אלירן מלול, מיכל סלה ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות המשפחה)
אלירן מלול, מיכל סלה ז"ל (צילומים: באדיבות המשפחה, מתוך פייסבוק)

רצח מיכל סלה ז"ל: החשוד אלירן מלול ממשיך לא לשתף פעולה עם החוקרים; סנגורו: "מצבו הורע"

שלושה שבועות לאחר הרצח המזעזע במוצא - בן הזוג החשוד עדיין לא מדבר עם המשטרה. בשיחה עם "כל העיר" טוען סנגורו עו"ד עידן גמליאלי: "הוא לא במצב שהוא יכול לשתף פעולה עם החוקרים". בינתיים, ביום שלישי תבקש המשטרה להאריך שוב את מעצרו

פורסם בתאריך: 24.10.19 20:13

גם היום, חמישי (24.10), שלושה שבועות בדיוק מאז הרצח המזעזע של מיכל סלה ז"ל בביתה שבמוצא החשוד, בן זוגה אלירן מלול, לא משתף פעולה עם חוקרי המשטרה, כך נודע ל"כל העיר".

סנגורו של מלול, עו"ד עידן גמליאלי מהסנגוריה הציבורית אומר היום ל"כל העיר" כי "חקירת המשטרה נמשכת. אלירן נחקר, אבל הוא לא במצב שהוא יכול לשתף פעולה עם החוקרים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הסיבה, כך לדברי עו"ד גמליאלי, היא "הרעה במצב הרפואי שלו. הוא מאושפז בבית חולים של שב"ס (שירות בתי הסוהר). בשבוע שעבר, כמו שכולם יודעים, הוא אפילו אושפז במיון מכיוון שהפצעים שלו הזדהמו. הוא גם לא התייצב לדיונים בבית המשפט כי לא היה אישור של שב"ס. הם שלחו לדיונים אישורים שבגלל המצב הבריאותי שלו אי אפשר להביא אותו לבית המשפט".

פרט למצב הבריאותי, מה אתה שומע ממנו על התחושות והרגשות בשיחות ביניכם?
"אני לא יכול להתייחס לדברים".

יש לציין כי עד כה הוארך מעצרו של מלול פעמיים, כאשר בשתי הפעמים, כאמור, הוא לא נכח בדיונים בבית המשפט. דיון נוסף נקבע ליום שלישי הקרוב, 29.10, כאשר עו"ד גמליאלי מעריך כי "לא נראה לי שהוא יוכל להשתתף גם בדיון הזה".

למרות שמלול לא משתף פעולה עם החוקרים, במשטרה מעריכים כי מלול ככל הנראה תקף את מיכל סלה ז"ל במספר מקרים – זמן לא רב לפני הרצח היא החלה לשתף את הקרובים אליה כי בן זוגה מתנהג כלפיה באלימות. כמו כן, בימים האחרונים הגיעה למשטרה עדות מבת זוג לשעבר של מלול שסיפרה כי נהג כלפיה באלימות – ולכן היא ניתקה את הקשר עמו.

מלול, כפי שפורסם, חשוד כי רצח בדקירות סכין את בת זוגו מיכל סלה ז"ל – על גופתה נמצאו למעלה מעשר דקירות. מיכל ז"ל, 32, הותירה אחריה תינוקת בת שמונה חודשים שתגדל במשפחתה של אחותה הגדולה וגיסה.



כפי שפורסם ב"כל העיר", בני משפחתה של מיכל סלה ז"ל פנו בשבוע שעבר לציבור וביקשו מכל מי שהכיר את מיכל ז"ל ואת החשוד ברצח מלול, שיכול לשפוך אור על מה שהוביל לרצח הנורא – לפנות למשטרה. בפוסט שפורסם בפייסבוק נכתב בין השאר "אם הכרת את אלירן או מיכל ויש לך מידע, או אם נחשפת למידע – כצד שלישי – משמיעה או ברשת, אם באפשרותך לסייע לפענח את הפאזל – פנו למשטרה. עכשיו".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חוצפה, עורך דין הזוייי מה הוא חושב שיספר כמה הוא מסכן שלא יכול לשתף ולדבר עם החוקרים הוא לא במצב… עוד מעט יקבל פרס אופיר או קר על הרצח. רצח באכזריות. את מיכל ולא רק זה שהיא ניסתה לברוח ממנו והוא המשיך לדקור אותה עד שלא מתה לא הפסיק זה בנאדם שיודע מה הוא עושה ותכנן את הרצח. פתאום הוא הפך לקורבן של החוקירם???? חוצפה!!! זה רק בישראל.

  2. טלי

    לך לעזאזאל. רצחת אישה השארת בת יתומה ואתה שותק?
    יש לכם את כל הראיות וההוכחות. תשפטו אותו ודי.

  3. לא יאומן!!!!!

    איזה מין דבר זה?????????? הוא יכול להתלונן על כאבים אבל לא לספר מה קרה???????? נראה לי שהוא פשוט מייחל למותו ולצאת נקי. שהנשמה שלו תתענה בגיהנום!!!!

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הרוע בהתגלמותו,הוא לא חולה נפש,הוא רע מהיסוד,היא בטוח עברה ממנו הרבה יותר ממה שאנו יודעים. הוא תכנן לרצוח רק את מיכל ולא את התינוקת. הכל היה מתוכנן מראש.אדם מסוכן לציבור.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר