'המטבחון' - מתחם האוכל החדש בגן הוורדים (צילום: באדיבות הרשות לפיתוח ירושלים)
מתחם פוד-טראקס בגן הוורדים (צילום: באדיבות הרשות לפיתוח ירושלים)

הבונוס של עובדי קריית הממשלה: מתחם האוכל החדש בגן הוורדים יוצא לדרך

פיש אנד צ'יפס, מרק קובה סלק או אסאדו בקר? המנות הללו ואחרות יוצעו במתחם האוטו-אוכל החדש שיחל לפעול מחר בגן הוורדים. מחירי המנות – 55-35 שקלים. ומה עם שעות הבוקר? הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 8.1.20 17:21

קובה סלק של שף אבי לוי, אסאדו בקר של שף מרכוס גרשקוביץ או פיש אנד צ'יפס של רשת 'קפית'? המנות הללו ואחרות ממתינות במתחם האוכל החדש – המטבחון – שיחל לפעול החל ממחר (חמישי, 9.1) בגן הוורדים, בסמוך לקריית הממשלה ולמשכן הכנסת.

שלוש משאיות אוכל הוצבו במתחם, כשבמהלך החודש הקרוב יתמקמו בהן מסעדת 'המוציא' של אבי לוי ו'אנג'ליקה' של מרכוס גרשקוביץ, שיציעו מנות בשריות, ורשת 'קפית' שתהיה אחראית על הצד החלבי ועל מנות לשעות הבוקר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


'המטבחון' הוא פרי יוזמה משותפת של משרד ירושלים ומורשת, הרשות לפיתוח ירושלים ועיריית ירושלים. מדובר, כאמור, על מתחם שכולל שלושה "פוד טראקס" של מסעדות מובילות מירושלים, שיוחלפו כל חודש, אשר יציעו מנות אוכל במחירים שנעים בין 55-35 שקלים.


'המטבחון' - מתחם האוכל החדש בגן הוורדים (צילום: באדיבות הרשות לפיתוח ירושלים)

'המטבחון' – מתחם האוכל החדש בגן הוורדים (צילום: באדיבות הרשות לפיתוח ירושלים)


ברשות לפיתוח ירושלים מציינים כי "ההשראה להקמת 'המטבחון' לקוחה מערי ממשל ברחבי העולם כדוגמת וושינגטון שבארצות הברית וברלין שבגרמניה, שבזמן ארוחת הצהריים פוקדים עובדי המשרדים הממשלתיים ומבקריו הרבים את שדרת הפוד-טראקס המציעה להם מגוון רחב ועשיר של מאכלים. המתחם החדש נועד לשפר את איכות חייהם של עובדי המדינה והמבקרים הרבים בכנסת, במשרדי הממשלה ובבית המשפט העליון. לצד האפשרויות הקולינריות, יציע המקום בהמשך פעילויות פנאי וההעשרה נוספות".



אז מה כולל התפריט החודשים של 'המטבחון'? רשת בתי הקפה 'קפית' תגיש בצהריים מרק בצל ופוקצ'ה, פיש אנד צ'יפס ואורגנטו בטטה, כאשר בשעות הבוקר יוגשו קפה, מאפים ובורקסים; במסעדת 'המוציא' ניתן יהיה ליהנות, כאמור, ממרק קובה סלק וכן מסופריטו בקר וממעקוד – פשיטה מרוקאית בפיתה או בצלחת; מסעדת 'אנג'ליקה' תציע למבקרים קציצות בשר עם ארטישוק ירושלמי, סלרי וזעפרן, דלעת ערמונים עם סלט עדשים וקרישה ואסאדו בקר עם ברביקיו ביתי ומייפל.


הדמיית מתחם האוכל החדש בגן הוורדים (צילום הדמיה: באדיבות הרשות לפיתוח ירושלים)

הדמיית מתחם האוכל החדש בגן הוורדים (צילום הדמיה: באדיבות הרשות לפיתוח ירושלים)


כידוע, כפי שפורסם ב"כל העיר" בחודש אוקטובר האחרון, מתחם האוכל בגן הוורדים לא יפעל בשבתות, זאת למרות פוטנציאל עסקי לא מבוטל.



תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר