ספסל מונגש (צילום: דוברות עיריית מודיעין)
(צילום: דוברות עיריית מודיעין)

כמו במודיעין ובראשון: יוזמה להתקנת ספסלים נגישים בירושלים

חברת המועצה עו"ד עינב בר כהן יוזמת לקדם בירושלים התקנת ספסלים מונגשים לבעלי מוגבלויות, בדומה לערים מודיעין וראשון לציון: "זו תהיה בשורה גדולה לציבור הנכים"

פורסם בתאריך: 31.12.19 17:15

אחרי מודיעין וראשון לציון – האם גם בירושלים יותקנו ספסלים מונגשים לציבור הנכים בעיר? חברת מועצת העירייה עינב בר-כהן (התעוררות) מקדמת בעיריית ירושלים פיילוט להתקנת ספסלים נגישים.

כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין" – ספסלים נגישים הוצבו החודש בעיר מודיעין. הספסלים החדשים נועדו לאנשים שמתניידים בכסאות גלגלים, שיכולים להיכנס יחד עם הכיסא אל רווח מובנה במרכז הספסל.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"מדובר בפיילוט שהולך ומתרחב ובהחלט מצליח בערים השונות", מסבירה בר כהן בשיחה עם "כל העיר". "ישנה אמירה של הנגשה למרחב הציבורי כולו. אנשים בעלי מוגבלויות, שיוכלו לשבת בפארקים ובגנים הציבוריים כמו כולם. וכחברת מועצה בעירייה, אני חושבת שהגיע הזמן לומר את האמירה הזאת בפארקים ובשכונות, לייצר הנגשה מוחלטת בקרב החברה בעיר. מדובר בפיילוט מצליח שיצא לאור בהרבה ערים, ואני חושבת שבירושלים, העיר הכי גדולה בארץ, ושמכילה הרבה מאוד תושבים זה צריך לעלות על סדר היום, ולהנגיש ספסלים לבעלי מוגבלויות בחברה הציבורית".


עינב בר כהן (צילום: ראובן קפוצינסקי)

עינב בר כהן (צילום: ראובן קפוצינסקי)


הצעתה של בר כהן להציב ספסלים מונגשים בירושלים תעלה הערב במסגרת שאילתה בישיבת מועצת העירייה. "אני סבורה כי גם אנחנו צריכים להצטרף למגמה זו, ולפעול בכל האמצעים העומדים לרשותינו להפיכת המרחב הציבורי לנגיש עבורם", כותבת בר כהן בשאילתה. "הוספת הספסלים הללו תהווה בשורה גדולה לציבור הנכים, למבוגרים ולצעירים כאחד, ולנו גם היכולת לקדם זאת".

"אני חושבת שראש העיר משה ליאון יקבל את השאילתה שתעלה היום, ויפעל לקדם את הנושא החשוב הזה", מדגישה בר כהן בשיחה עם "כל העיר", "על מנת שיהיו מקומות נוספים ורבים שבהם יהיה אפשר לייצר נגישות גבוהה יותר. גם מבחינת עלויות – לא מדובר בהוצאה גדולה ויקרה".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר