אביתר אזרזר ז"ל, זירת הרצח ברמת השרון (צילומים דוברות יכ"ל, דוברות המשטרה)
אביתר אזרזר ז"ל, זירת הרצח ברמת השרון (צילומים דוברות יכ"ל, דוברות המשטרה)

הטרגדיה והתעלומה: מה עלה בגורלו של אביתר אזרזר ז"ל משכונת רמות?

תחת מעטה מעורפל של איסור פרסום - נחקר הרצח של אביתר אזרזר ז"ל מירושלים שנמצא ירוי בבור ברמת השרון. גורם בכיר במשטרה ל"כל העיר": משקיעים את מיטב כוחותינו כדי לפענח את הרצח הנוראי הזה"

פורסם בתאריך: 3.1.20 08:09

אחרי חיפושים וסריקות שנמשכו למעלה משבועיים – ביום שישי שעבר, קצת לפני כניסת השבת, נמצאה גופתו של הנעדר אביתר אזרזר ז"ל, הצעיר בן ה-18 משכונת רמות בירושלים, בתוך בור ברמת השרון. על גופתו נמצאו סימני ירי ואלימות שונים. תחת צו איסור פרסום נחקרת התעלומה הטרגית של אזרזר ז"ל ביחידה המרכזית (ימ"ר) במשטרת מרחב ירקון בתל אביב.

"ביצענו הרבה חיפושים, מהרגע שהמשפחה הסכימה לפרסם את דבר היותו נעדר", כך אומר בשיחה עם "כל העיר" גורם בכיר במשטרת מרחב ירקון. "פתחנו בחקירה אינטנסיבית במטרה לאסוף את מלוא הראיות ולהתחקות אחרי השתלשלות האירועים, ולראות מה יכול להיות המניע של הרצח. מושקעים הרבה מאוד מאמצים מגוונים, גלויים וסמויים במטרה לפענח את הרצח הנוראי הזה. החקירה מורכבת, ואנחנו בהחלט משקיעים את מיטב הכוחות שלנו, ומיטב האמצעים על מנת להביא לדין את מי שאחראים לרצח הזה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אזרזר ז"ל, שלמד בבני ברק, נרצח לפי החשד ביריות והושלך לבור ברמת השרון. כפי שפורסם ב"כל העיר", במהלך החיפושים ערכו מתנדבים סריקות בין השאר ביער רמות ובשטחים פתוחים נוספים הסמוכים לשכונה בהשתתפות הוריו ומשפחתו. כמו כן, יחידת יכ"ל (יחידת הכלבנים לישראל) ערכה סריקות אחריו ברמת גן ובגבעת שמואל – באזורים שמהם עלו דיווחים כי הוא הסתובב בהם.

ביום שישי שעבר, כאמור, משטרת מרחב ירקון דיווחה על מציאת גופתו של אזרזר ז"ל סמוך לבית העלמין החדש בצומת מורשה. "על הגופה סימני אלימות", ציינה המשטרה. אזרזר ז"ל נרצח ככל הנראה על רקע סכסוך פלילי – על פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.

ביום ראשון בצהריים הובא אביתר אזרזר ז"ל למנוחת עולמים בבית העלמין בגבעת שאול בירושלים. משפחתו משכונת רמות וחבריו של אזרזר ז"ל ליוו אותו בדרכו האחרונה. אחיו הגדול הודיע בלוויה כי הוא בתוך שנה יוציא לאור ספר תורה, לזכרו של אביתר ז"ל.

חבר של משפחת אזרזר מתאר השבוע בשיחה עם "כל העיר" את התחושות הקשות מאז מציאת גופתו של אביתר ז"ל. "כולנו נכנסו להלם, אבא שלו שבור, כואב הלב", מספר החבר. "אביתר מגיע ממשפחה ממש טובה. אבא שלו הרב אליהו אזרזר – דמות מוכרת ומוערכת בשכונה ובעולם הישיבות, אין גורם בישיבה ספרדית שלא מכיר את האבא. זה לא נתפס וזה יותר קשה שמדברים על אביתר בלשון עבר, זה לא נתפס שהוא מת בצורה כל כך טראגית".



"המשפחה חיפשה אותו הרבה זמן, קרוב לשלושה שבועות", ממשיך ומספר חבר המשפחה, "רבים מתושבי שכונת רמות השתתפו בחיפושים וניסו לעזור. ביום שישי שעבר, בסביבות השעה 21:00, הגיעו שוטרים לבית המשפחה כדי להודיע להורים שאביתר אותר ללא רוח חיים, אחרי שגופתו נמצאה שעה לפני כניסת השבת. כאב גדול".

ידיד קרוב של אביתר ז"ל וחבר המשפחה, מוסיף ומספר ל"כל העיר" כי כל הקהילה ברמות באבל, מאחר והמשפחה היא לדבריו סוג של עמוד תווך בשכונה. "אביתר היה ילד ובחור מאוד אהוב בשכונה, כל מי שהיה בסביבתו חש את הנתינה שהפגין. הוא התמודד עם מה שהוא התמודד, אבל כל מי שהכיר אותו חיבב ואהב אותו. כולנו מרגישים שהמכה היא לא רק על המשפחה אלא על כל הקהילה, והאבל הוא משותף ודי מורגש בשכונה. משפחתו של אביתר מהווה נדבך מרכזי ועמוד תווך של הקהילה, והתרומה שלהם לקהילה די משמעותי, ולכן השברון שלהם הוא שלנו. כולנו מחבקים את האבא והאמא, ומחזקים אותם כאילו זה קרה לילד שלנו".



ידיד המשפחה ממשיך ומתאר כי "כל מי שמגיע לחזק ולתמוך בבני המשפחה רואה איך הם קיבלו את הבשורה בחוזק ובעוצמות אדירות. יצאנו נפעמים ומחוזקים מהאוהל שהם הקימו. יש מחויבות אדירה לקהילה להרגיש ולדעת שהם מגדלים נשמות ולעזור לילד או לנער שמתקשה, מתפקידנו לקחת את הנוער בדור הזה, להעצים אותו ולתת את כל הכלים והתמיכה שצריך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. מגיבה

    יפה מאד.
    עכשיו, אחרי שכולנו הבנו את המצוקה של הנוער במגזר שלנו אולי הגיע הזמן לחלק אהבה לכולם ולהיות להם למשענת ויד חמה ואוהבת. ולא עם תנאים מוקשים ופנים חתומות וכללי ברזל תובעניים. גלו קצת הבנה ואל תעיפו ותזלזלו בכל בחור שני, אתם הורסים ילדים ומשפחות שלמות בעם ישראל! מתי תבינו שאתם מתעסקים עם נשמות ולא באיזה עסק?! חבל שזה מה שקרה, ובטוחני כי ישנם נערים רבים במצב זה או דומה לו…ממש כואב!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    המשטרה עשתה קרוב לכלום השקיעו את הזמן היקר בחקירת פרטים שוליים ושטחיים

  3. רגע, אני בהלם.

    שמישהו יספר לי שמצאו את הרוצח והוא לא מסתובב חופשי בבקשה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר