אלירן מלול, מיכל סלה ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות המשפחה)
אלירן מלול, מיכל סלה ז"ל (צילומים: באדיבות המשפחה, מתוך פייסבוק)

הותר לפרסום: אלירן מלול הוא החשוד ברצח מיכל סלה ז"ל

הרצח המזעזע של מיכל סלה ז"ל במוצא: החשוד - אלירן מלול, בן 34, דקר למוות לפי החשד את בת זוגו באמצעות סכין, ולאחר מכן ניסה להתאבד; אחרי שאושפז במצב קשה - הבוקר (א') הוא שב להכרה בהדסה, מצבו קל ויציב

פורסם בתאריך: 6.10.19 12:42

הותר לפרסום: החשוד ברצח מיכל סלה ז"ל, בת 32 במותה, הוא בן זוגה – אלירן מלול, בן 34. מלול לפי החשד דקר למוות את בת זוגו באמצעות סכין ביום חמישי שעבר – על גופתה נמצאו למעלה מעשר דקירות. לאחר מכן, לפי החשד, ניסה מלול להתאבד באמצעות הסכין.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בעת המעשה שהתה בבית במוצא בתם התינוקת – מלול חשוד כי לקח אותה עימו ומסר אותה לשכנים, כשהוא שותת דם. מלול אושפז במצב קשה בהדסה עין כרם ועבר ניתוח. היום, ראשון, נרשם שיפור ניכר במצבו והוא מוגדר קל ויציב. מלול נמצא בהכרה מלאה. יש לציין כי מעצרו של מלול הוארך בבית משפט השלום בירושלים כבר ביום שישי בהיעדרו, וזאת מכיוון שהיה מאושפז בהדסה עין כרם.

מלול, במקור מבאר שבע, עסק בעבודה עם נוער בסיכון בעמותה בירושלים. מיכל סלה ז"ל, עובדת סוציאלית, הכירה את מלול במסגרת עבודתה. לשניים נולדה בת משותפת לפני שמונה חודשים.

ביום שישי הובאה למנוחות מיכל סלה ז"ל. מאות בני משפחה וחברים ליוו אותה בדרכה האחרונה.


מיכל סלה (צילום: באדיבות המשפחה)

"בחרה במקצוע שדרכו תוכל לעזור לזולת להביא אור ושמחה לעולם" – מיכל סלה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)


אמה, דניאלה סלה, סיפרה על בתה כי "לפני הרבה מאד שנים מיכל אמרה לי שהיא יודעת מה התפקיד שלה בעולם – לשמח אנשים. שנים אחר כך היא בחרה במקצוע שדרכו תוכל לעזור לזולת להביא אור ושמחה לעולם".

לילי בן עמי, אחותה של מיכל, סיפרה: "אחותי האהובה היתה טובת לב, מלאת נתינה, יצירתית, יפה מבחוץ ומבפנים. בכל שיחה עם כל אדם קרוב או רחוק – היא מיד התגייסה לעזור מכל הלב ולתת מחכמתה ומעצותיה הטובות. אמש (חמישי) הלכתי איתה לסדנת נשים רוחנית במושב, בתומה היא ניגשה למנחה והציעה לה דרכים להגדיל את קהלי היעד שלה ולפתוח למשל סדנאות גם לגברים ולזוגות".

"למיכלי היה לב זהב", אמרה ליאת סלה פריימן, אחותה של מיכל. "היתה לה יכולת יוצאת דופן להבין את הפנים של אנשים. היא תמיד בחרה בעבודות של נתינה ועזרה לאחר. היא עבדה עם פגועי נפש, נוער בסיכון, קשישים ועוד".

נגה סלה, אחותה הצעירה של מיכל תיארה כי "בכל יומולדת היא היתה כותבת לי מכתב עם ציטוטים מעצימים. אחד המשפטים שהיא כתבה לי מלווה אותי כל חיי והוא 'המסע הזה טומן בתוכו אור צבע וטוב, רק קחי וחייכי'. מיכל האמינה שחיוך אמיתי יכול לשנות עולמות של אדם. היא היתה הכל בשבילי. נלקחה לי חתיכה מהנשמה שלעולם לא תחזור".

אביהוא סלה, אחיה הצעיר של מיכל, הוסיף וסיפר על אחותו: "מיכל היתה אדם רוחני ועמוק, מלאה באור ופיזרה סביבה אהבה. היא היתה אחות תומכת ואוזן קשבת בעבורי ועדין אני לא מעכל את מה שקרה".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תגובה

    כלב שירקב כל ימיו בבידוד בלי אוכל בלי מים רוצח אכזרי חולה נפש אכזרי יישר לאשפוז מלפני שנולד

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר