מיכל סלה ז"ל, תמונות מההפגנה בשנה שעברה (צילומים: באדיבות המשפחה, אילת אביב)
מיכל סלה ז"ל, תמונות מההפגנה בשנה שעברה (צילומים: באדיבות המשפחה, אילת אביב)

זוכרות וזוכרים את מיכל סלה ז"ל: עצרת זיכרון בכיכר ציון

שבוע לרצח המזעזע של מיכל סלה ז"ל - הערב (חמישי) התקיימה בכיכר ציון עצרת זיכרון לזכרה. רחלי חזון טסלר, יוזמת העצרת: "המאבק הזה הוא של כולנו: נשים וגברים כאחד, בדרישה למדיניות למאבק באלימות נגד נשים"

פורסם בתאריך: 10.10.19 20:29

הערב, חמישי, בדיוק חלף שבוע מאז שנרצחה בביתה באכזריות בלתי נתפסת מיכל סלה ז"ל, בת ה-32 במותה, לפי החשד על ידי בן זוגה אלירן מלול. הערב התקיימה בכיכר ציון במרכז העיר עצרת זיכרון לזכרה של מיכל סלה ז"ל.

"המון מילים נכתבו על הפחד, האימה והמחשבה, על מה שאולי יכול לקרות לכל אחת סביבנו: חברה, שכנה, אחות, אמא", מציינת יוזמת העצרת – רחלי חזון טסלר, מנכ"לית התנועה הירושלמית ומנהלת מיזם 'נקודת מפגש' לזכרה של שירה בנקי. "אלימות נגד נשים היא תופעה חוצת מעמדות, מגזרים וגילים. מיכל, אם לתינוקת קטנה בת שמונה חודשים בלבד.  הערב אנו מבקשות ומבקשים שלא לעמוד מנגד: אי אפשר, אסור לחיות בעולם, במציאות של אישה שאף אחד לא נלחם עליה. המאבק הזה הוא של כולנו: נשים וגברים כאחד, בדרישה למדיניות למאבק באלימות נגד נשים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מוקדם יותר היום, כפי שפורסם ב"כל העיר", מעצרו של בן הזוג אלירן מלול, החשוד ברצח מיכל סלה ז"ל, הוארך בבית משפט השלום בעיר עד ליום ראשון הבא, 20.10.

מלול לא משתף פעולה עם החוקרים מאז שהתעורר מהניתוח שעבר. מלול, בן 34, חשוד כי דקר למוות את סלה ז"ל באמצעות סכין ביום חמישי שעבר (3.10). על גופתה נמצאו למעלה מעשר דקירות. לאחר מכן, לפי החשד, ניסה מלול להתאבד באמצעות הסכין.

בדיון הארכת המעצר הבוקר בבית משפט השלום טען נציג המשטרה כי "החשוד התעלל ורצח באכזריות". יש לציין כי מלול לא נכח בדיון הארכת המעצר, שכן הוא עדיין מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם. סנגורו מטעם הסניגוריה הציבורית, עורך הדין גמליאלי, ביקש להעביר מכתב למשפחת סלה בשם מרשו. זוהי כבר הארכת המעצר השנייה של מלול, כאשר הראשונה היתה ביום שישי שעבר, בזמן שהוא היא מאושפז ללא הכרה בהדסה עין כרם לאחר שנותח.


אלירן מלול, מיכל סלה ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות המשפחה)

אלירן מלול, מיכל סלה ז"ל (צילומים: באדיבות המשפחה, מתוך פייסבוק)


כפי שפורסם, בעת מעשה הרצח של סלה ז"ל, שהתה בבית בני הזוג ברמת מוצא בתם התינוקת של מיכל סלה ז"ל ומלול. על פי חשד המשטרה, מלול לקח את התינוקת ומסר אותה לשכנים לאחר המעשה כשהוא שותת דם. ביום ראשון האחרון נרשם שיפור במצבו של מלול. ביום שני נרשם שיפור נוסף וצוות בית החולים ביחד עם המשטרה קבעו כי הוא כשיר להיחקר, אולם מלול סירב לשתף פעולה עם המשטרה.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא מגיעה לשום דבר שנקרא "זוכרות וזוכרים" יה חסרי וחסרות חיים. לא שיש סיבה לערוץ עצרת צומי לקידום השמאל הקיצוני בגלל מקרים בודדים שאף אחד לא אשם בהם חוץ מהרוצח (ולא, החברה הערבית לא מייצגת את אוכלוסיית תל אביב).

  2. בת גלים

    מה הקשר לשמאל או ימין? המדינה צריכה להעביר את הכסף שהיא הקפיאה לטובת סיוע לנשים שחוות אלימות. אולי אם התכנית למניעת אליצות הייתה מתוקצבת מיכל הייתה חיה היום.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר