מיכל סלה ז"ל ואחותה לילי בן עמי, אלירן מלול (צילומים: מתוך פייסבוק)

אחותה של מיכל סלה ז"ל על הנאשם ברצח אלירן מלול: "אם יש צדק בישראל הוא יירקב בכלא ולא יראה אור יום"

לילי בן עמי מתייחסת לכתב האישום החמור שהוגש נגד אלירן מלול, שדקר את אחותה מיכל סלה ז"ל 11 פעמים: "מיכל נרצחה על ידי האדם שבטחה בו, שניצל את טוב לבה"

פורסם בתאריך: 12.11.19 16:19

"אם יש צדק בישראל הוא יירקב בכלא ולא יראה אור יום", כך אמרה לילי בן עמי, אחותה של מיכל סלה ז"ל, לאחר הגשת כתב האישום נגד אלירן מלול בבית המשפט המחוזי בירושלים.

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד שגיא אופיר, הגישה ביום שלישי לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד מלול, בן 35, תושב העיר, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אשתו מיכל סלה ז"ל.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לפי כתב האישום, ביום 3.10.2019 לאחר השתתפותה בסדנה להעצמה נשית שבה המנוחה לביתה שם השגיח הנאשם על ילדתם המשותפת. בהמשך אותו לילה, בסמוך לשעה 1:20, תקף הנאשם את סלה ז"ל בעת שהיתה בחדרה של בתם ופצע אותה בראשה. בכתב האישום נטען כי מלול הצטייד בסכין מטבח, גרר את המנוחה מחדרה של הילדה בעודה מדממת אל מחוץ לחדר, שם דקר אותה 11 עשרה פעמים תוך שסלה ז"ל מנסה להתגונן בשארית כוחותיה מפניו. "עקב דקירותיו של הנאשם לנוכח פצעיה הרבים נגרם למנוחה אבדן דם נרחב והיא מתה כתוצאה מהלם תת נפחי", נכתב בכתב האישום.



בן עמי עוד אמרה אחרי הגשת כתב האישום: "מיכלי פרח שלנו, מלאת אור נתינה ואהבה, נגעת והמסת לבבות של אנשים שאפילו לא הכירו אותך, אנחנו מוצפים באהבה. אהבה בדמעות של כל מי שטיפלת. 40 ימים בהם אי אפשר להתעורר מהסיוט כי הרוצח פה, חי ונושם, מקבל מורפיום, טפח טפח נחשפים מעשיו האיומים והאכזריים. מיכל נרצחה על ידי האדם שבטחה בו שהכניסה ללבה ולביתה, שניצל את טוב לבה. הוא שנשבע שידאג לאושרה ולביטחונה ולשלומה. מה היו מילותיה האחרונות? האם היא דאגה לבתה כשהרוצח בדם קר רצח אותה?", ובסוף היא חתמה את דבריה במילים: "אם יש צדק בישראל הוא יירקב בכלא ולא יראה אור יום".


מיכל סלה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

מיכל סלה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)


כפי שפורסם, במהלך חקירת המשטרה התברר כי בשבועות שקדמו לרצח מלול התנהג באובססיביות כלפי מיכל סלה ז"ל וניסה אף להרחיק אותה מגברים בני משפחתה. לפי החשד הוא ביטל את החברות שלה עם גברים בפייסבוק. בדירה של בני הזוג נמצאו יומנים של סלה ז"ל. מתוך היומנים עולה כי סלה ז"ל חששה מפני מלול, והיא כתבה שהיא לא מרגישה בנוח עם בעלה. בנוסף, המשטרה חקרה את מלול בחשד לתקיפה מינית של בנות זוג שלו לשעבר ובחשד להתעללות בהן. במסגרת החקירה העידו שש נשים.

עו"ד שגיא אופיר, פרקליטות מחוז ירושלים: "בשל נסיבות הרצח הקשות והאכזריות, כפי שתוארו בכתב האישום, מיוחס לנאשם ביצוע רצח בנסיבות מחמירות בהתאם לרפורמה בעבירות ההמתה. כתב האישום מבטא את חומרת העבירה שביצע הנאשם, אשר גדע את חייה של אישה צעירה ומבטיחה בביתה, במקום בו היתה צריכה להיות מוגנת ובטוחה. במעשיו הותיר הנאשם משפחה פצועה וחבולה אשר מתמודדת מדי יום עם השלכות המעשה הנורא שביצע. הפרקליטות נאבקת ותמשיך להיאבק בתופעה הקשה של אלימות ורצח נשים על ידי בני משפחה".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כשאישה חשה לא בטוחה כשהיא לבד עם בעלה, או פוחדת לנשאיר איתו לבד את הילדים, צריך להפריד ביניהם ולנגן על האישה ועל הילדים. גם במקרה זה, מיכל כתבה ביומנה ושיתפה אחרים שסמוץ להירצחה היא חשה לא בטוחה בחברת אלירן.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל אשה שיוצאת עם מישהו חדש חייבת ליבדוק את עברו עם האקסיות.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לברר על הבן זוג הפוטנציאלי באופן כללי, איך היא תגיע לאקסיות שלו ולמה שהן תענה לה על השאלות

  4. הדר

    אני חושבת לעצמי אם אותן נשים שנפגעו על ידו קודם היו מתלוננות עליו, איפה מיכל היתה היום?
    נשים!! תתעוררו!! אתן יכולות להציל עוד נשים בזכות הדיווח….
    אם אתן נפגעתן, זה נורא ועצוב אך בכוחכן לעזור לקורבנות אחרים….

  5. אישה

    טרגדיה מזעזעת. ראוי לזכור שנשים ערביות במדינתנו עוברות התנהגויות כאלה באופן תדיר וגם נרצחות. הצעקה היא להגנת כל אישה באשר היא, בלי הבדל דת גזע ולאום

  6. אלעד רונן

    זה פשוט לא נתפס אני כל הזמן נגמר מהפרשייה הזו מחדש . איך יתכן שבן אדם לוקח חיים לבן אדם אחר לאם ילדיו . אני מאחל לו שלא יראה אור יום לעולם. יש מצבים שגם שמאלני יפה נפש כמוני מאחל גזר דין מוות . שום דבר טוב לא יוכל לצאת ממנו לעולם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר