טיילת ארמון הנציב, דגלי ישראל (צילומים: אמיל סלמן)
טיילת ארמון הנציב, דגלי ישראל (צילומים: אמיל סלמן)

היום, שני, בארמון הנציב: מחאה נגד הפעילות של אונר"א בירושלים

ארגון 'אם אשכחך' ותנועת 'אם תרצו' יזמו את אירוע המחאה, שיכלול גם הדלקת נר שני של חנוכה. לטענת המארגנים, "האירוע הוא מענה סמלי לפעילות האנטישמית שמוביל אונר"א"

פורסם בתאריך: 23.12.19 11:41

היום, שני (23.12) תתקיים בטיילת ארמון הנציב עצרת מחאה כנגד פעילות סוכנות אונר"א (סוכנות הסעד והתעסוקה של האו"ם לפליטי פלסטין) בירושלים.

המארגנים – ארגון 'אם אשכחך' ותנועת 'אם תרצו' טוענים כי "האירוע הוא מענה סמלי לפעילות האנטישמית שמוביל אונר"א בישראל בכלל ובירושלים בפרט".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אונר"א, כידוע, הינו סוכנות מטעם האו"ם שעוסקת בפליטים הפלסטיניים. פעילות הארגון גוררת ביקורת קשה בישראל. יש לציין כי גם בארצות הברית מתנגדים לפעילות של אונר"א. בחודש ספטמבר האחרון הודיעה מחלקת המדינה האמריקאית על הפסקת המימון שהיא מעבירה לאונר"א. עוד יצוין כי בנובמבר האחרון עלתה הסוכנות לכותרות בשל פרשיות שחיתות, הטרדות מיניות ועוד שהתגלו בו.

כך או כך, עצרת המחאה שתתקיים היום (שני) בטיילת ארמון הנציב תחל בשעה 16:00 ותכלול גם הדלקת נרות חנוכה. האירוע מתקיים בשיתוף פעולה בין ארגון 'אם אשכחך' ותנועת 'אם תרצו' – ארגונים ששמו להם כמטרה, כך על פי פרסומיהם, לפעול לחיזוק ערכי הציונות בישראל ולעורר מודעות בציבור לחשיבות הישארותה של ירושלים מאוחדת תחת ריבונות ישראלית.



במחאה צפוי להשתתף גם חבר מועצת עיריית ירושלים דן אילוז (התעוררות), שאומר בשיחה עם "כל העיר": "צביעות העולם כלפי ישראל שוברת שיאים. בעוד מנכ"ל הארגון נאלץ להתפטר עקב ביקורת בינלאומית עליו בנושא שחיתויות מנהליות ומיניות, פעילות שוטפת אנטי ישראלית הכרוכה בעידוד טרור נגד יהודים וג'יהאד דווקא מקובלת על הקהילה הבינלאומית, והארגון עצמו זוכה להארכת המנדט".



אילוז מוסיף וטוען כי "הארגון פוגע באזרחי ישראל, בירושלים, בריבונותה ובאחדותה של העיר. אני מזמין את כל תושבי ירושלים להצטרף למחאה שתתקיים ביום שני כנגד הארגון. הלחץ הציבורי על הארגון ועל מדינות העולם התומכות בו הינו הכרחי לקידום הנושא".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר