כביש נחל דרגה צילום שי שחר
כביש נחל דרגה (צילום: שי שחר)

הקלה על עומסי התנועה בהר חומה? נתיב נוסף ליוצאים מהשכונה בכביש מעלה דרגה

למעלה מחצי שנה אחרי שנפתח, הסתיימו העבודות בכביש נחל דרגה - הציר שמחבר בין הר חומה לדרך חברון - והוא כולל עכשיו 2 נתיבים לכל כיוון. האם זהו הפתרון לפקקים המתישים ביציאה מהר חומה בכל בוקר?

פורסם בתאריך: 24.4.24 08:24

כביש נחל דרגה – הציר שמחבר את הר חומה עם דרך חברון – הושלם כולו ונפתח לתנועת כלי רכב בסוף השבוע החולף.

כפי שכבר פורסם ב"כל העיר", שלב א' של הכביש נפתח לתנועה כבר בחודש יולי האחרון, אז עם נתיב אחד לכל כיוון, וכבר אז הורגשה הקלה יחסית בעומסי התנועה הקבועים בכל בוקר ביציאה הרגילה מהר חומה.

כעת, כאמור, הושלמו העבודות – וכביש נחל דרגה על שני הנתיבים שבו לכל כיוון – נפתח. בנוסף, בעירייה מציינים כי שודרגו המדרכות והותקנו גופי תאורה לאורך הכביש.

 

 

 

יש לציין כי העבודות נמשכות – מדובר על עבודות פיתוח סביבתי לצד המשך עבודות התשתית להקמת הקו הכחול של הרכבת הקלה. שדרוג הכביש נעשה בהתבסס על הצרכים העתידיים לתחבורה באזור והינו חלק ממהפכת התשתיות העוברת על העיר.

"מדובר בבשורה של ממש לתושבי ירושלים בכלל ולתושבי חומת שמואל, גילה והסביבה", אומרים בעיריית ירושלים. "הרחבת הכביש, מאפשרת תנועה חלקה ומהירה יותר בציר אשר היה אחד מהעמוסים בירושלים, תקל על הגישה לשכונת חומת שמואל וממנה".

ראש העיר משה ליאון מוסיף: "מהפכת שדרוג התשתיות העוברת על העיר, לא פוסחת על אף שכונה. גם בשנים הקרובות, נמשיך לקדם מיזמים לשדרוג כבישים, נפתח את המרחב הציבורי, נקדם פתרונות תחבורה ונמשיך לפעול להקלה על עומסי התנועה בעיר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר