אלירן מלול, מיכל סלה ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות המשפחה)
אלירן מלול, מיכל סלה ז"ל (צילומים: באדיבות המשפחה, מתוך פייסבוק)

כתב אישום הוגש נגד אלירן מלול – רצח באכזריות את מיכל סלה ז"ל

"נסיבות הרצח קשות ואכזריות": מכתב האישום, שהוגש הבוקר, שלישי, לבית המשפט המחוזי בירושלים עולה כי מלול דקר את מיכל סלה ז"ל 11 פעמים, תוך כדי שהיא מנסה להתגונן בשארית כוחותיה מפניו

פורסם בתאריך: 12.11.19 11:31

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד שגיא אופיר, הגישה הבוקר, שלישי, לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד אלירן מלול, בן 35, תושב ירושלים בגין רצח בנסיבות מחמירות של אשתו מיכל סלה ז"ל.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לפי כתב האישום, ביום 3.10.2019 לאחר השתתפותה בסדנה להעצמה נשית שבה המנוחה לביתה שם השגיח הנאשם על ילדתם המשותפת. בהמשך אותו לילה, בסמוך לשעה 1:20, תקף הנאשם את  סלה ז"ל בעת שהייתה בחדרה של בתם ופצע אותה בראשה.

בכתב האישום נטען כי מלול הצטייד בסכין מטבח, גרר את המנוחה מחדרה של הילדה בעודה מדממת אל מחוץ לחדר, שם דקר אותה 11 עשרה פעמים תוך שהמנוחה מנסה להתגונן בשארית כוחותיה מפניו. עקב דקירותיו של הנאשם לנוכח פצעיה הרבים נגרם למנוחה אבדן דם נרחב והיא מתה כתוצאה מהלם תת נפחי.


מיכל סלה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

מיכל סלה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)


"במעשיו המתוארים לעיל גרם הנאשם למותה של המנוחה באכזריות מיוחדת הבאה לידי ביטוי בתקיפתה בנוכחות בתה התינוקת, תוך שהיא מנסה להתגונן בשארית כוחותיה", נכתב בכתב האישום.

במהלך חקירת המשטרה התברר כי בשבועות שקדמו לרצח מלול התנהג באובססיביות כלפי מיכל סלה ז"ל וניסה אף להרחיק אותה מגברים בני משפחתה. לפי החשד הוא ביטל את החברות שלה עם גברים בפייסבוק. בדירה של בני הזוג נמצאו יומנים של סלה ז"ל. מתוך היומנים עולה כי סלה ז"ל חששה מפני מלול, והיא כתבה שהיא לא מרגישה בנוח עם בעלה.

בנוסף, המשטרה חקרה את מלול בחשד לתקיפה מינית של בנות זוג שלו לשעבר ובחשד להתעללות בהן. במסגרת החקירה העידו שש נשים.

עו"ד שגיא אופיר, פרקליטות מחוז ירושלים: "בשל נסיבות הרצח הקשות והאכזריות, כפי שתוארו בכתב האישום, מיוחס לנאשם ביצוע רצח בנסיבות מחמירות בהתאם לרפורמה בעבירות ההמתה. כתב האישום מבטא את חומרת העבירה שביצע הנאשם, אשר גדע את חייה של אישה צעירה ומבטיחה בביתה, במקום בו היתה צריכה להיות מוגנת ובטוחה. במעשיו הותיר הנאשם משפחה פצועה וחבולה אשר מתמודדת מדי יום עם השלכות המעשה הנורא שביצע. הפרקליטות נאבקת ותמשיך להיאבק בתופעה הקשה של אלימות ורצח נשים על ידי בני משפחה".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר