אלירן מלול, מיכל סלה ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות המשפחה)
אלירן מלול, מיכל סלה ז"ל (צילומים: באדיבות המשפחה, מתוך פייסבוק)

בדרך לכתב אישום: הצהרת תובע הוגשה נגד אלירן מלול, החשוד ברצח מיכל סלה ז"ל

משטרת ירושלים ופרקליטות המחוז הגישו הבוקר, שישי, לבית משפט השלום בעיר הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש בימים הקרובים כתב אישום כנגד אלירן מלול. מעצרו הוארך עד ליום שלישי. משפחתה של מיכל סלה ז"ל: "סמוכים ובטוחים כי יוגש כתב אישום החמור ביותר"

פורסם בתאריך: 8.11.19 09:32

משטרת ירושלים ופרקליטות המחוז החליטו להגיש הבוקר, שישי (8.11) הצהרת תובע כנגד אלירן מלול, החשוד ברצח בת זוגו מיכל סלה ז"ל. הצהרת התובעה הוגשה בדיון להארכת המעצר שהתקיים הבוקר בבית משפט השלום בעיר. יש לציין כי מעצרו של מלול הוארך עד ליום שלישי, 12.11.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "במסגרת דיון בדבר הארכת מעצרו של החשוד ברצח בבית משפט השלום, תגיש המשטרה הצהרת תובע נגד החשוד, בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום במהלך הימים הקרובים".

מטעם משפחתה של מיכל סלה ז"ל נמסר: "עם סיום החקירה הקשה מנשוא, אנו סמוכים ובטוחים כי יוגש כתב אישום החמור ביותר, שלא יאפשר לעולם לרוצח הנתעב לראות אור יום".

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", מלול לא השתתף למעשה באף אחד מהדיונים בבית המשפט עד כה. בדיון הקודם, שהתקיים ב-31.10, הוא הגיע לבית המשפט אך עזב עוד לפני תחילת הדיון בשל הידרדרות במצבו הבריאותי. לאחר אותו דיון הסביר עו"ד מיכאל עירוני, סנגורו של מלול, ל"כל העיר" כי "המשטרה ביקשה להאריך מעצר בעוד מספר ימים – הסכמנו לכך. אנחנו מבקשים שהחקירה תמוצה עד תום כדי שכל התטענות תבדקנה בצורה ראויה וממשית. מרשנו לא נכח בדיון כי הוא לא חש בטוב. מקווים שמצבו ישתפר בהמשך. המצב של מרשנו לא פשוט. יש לו פצעים לא פשוטים על הגוף, שב"ס לא מרשה להוציא אותו מהמתקן הרפואי בו הוא מוחזק כי אין אישור של הגורמים המטפלים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מלול, חשוב לציין, עדיין לא נתן את גרסתו בפני חוקרי משטרת ירושלים. לטענת עורכי דינו, הנוכחי והקודם, מצבו הבריאותי לא מאפשר לו לשתף פעולה עם החוקרים. יחד עם זאת, יודגש כי מלול נחקר לא אחת על ידי המשטרה, אך הוא לא בדיוק מדבר.

כך או כך, במשטרת ירושלים נמשכת חקירת הרצח המזעזע ביישוב מוצא ב-3.10.10. במשטרה מעריכים כי מלול ככל הנראה תקף את מיכל סלה ז"ל במספר מקרים – עוד לפני הרצח בביתם שבמוצא היא שיתפה את הקרובים אליה כי בן זוגה מתנהג כלפיה באלימות. כמו כן, למשטרה הגיעה עדות מבת זוג לשעבר של מלול שסיפרה כי נהג כלפיה באלימות – ולכן היא ניתקה את הקשר עמו.



מלול, כפי שפורסם, חשוד כי רצח בדקירות סכין את בת זוגו מיכל סלה ז"ל – על גופתה נמצאו למעלה מעשר דקירות. מיכל ז"ל, 32, הותירה אחריה תינוקת בת שמונה חודשים שתגדל במשפחתה של אחותה הגדולה וגיסה.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר