מרים פרץ זל - מתוך אינסטגרם
מרים פרץ ז"ל (צילום: מתוך אינסטגרם)

מותה של הנערה מרים פרץ ז"ל: כתב אישום יוגש נגד מג'ד עליאן ששידל אותה להשתמש בסמים

פרקליטות מחוז ירושלים צפויה להגיש כתב אישום נגד מג'ד עליאן, שחשוד כי שידל לצריכת סמים את מרים פרץ ז"ל, שמתה ממנת יתר

פורסם בתאריך: 3.11.19 10:56

פרקליטות מחוז ירושלים צפויה להגיש כתב אישום נגד מג'ד עליאן, שחשוד כי שידל את הנערה בת ה-17 משכונת גאולה, מרים פרץ ז"ל, להשתמש בסמים, מה שגרם למותה.

פרץ ז"ל מתה ממנת יתר לפני שבועיים – גופתה נמצאה בדירה בשכונת בית צפהפה. משטרת ירושלים תגיש היום, ראשון, הצהרת תובע לבית משפט השלום.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כזכור, המשטרה עצרה את מג'ד עליאן, בן 55, מבית צפאפה בחשד כי הוא שידל את פרץ ז"ל לצריכת סמים קשים. פרץ ז"ל, יש לציין, היתה מוכרת לרווחה – בני משפחתה וחבריה העלו טענות קשות נגד גורמי הרווחה. בשיחה עם "כל העיר" בשבוע שעבר אמר אחיה הגדול, יוסף חיים פרץ: "יש לנו הרבה כעס, תסכול וכאב על הרווחה. פשוט הפקירו אותה. צווי בית משפט שהוצאו כדי להכניס אותה למוסד לא בוצעו. לפני 5 חודשים, כשהמצב שלה הידרדר, הוציאו צו חדש אך היא נשארה ברחובות. כל הזמן הזה אנחנו רודפים אחריה, היא היתה בורחת ונעדרת ובכל פעם החזירו אותה הביתה. התוצאה הסופית מכאיבה ומכעיסה – הגיע החשוד בן העוולה שלקח נערה צעירה ושידל אותה לסמים".


מרים פרץ ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

מרים פרץ ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)


עו"ד איתמר בן גביר שמסייע למשפחת פרץ טען בשיחה עם "כל העיר" כי "המשפחה טוענת לרשלנות של רשויות הרווחה וגם של המשטרה. מעיון קל במסכת האירועים שהתרחשה, יש יותר מדי נקודות אדומות, תמיהות וסימני שאלה על ההתנהלות ועל הטיפול בנושא. לגבי הרווחה – הוראת בית המשפט להכניס אותה למעון היתה לפני חודשים רבים, אבל מישהו שם התרשל בתפקידו ולא ביצע את מה שהוטל עליו".

פרץ ז"ל, נערה חרדית שיצאה בשאלה, הותירה אחריה הורים – יעל ובצלאל – שמונה אחים ואחות.





תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ירדנה

    היכן כל הארגונים. והעמותות של נוער בסיכון כמו עלם וכו .עם תקציבים ותרומות למשכורת שלהם במקום למנוע סגירת פנימיות ודיור קורת גג לנוער הנטוש. להיכנס פיסית למקומות האלה ולעזור באופן פרטני לאדם .אני מאוכזבת מהם . אפשר היה להציל את הנערה אם היו משקיעים יותר .

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה לא יגמר לעולם עד שלא יעשו סוף בחוק אסור ללכת עם יהודיות זה עברה ולכנוס מי שעובר על החוק בבית סוהר. דם יהודי זה לא הפקר .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר