוס נוסעים של חברת 'אתיופיאן אירליינס' מסוג בואינג 737, שיצא מאדיס אבבה, בירת אתיופיה, התרסק בדרכו לניירובי שבקניה, ועליו 157 נוסעים ואנשי צוות. מחברת 'אתיופיאן איירליינס' נמסר כי כל הנוסעים שהיו על המטוס נהרגו.

"שוחחתי איתו ביום שישי, יומיים לפני ההתרסקות", משחזרת בשיחה עם "כל העיר" מירב אבלס, אחותו של מצליח ז"ל. "ביום ראשון בבוקר הגעתי למשרד בשעה 10:30, קיבלתי טלפון שהוא היה על הטיסה הזאת, אחי אילן התקשר אלי". האח אילן מצליח נסע בינתיים לאתיופיה עם משלחת מישראל כדי לנסות ולסייע באיתור הגופה והחפצים ששייכים למצליח ז"ל ולישראלי השני שנהרג.



האחות אבלס אומרת ל"כל העיר" כי "בתקשורת מפרסמים שהמשלחת הישראלית פועלת בשטח אבל זה לא נכון. למרות שעברו יומיים מאז ההתרסקות, לא נותנים למשלחת הישראלית להיכנס לשטח. כל הזמן מורחים אותם וזה לא מתקדם. אנו מבקשים מהרשויות בישראל – מהנשיא וראש הממשלה – לעזור לנו. אנו מבקשים מהרשויות בישראל להפעיל לחץ ולעשות מאמצים עילאיים כדי שנוכל להתקדם ולאתר את אבי. אנחנו רוצים להביא אותו כבר לקבורה ולהתחיל להתאבל. כרגע אנחנו נמצאים בחוסר ודאות וזה קשה מאוד".

אברהם מצליח ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

אבי מצליח ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

"אבי ז"ל היה בנאדם משכמו ומעלה, אחד שמסתכל רק על חצי הכוס המלאה. כל הזמן רצה לעזור לאנשים, כל הזמן צחק", מספרת אבלס. "זה נשמע אולי כמו קלישאה, דברים שאומרים על בנאדם אחרי מותו, אבל הוא היה כזה – אפשר להיכנס לפייסבוק שלו ולראות – אין שם תמונה אחת שבה הוא לא מחייך. הוא אהב אנשים ברמות מטורפות. בחור משכמו ומעלה. הוא היה אדם איכפתי, כזה שלא משנה מתי תבקש את עזרתו או למה – הוא תמיד מתייצב בשמחה. הוא היה איש משפחה מדהים, אח מדהים ודוד נהדר. הוא שירת כקצין מילואים בגבעתי, לא היה מוכן לוותר על השירות למרות שהוא היה יכול".

אברהם מצליח ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

אבי מצליח ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

מצליח, שהתגורר עד לפני כשלוש שנים בקטמון הישנה, שהה באפריקה במסגרת נסיעת עבודה בחברת ההייטק שבה הוא מועסק. "הוא נסע במסגרת תפקידו כאיש מכירות בחברת הייטק שפועלת באפריקה", אומרת אבלס. "הוא היה עובד מצטיין, נתן את הנשמה שלו למקום העבודה. הוא יצר קשרי חברות מדהימים עם האנשים שמולם הוא עבד. הם אירחו אותו בבתים שלהם ולא הסכימו שהוא ישהה בבתי מלון".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רותי

    עצוב מאוד. יהא זכרו ברוך. תיצרו קשר עם זק"א הפועלת בשטח. יהי רצון שתתבשרו בשורות טובות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר