(צילום: ערן בנאי)
(צילום: ערן בנאי)

מחאה נגד סגירת סופר דניה: עשרות כלי רכב חסמו את הכניסה לתחנת הדלק

בהמשך לפרסום ב"כל העיר": ועד המאבק נגד סגירת סופר דניה המיתולוגי ערך ביום שישי בבוקר אירוע מחאה נגד המהלך - המתנגדים הגיעו ברכביהם לאזור תחנת הדלק וחסמו את האזור

פורסם בתאריך: 6.12.19 10:53

ביום שישי בבוקר ערכו המתנגדים לסגירת סופר דניה המיתולוגי ברמת שרת אירוע מחאה – עשרות הגיעו עם רכביהם לאזור תחנת הדלק והסופר וחסמו את האזור.

קבוצת המחאה הניפה שלט ענק במתחם תחנת הדלק שבו נכתב: "מחברת פז לא לקנות. הם הורסים את השכונות".

המתנגדים קוראים לחברת פז להשאיר את סופר דניה במתכונתו הנוכחית.




הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כפי שפורסם לראשונה ב"כל העיר" – אחרי למעלה מ-25 שנה סופר דניה, שפועל במתחם תחנת הדלק פז ברמת שרת, ייסגר. את המרכול המיתולוגי, שפועל גם בשבת ומשרת במשך שנים את תושבי השכונות מסביב, תחליף חנות Yellow של חברת פז, שמפעילה במקום תחנת דלק.

דיירים שמתגוררים ברמת שרת, ברמת דניה ובקרית היובל מתנגדים כאמור לסגירתו של סופר דניה, וחלקם פתח קבוצת וואטסאפ תחת השם "מצילים את סופר דניה". "אנחנו דורשים מחברת פז שלא תיגע בסופר הקיים, מה שיש כאן טוב לנו", כך אמר בשיחה עם "כל העיר" הפעיל החברתי ד"ר אסף שפנייר, ממובילי המאבק נגד סגירת סופר דניה, תושב קרית היובל. "סופר דניה הוא סופר שכונתי במלוא מובן המילה. יש בו את כל המוצרים – חלב, ירקות, פירות ואספקה קבועה של לחם טרי בכל שעות היום. yellow עם כל הכבוד, זה סוג של 'פיצוציה', לא סופר, ויש לנו כבר שניים כאלו באזור.


המחאה בסופר דניה (צילום: ערן בנאי)

המחאה בסופר דניה (צילום: ערן בנאי)


מנהל סופר דניה, אודי גוזלן (54), סיפר ל"כל העיר" בין השאר כי "בחברת פז רצו את המקום כדי לפתוח חנות נוספת של Yellow. אני יוצא מפה בלי שקל וללא עבודה. במשך שנים בניתי את הסופר הזה ובסוף כואב לי".

בחברת פז מסרו ל"כל העיר" כי "אנו מתכננים להקים בתחנת דניה סניף חדשני ומעוצב של yellow. הסניף יעמוד לרווחת התושבים עם מגוון רחב של מוצרים וביניהם מוצרי בסיס, מוצרי חלב, מזון יבש ועוד. הסניף יפעל במתכונת 24/7 ויתן מענה לכלל תושבי הסביבה. אנו סמוכים ובטוחים כי השינוי יטיב עם תושבי השכונה וישדרג את חוויית הקניה שלהם".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ירושלים עיר הקודש

    טוב שסוגרים את הסופר שמחלל שבת . היו צריכים לסגור אותו כבר לפני 25 שנים ❤

  2. ירושלים עיר הקודש

    אפשר לקנות בחניות ליד ביום שיש את הקניות. הכל בסדר

  3. תושבת, שלא תכנס לחנות החדשה.

    למה לא לרמוס עצמאים שמנסים לשרוד בעבודה קשה. רק לעסק פרטי יש אווירה של קהילה ושל שירות אישי מסור מתמשך שאפשר לסמוך עליו. יש ילו גם מרחק 3 דקות נסיעה משם – וגם שם המחירים הם כאלה שגם כשהיינו ממש צריכים משהו, יצאנו כלעומת שבאנו. כך יהיה גם כאן. חבל שהורסים לאדם חרוץ את הפרנסה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר