מיכל סלה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
מיכל סלה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

"עוזרים לתינוקת של מיכל סלה ז"ל": נפתח פרויקט גיוס כספים

קמפיין מימון המונים נפתח עבור בתה התינוקת של מיכל סלה ז"ל, שנרצחה לפי החשד על ידי בן זוגה. היוזמה החלה בעקבות פניות מהציבור לסייע כלכלית - "התרומות ישמשו אך ורק לרווחת התינוקת, ויועברו ישירות לדודיה של התינוקת אשר מטפלים בה במסירות מאז הרצח"

פורסם בתאריך: 13.10.19 08:29

קמפיין למימון המונים נפתח לטובת גידולה של התינוקת של מיכל סלה ז"ל. את הקמפיין יזמו חברים של המשפחה והוא נולד מתוך פניות רבות מהציבור לעזור למשפחת סלה כלכלית לטובת התינוקת, בת השמונה חודשים, שתגדל אצל דודיה. היעד שהוצב בקמפיין – 800 אלף שקלים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בקמפיין מימון ההמונים נכתב: "משימת החיים החדשה של המשפחה היא לגדל את התינוקת, לדאוג לבריאותה ולרווחתה, ולהבטיח לה חיים טובים ומאושרים. רבות ורבים פנו בהצעות לסייע, ואף ביקשו לתרום כסף למשפחה שתגדל את התינוקת. בעקבות ריבוי הפניות, נפתחה התרמה – המאפשרת לתרום כדין ובהתאם לחוק. זו הזדמנות לעזור מכל הלב לדודיה של התינוקת, שיהפכו להוריה החדשים, לייצר לה סביבה מיטבית ובריאה. ההתרמה מאורגנת על ידי חברים של המשפחה ובתיאום איתה. התרומות ישמשו אך ורק לרווחת התינוקת, ויועברו ישירות לדודיה של התינוקת אשר מטפלים בה במסירות מאז הרצח וגם ברגעים אלה".

"על רקע השכול והגילויים הקשים מתוך החקירה, ההורים החדשים של התינוקת המתוקה של מיכל (שעד הרצח היו דודיה) מטפלים בה באהבה עצומה ומרגשת", כותבת לילי בן עמי, אחותה של מיכל סלה ז"ל בפייסבוק שלה. "בבת אחת, המשפחה התרחבה מ 3 ילדים ל 4 ילדים. כמובן שזה כרוך בהערכות מיידית (ובהיערכות נוספת לטווח הארוך). לשמחתינו אנו עטופים בקהילה חמה ותומכת 24/7. כולנו. במקביל זורמות פניות מרחבי הארץ – רבים מבקשים להושיט יד".

"לאור הפניות, חברים שלנו בדקו אפשרויות לתרום בהתאם לחוק ופתחו עמוד התרמה. הכספים יועברו אך ורק לצורך גידולה של התינוקת. אפשר להפיץ ולתרום בקישור – http://bit.ly/MichalSela".

אתמול, שבת, פנתה בן עמי לציבור בקריאה לכל מי שהכיר את מיכל ז"ל ואת בן זוגה החשוד ברצח אלירן מלול, שיכול לשפוך אור על מה שהוביל לרצח הנורא – לפנות למשטרה. "אם הכרת את אלירן או מיכל ויש לך מידע, או אם נחשפת למידע – כצד שלישי – משמיעה או ברשת, אם באפשרותך לסייע לפענח את הפאזל – פנו למשטרה. עכשיו", כתבה בן עמי. "גם אם שמעת משהו מחברה של חברה. גם אם נראה לך שזה פרט שולי ולא חשוב שקשור ליום הרצח. אם יש משהו שלמדנו מהסיפור של מיכלי הוא – לא לפחד לא לשתוק. מעגל השתיקה והפחד מדשנים את שרשי הרוע".


מיכל סלה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

מיכל סלה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)


הרצח של מיכל סלה ז"ל זעזע רבים ורבות. ביום חמישי האחרון, כפי שפורסם ב"כל העיר", נערכה בכיכר ציון עצרת זיכרון.

מעצרו של החשוד בן הזוג אלירן מלול,, הוארך בבית משפט השלום בעיר עד ליום ראשון הבא, 20.10. מלול לא משתף פעולה עם החוקרים מאז שהתעורר מהניתוח שעבר.

מלול, בן 34, חשוד כי דקר למוות את סלה ז"ל באמצעות סכין ביום חמישי שעבר (3.10). על גופתה נמצאו למעלה מעשר דקירות. לאחר מכן, לפי החשד, ניסה מלול להתאבד באמצעות הסכין. בדיון הארכת המעצר בבית משפט השלום טען נציג המשטרה כי "החשוד התעלל ורצח באכזריות". מלול השתחרר מבית החולים הדסה עין כרם והוא נמצא במעצר.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נכון.יש לה אבא ויש משפחה משני הצדדים וביטוח לאומי נותן קצבת שאירים.באמת מוזר.

  2. מלכיאל

    כל כך מכוער ומוזר שמשפחתה של מיכל סלע, פנתה לציבור
    לקבל נדבות ותרומות. זה ממש מכוער שהם מנצלים מצב כזה טראגי, אסון גדול, לסחיטת כספים מהציבור. למה? מעכשיו הם יודעים שיחסר כסף? אם זה ככה שיימסרו אותה לאימוץ. ולא יתנהגו בביזיון.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    המשפחה ממשיכה להתרים את הציבור . ממש בושה וחרפה .מנצלים את המצב לקחת כסף לעצמם . . המדינה תומכת בתינוקת בקצבה ובהטבות עד לבגרותה ונוסף מתגמלת את המשפחה המאמצת . לכן לא ברור למה מקבצים נדבות מאנשים ..

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר