עופר אברהם ז"ל (צילום: פרטי)
עופר אברהם ז"ל (צילום: פרטי)

מבשרת ציון מרכינה ראש: הטרגדיה של עופר אברהם ז"ל

בגיל 20 בלבד ואחרי שנים ארוכות של חולי ומאבק גם במחלת הסרטן, הובא היום עופר אברהם ז"ל, תושב מבשרת ציון, למנוחת עולמים. מכריו מספרים על "ילד השראה" ומציינים כי "החולי לא הכתיב את הקצב שלו"

פורסם בתאריך: 13.11.19 19:20

אחרי שנים ארוכות של חולי ומאבק ממושך במחלת הסרטן, היום, רביעי, הובא למנוחת עולמים בבית העלמין במודיעין עופר אברהם ז"ל, תושב מבשרת ציון, שנפטר אתמול (שלישי). אברהם ז"ל הותיר אחריו אם ושני אחים – יונתן וגילי. בן 20 במותו.

אברהם ז"ל גדל במבשרת ציון והתחנך במוסדות החינוך ביישוב. בבית הספר 'השלום' זוכרים אותו היטב למרות השנים שחלפו. "עופר היה ילד מדהים ומוכשר, שחקן בכל רמ"ח איבריו, שמח ורואה תמיד את חצי הכוס המלאה", מספרת בשיחה עם "כל העיר" סיגל בר, מנהלת בית הספר. "הכרתי את עופר כשהוא היה תלמיד כיתה א' בבית הספר. הוא היה ילד השראה".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לאורך השנים אברהם ז"ל בילה ימים רבים במחלקות הילדים בהדסה עין כרם, שם הוא הכיר את דויד בראשי (דוש), הליצן הרפואי של הדסה. בין השניים נוצר קשר חם ובראשי ליווה את אברהם ז"ל עד רגעיו האחרונים. "היו לעופר מחלות לב, סרטן, גידולים – תמיד אמרנו בבית החולים כל פעם שיש מחלה חדשה עופר פשוט שפן הניסיונות של החיידק", מספר בראשי ומוסיף: "עופר היה אישיות בריאה, למרות שהיה חולה. החולי לא הכתיב את הקצב שלו הוא היה חד ושנון, התחברתי אליו והיה בינינו קליק מדהים, הוא הפך להיות מורה שלנו ומה באמת המטופל צריך ולאיזה מחוזות ומקומות אפשר להגיע".


עופר אברהם ז"ל (משמאל) והליצן הרפואי דויד בראשי (צילום: פרטי)

עופר אברהם ז"ל (משמאל) והליצן הרפואי דויד בראשי (צילום: פרטי)


בראשי מוסיף ומספר כי "הכרתי את עופר לפני כ-10 שנים. בהתחלה הוא היה אחד מכל החולים ועם השנים נרקם קשר חזק ועמוק איתו ועם המשפחה שלו. כל הליצנים של עין כרם היו סביב עופר והיינו צוחקים על הכל, ולא פחדנו לדבר על כלום ולעשות דברים".



בראשי היה היום בין האנשים שספדו לאברהם ז"ל בבית העלמין. בהספד הוא סקר את היחסים ביניהם והודה לאברהם על הזמן המשותף שבילו: "עופר אברהם, יש לי עוד כל כך הרבה מה להגיד לך ועליך, אבל כמו בתיאטרון צריך לדעת מתי להגיד את המשפט האחרון, מתי לסגור את המסך ולהדליק את האורות לקוד קידה ולומר תודה. אז תודה לך ילד מרציפן צעיר לנצח שכמותך, תודה על רגעים קסומים, על רגעים קשים ומאתגרים, תודה על הדמעות, החיוכים, איך למרות הכול חגגנו ת׳חיים. תודה על השעות בחדרי הטיפולים, במסדרונות, בדרכים, בוואטסאפ של השעות הקטנות ותודה על כל הסרטונים, אתה היית פרטנר מושלם לאחיך הליצנים, לימדת אותנו דבר או שניים על החיים".

"ידענו שהיום הזה יגיע", מסכם בראשי, "אבל אתמול זה היה הפתעה, מה שנקרא – עופר עשה את זה בדרכו שלו, בסופו של דבר יצא לי להיות עם מישהו חד פעמי בעולם מהרבה בחינות".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבנר אברהם (דוד שלך)

    צר לי עליך אחיין שלי. זוכר אותך כשנולדת, עם בעיית הלב שנולדת איתה. ועם כל זאת היתה לך שמחת חיים מיוחדת במינה, כשהיית מגיע לבקר את סבתא , היה לך יופי ואופי מיוחד במינו וחוכמת חיים מיוחדת במינה. צר לי שלא יכולתי להגיע להלוויתך, יחד עם זאת אגיע לנחם את אמא ואת אחיך. ת.נ.צ.ב.ה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר