ישיבת מועצת עיריית ירושלים, הערב (צילום: פרטי)
ישיבת מועצת עיריית ירושלים, הערב (צילום: פרטי)

צפו: ישיבת מועצת עיריית ירושלים הסתיימה בצעקות

בין סגירת גלריית ברבור לבין מחאת עובדי התברואה המפוטרים - סערה בישיבת מועצת עיריית ירושלים האחרונה לשנת 2019

פורסם בתאריך: 31.12.19 20:19

ישיבת מועצת עיריית ירושלים האחרונה לשנת 2019, שהתקיימה ביום שלישי, 31.12.19, היתה כנראה הסוערת והקשה ביותר בקדנציה הנוכחית.

עשרות מעובדי אגף התברואה בעיריית ירושלים הגיעו לישיבה ומחו נגד הפרטת שירותי הטיאוט ופיטוריהם של עשרות עובדים. העובדים צעקו לעברו של ראש העיר משה ליאון קריאות גנאי, הפריעו למהלך התקין של הישיבה וחלקם אף הוצא בכוח מאולם המועצה על ידי המאבטחים.


 

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בנוסף, הפגינו באולם המועצה עשרות תומכים של גלריה ברבור בנחלאות, שכידוע צפויה להיסגר בתוך פחות משלושה חודשים. עשרות הניפו שלטי מחאה שקראו להמשך הפעילות של גלריה ברבור. ביניהם הגיע אף סגן ראש העיר לשעבר פפה אללו, שהיה מחזיק בתיק התרבות לפני כשש שנים. "כבר שנים רבות שהעירייה ומשרד התרבות (ובראשו השרה מירי רגב) עושים כל מה שביכולתם על מנת לסתום פיות של הציבור הפלורליסטי בעיר", כך מציין אללו במכתבו ליו"ר פורום מוסדות תרבות אילת ליבר. "הם משתמשים בכל תרוץ אפשרי, והנושא של הכנסת גן חרדי במקום חוזר. לא שיש לנו התנגדות לגני ילדים חרדים, אבל הם לא יכולים לבוא על חשבון צרכים של כלל הציבור הפלורליסטי". בהמשך הוא מדגיש במכתב כי "סגירת ברבור עלולה להיות רק התחלת נפילת חופש הביטוי".







תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אזרחית

    תתביישו גם אתם. לא היו קריאות גנאי, היו האשמות מוצדקות ומבוססות. צעקנו שהעירייה מושחתת, שיש לעצור את ההפרטה. זה היה מכובד מאוד. מי שלא כיבד בני אדם בחדר הזה היה ראש העיר, שהשתיק כל חבר מועצה וביטל את דבריהם בחוסר סובלנות ובזלזול מחפיר שלא יאה לאף אדם ובטח לא לאקטיביסט נבחר ציבור. הוא התעלם מהנוכחות שלנו ומהכאב של המפוטרים.
    כן, הפרענו להתנהלות המתוכננת של המועצה. כי אנחנו אזרחים טובים שמשמיעים קול לנוכח הנהלות מושחתת של הנבחרים שלנו וראוי שתעשו זאת גם אתם. ת-ת-ב-י-י-ש-ו

  2. ירושלמית

    שנים עובדי התברואה חגגו והעיר היתה מטונפת
    תראו את התנאים שהם קיבלו, אין את זה בשום מקום אחר
    צריך הפרטה, וטוב שראש העיר לא נכנע לצעקות האלו

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר