(מימין) מיכל סלה ז"ל, לילי בן עמי (צילום: מתוך הפוסט שהעלתה בן עמי בפייסבוק)
(מימין) מיכל סלה ז"ל, לילי בן עמי (צילום: מתוך הפוסט שהעלתה בן עמי בפייסבוק)

אחותה של מיכל סלה ז"ל בפנייה נרגשת: "תסייעו לפענח את הפאזל – פנו למשטרה"

לילי בן עמי פונה הערב (מוצ"ש) לציבור ומבקשת מכל מי שהכיר את אחותה מיכל סלה ז"ל או את בן הזוג החשוד ברצח אלירן מלול ויש מידע - "פנו למשטרה. עכשיו; גם אם נראה שזה פרט שולי ולא חשוב שקשור ליום הרצח"

פורסם בתאריך: 12.10.19 19:58

מה הוביל לרצח המזעזע של מיכל סלה ז"ל? מה קרה באותן שעות, דקות איומות, שבהן מיכל סלה נרצחה באכזריות בלתי נתפסת? מה עבר עליה לפני הרצח? מה היא הרגישה? על מה היא חשבה? מה היתה מערכת היחסים בין מיכל לאלירן? מה הסתתר מאחורי החיוכים בתמונות המשותפות של בני הזוג שמפורסמות בפייסבוק?


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אחותה של מיכל סלה ז"ל, לילי בן עמי, פונה הערב (מוצ"ש) לציבור וקוראת לכל מי שהכיר את מיכל ז"ל ואת בן זוגה החשוד ברצח אלירן מלול, שיכול לשפוך אור על מה שהוביל לרצח הנורא – לפנות למשטרה. בן עמי מציינת בפוסט שפרסמה בפייסבוק כי כל פיסת מידע יכולה לסייע ולעזור כדי להרכיב את הפאזל.

"אם הכרת את אלירן או מיכל ויש לך מידע, או אם נחשפת למידע – כצד שלישי – משמיעה או ברשת, אם באפשרותך לסייע לפענח את הפאזל – פנו למשטרה. עכשיו", כותבת בן עמי. "גם אם שמעת משהו מחברה של חברה. גם אם נראה לך שזה פרט שולי ולא חשוב שקשור ליום הרצח. אם יש משהו שלמדנו מהסיפור של מיכלי הוא – לא לפחד לא לשתוק. מעגל השתיקה והפחד מדשנים את שרשי הרוע".



בן עמי ממשיכה וכותבת כי "גם הלילה לא ישנתי כי קראתי. קראתי ובכיתי, קראתי ובררתי – זה זיכרון מרגש למאגר ההנצחה, זה שייר, זו הצעת עזרה שמתאים לעדכן בווטסאפ המשפחתי וזה צילום מסך לחוקרת המשטרה. בלילה אני מנסה להגיע למאות ההודעות… מיילים, ווטסאפ, פייסבוק וגם טוויטר".

בן עמי עוד מבקשת מכל מי שהכיר את בן עמי ליצור קשר עם המשפחה ולשלוח תמונות, זיכרונות, קבצי קול – שיהיו עבור בתה התינוקת: "בהמשך לבקשתי הקודמת: זיכרונות, תמונות, קישורים, אירועים, מכתבים, קבצי קול, סרטונים, חיוכים של מיכל – בבקשה שילחו לכתובת מייל ייעודית, כולל הסבר על הקשר ביניכם, תקופת חיים, שם מלא ומספר טלפון שלך
[email protected] email Icon
גם זיכרונות שכבר שלחת – עתה בבקשה שלחו הכל שוב(!) למייל, כדי שיהיה לנו הכל במרוכז שם".

בן עמי חותמת את הפוסט במילים: "מיכל השאירה אחריה רבבות זיכרונות מרגשים בלבבות, במגירה ישנה, בהרדיסק, על קנווס או באלבום… אנו משפחתה וחברותיה של מיכל – נוצרים כל זיכרון וכל עקבה בשקיקה. בהתחייבות להראות הכל לתינוקת. נגדל אותה מוקפת באהבה, בחכמה, באושר ובטוב הלב של מיכל".

הרצח של מיכל סלה ז"ל זעזע רבים ורבות. ביום חמישי האחרון, כפי שפורסם ב"כל העיר", נערכה בכיכר ציון עצרת זיכרון.


מיכל סלה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

מיכל סלה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)


בינתיים, במשטרת ירושלים ממשיכים לחקור את הרצח של מיכל סלה ז"ל. מעצרו של החשוד בן הזוג אלירן מלול,, הוארך בבית משפט השלום בעיר עד ליום ראשון הבא, 20.10. מלול לא משתף פעולה עם החוקרים מאז שהתעורר מהניתוח שעבר. מלול, בן 34, חשוד כי דקר למוות את סלה ז"ל באמצעות סכין ביום חמישי שעבר (3.10). על גופתה נמצאו למעלה מעשר דקירות. לאחר מכן, לפי החשד, ניסה מלול להתאבד באמצעות הסכין.

בדיון הארכת המעצר בבית משפט השלום טען נציג המשטרה כי "החשוד התעלל ורצח באכזריות". מלול השתחרר מבית החולים הדסה עין כרם והוא נמצא במעצר.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר