מיכל סלה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
מיכל סלה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

"אנחנו נהיה לצדם, הם לא לבד" – בני משפחתה של ענת אלימלך ז"ל מחזקים את בני משפחתה של מיכל סלה ז"ל

אמש, ראשון, אחיה ואחותה של ענת אלימלך ז"ל, שנרצחה לפני 22 שנה על ידי בן זוגה, הגיעו לנחם את בני משפחתה של מיכל סלה ז"ל בבית זית. ניר אלימלך ל"כל העיר": "הלכנו לחזק את ידי המשפחה. אנחנו מכירים את המקום הזה שהם נמצאים בו"

פורסם בתאריך: 7.10.19 15:32

המוני מנחמים ומנחמות הגיעו בימים האחרונים לבית זית, לבית משפחתה האבלה של מיכל סלה ז"ל, שנרצחה ביום חמישי שעבר לפי החשד על ידי בן זוגה אלירן מלול. בין המנחמים, הגיעו אמש, ראשון, ניר והדר אלימלך, אחיה ואחותה של ענת אלימלך ז"ל, הדוגמנית והשחקנית שנרצחה בירושלים לפני 22 שנה על ידי בן זוגה דוד אפוטה – רצח שזעזע מדינה שלמה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ניר אלימלך, אחיה של ענת אלימלך, מספר בשיחה עם "כל העיר" על המפגש עם משפחתה של מיכל סלה ז"ל: "אני ואחותי הדר הלכנו לחזק את ידי המשפחה. אנחנו מכירים את המקום הזה שהם נמצאים בו כיום, וכל מה שהם יצטרכו אנחנו נהיה לצדם, הם לא לבד".


ענת אלימלך ז"ל (צילום: אוריה תדמור)

ענת אלימלך ז"ל (צילום: אוריה תדמור)


"כשבן אדם נמצא בעין הסערה הוא לא רואה שום דבר מסביב, ומהמסביב הזה הם צריכים להתמודד ולחיות עם זה", כך מתאר אלימלך, "החיים חזקים יותר, יש ילדים, יש הורים ויש הרבה דברים. זה תהליך ארוך כואב עם הרבה תובנות בדרך".

אלימלך מספר כי הוא עוסק כיום בתחום מניעת אלימות כלפי נשים. "לצערי הרב, הרצח של מיכל סלה לא יהיה המקרה האחרון", הוא מציין, "אני מתעסק בנושא מניעת אלימות כלפי נשים ביום-יום שלי ובממוצע נרצחות פה 20 נשים בשנה. עד שהמדינה לא תיקח אחריות על הנושא – תשקיע תקציבים בחינוך ובטיפול בגברים אלימים, הבעיה לא תיפתר. הכי מצער אותי שאחרי מקרים מזעזעים של רצח מתעוררים וחושבים שאפשר לשנות סדרי עולם. בדיבורים לא פותרים בעיה כזו, אלא רק במעשים, והמדינה מסרבת לקחת אחריות. המדינה לא מנסה למנוע את הרצח הבא, אז אנחנו יכולים למנוע אותו?".


ניר אלימלך (צילום: פרטי)

ניר אלימלך (צילום: פרטי)


אלימלך מוסיף ומדגיש כי "הנושא מקבל תקציבים מינימליים וגם זה ביזע ובדמעות. לא אכפת לאף אחד כלום, זה כואב ומצער, אבל זה המצב האמיתי, ובסופו של יום עולם כמנהגו נוהג ובעוד שבוע-שבועיים או חודש יהיה סיפור אחר, ואותה משפחה תצטרך להתמודד עם כל הכאב והאובדן בעצמה ולבד".

ענת אלימלך ז"ל נרצחה בביתה ברמת בית הכרם ב-2 בדצמבר 1997, על ידי מי שהיה בן זוגה, דוד אפוטה, ספר מוכר בירושלים. חקירת הרצח עברה תהפוכות לאחר שהראיות בשטח טושטשו על ידי אחיו של אפוטה, שרצו להציג תמונה לפיה אלימלך ירתה באפוטה והתאבדה. כאמור, אפוטה הוא זה שירה למוות באלימלך ולאחר מכן התאבד. לאחר הרצח נודע כי במהלך מערכת היחסים ביניהם אפוטה גרם לאלימלך סצנות קנאה מוגזמות.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אני

    ענת אלימלך אחת הנשים הכי יפות שהיו כאן.
    לא שוכחת את הסיפור הזה היית ילדה כשזה קרה.
    יהי זכרה ברוך.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר